Sa rezolvat si cu martorul ABS care se aprindea in bord si dadea pe diagnoza C0035-00 ,probleme la senzorul de viteza stanga fata.
Daca initial am crezut ca era de la senzorul ABS , pana la urma sa dovedit ca era de vina un cablu cu 4 fire rupt .
Initial am cumparat senzor ABS facut tot de Bosch dar in Romania ,dar dadea aceiasi eroare . Dupa ce am montat senzorul am inteles de ce nu se poate scoate normal , pentru ca el intra fortat in lacasul lui ,nu il poti impinge doar cu degetele si gata .
Daca tot facea figuri ,am desfacut si aparatoarea din plastic de sub aripa , am desfacut doar partea din dreapta (spre spate) , aici mi sa parut ciudat ca sistemul de prindere nu era cel mai potrivit , partea de sus care imbina cele 2 parti este cu ceva batai de cap ,plus clemele care fixeaza aparatorile de caroserie , in mijlocul unei cleme vine o tija de plastic la grosimea unei paste de pix , problema este ca ele trebuie impinse sa iasa clema , doar ca unele se duc pe partea cealalta ,unde avem acces mai greu sau deloc ,deci nu se pot recupera , trebuie avut in vedera cateva holsuruburi mai groase sau niste suruburi mai mici ,sa putem fixa clemele .
Dupa ce am dat plasticul jos , am observat ca era rupt un cablu , nu se simtea la mana cand am tras de ele ca era prins in cleme si abia dupa demontarea plasticului am observat .
Sa rupt exact unde freaca cablul de caroserie , el iese dintr-un manunchi pe langa motorasul stergator parbriz , trece pe sub balamaua din dreapta a capotei (cum te uiti din fata masini) ,intra printr-o gaura din caroserie si duce sub aripa ,exact pe buza gaurii ,sa frecat cu timpul ,sa tocit furtunul din plastic si cablurile . Prin acel furtun trec 4 fire ,2 duc la senzorul de vitreza si 2 la senalizarea dupa aripa.
Am prelungit firele putin ,le-am izolat bine si acum merge fara problema , martorul a disparut imediat ce am pus contactul , l-am sters cu diagnoza si nu a mai aparut .
