Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • petrecila

  • Mesaje scrise: 1,096
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Vezi la profil. Atat ca suntem off topic.
Skip ads

  • Vasile T.

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Vectra 2003 Y2,0DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Am un Opel vectra 2003 - cand trag frana de mana raman rotile blocate cu toate ca am curatat sistemul de revenire de pe etrier ,, cu mana se misca usor " - va rog sa ma ajutati cu o solutie , deocamdata nu folosesc frana de mana si este ok.
  • Andreea Puiutza

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 200016v
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Salut
Am cumparat spray de curatat debitmetrul, si pe langa o sticla de alcool etilic tehnic, are culoarea violet.
A mai folsit cineva acest tip de alcool? Este cumva daunator? Posibil sa dizolve ceva? Vreau sa ma apuca de treaba!
P.S. Ma bate gandul sa-mi cumpar o mufa de diagnosticare. Stie cineva de unde? dar softul? Se merita aceasta investitie?
Multumesc.
  • Andreea Puiutza

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 200016v
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Salut
Am vrut teri sa desfac debitmetrul sa-l curat, crezand ca asta e cauza pentru care masina trage asa greu. Urmarind colierele care fixeaza piesa in cauza, am observat un mic furtun iesit de la locul lui, dintr-un dispozitiv fixat de caroserie, la nivelul telescopului, si care se duce in galeria de ardere, cred, (vezi poze). L-am bagat la locul lui, si am facut o proba cu masina. Martorul de la bord nu s-a mai aprins iar masina mergea racheta, exact cum mergea inainte.
Explicatia: cand am schimbat filtrul de aer, baiatul care s-a ocupat, cred ca a atins din greseala furtunul, slabindu-l, si de la vibratii a iesit de tot. Oricum problema a fost rezolvata, si de data asta am scapat ieftin.
Rog pe cineva sa-mi explice si mie cum se numeste acest dispozitiv si ce rol are.
In poze o sa vedeti si sticla de alcool tehnic de care v-am vorbit, poate a mai folosit cineva si stie daca e bun sau nu.

Este vorba despre furtunul din stanga ( in poze), cred ca a mai vorbit un coleg de el!


Skip ads

  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,250
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
cred ca ii zice solenoid, el e responsabil cu functionarea turbinei. daca ti-a iesit furtunasul din el sigur nu ti-a mai mers turbina si de aceea ai sesiza o lipsa de putere.
  • lucianvectrac16nz

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 1993 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Detin un Opel Vectra A c16NZ din 1993 pe care am pus instalatie GPL printr-o firma autorizata. Ce am observat este faptul ca la circa 5-10 min de rulaj pe GPL se aprinde beculetul "Check Engine". Interesant este ca pe benzina nu se intimpla asa ceva, motiv pantru care problema trebuie sa fie faptul ca pompa de benzina nu functioneaza cind masina ruleaza pe GPL, iar computerul de bord citeste acest lucru ca pe o eroare. M-ar interesa daca a mai intilnit cineva aceasta problema si cum se poate remedia.
  • marty70

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 1.7CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2008

  • Mesaj Privat
va salut.

Prima oara cind posetz aici. Sper sa nu ma trimiteti sa citesc din urma ca am facut-o deja..Pt vreo 10 - 15 pagini....
Ce se intimpla: Astra CDTI de 80 cp din 2004. O am de doi ani si am fost tare multumit. Tinuta, consum etc. De vreun an se aprinsese cheita..stiam ca te avertizeaza sa faci service-ul de intretinere....se pare ca ma inselam...De curind s-a aprins si " check engine". Fost in service, gasit bujie incandescenta arsa..schimbat OK stins toate... Miine seara, s-a reaprins insa motorasul. Apoi dimineata pina in service s-a stins. Dupa citeva du-te vino, am resuit sa ajung in service cu el aprins. Seara se aprindea, dimineata dupa citeva sute de m se stingea. Nu l-a mai verificat pe calculator, a zis ca sigur e turbina....?!Shock mare . ..mare shock ...asa e?
Pe de alta parte, ieri am reusit iar sa il sting prin scoaterea unei borne de la baterie .Am mers putin , nu s-a mai aprins. Credeti ca poate fi turbina? Un Sfat? danke, cum ar zice cel de la care l-am luat.
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,250
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Cel mai bine ar fi sa pui testarul pe masina. daca nu ai fum in spate si masina trage bine nu ar fi problema la turbina. verifica egr-ul, senzorul map.......pot fi o multime de cauze, nu poti sa fii sigur pana nu pui testarul pe masina.
Skip ads

  • marty70

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 1.7CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Problema e ca nu prea cunosc alte " locuri " cu posibilitati de tester. M-am inscris pe site-ul GTT si astept sa vad ce se intimpla..
Pe de alta parte, motorul pare ok nu se simte nimic deosebit. In cazul in care se va reaprinde si voi continua sa merg cu el aprins ce rau se poate intimpla? Fara un simptom vizibil, mi-e teama si de situatiile ( vad pe forum ca sint destul de dese) in care mecanicii incep sa-ti schimbe fel de fel de piese ( unele scumpe) dupa care sa ajunga sau nu, si la adevarata problema. ( exemplu : schimbatul bujiei incandescente )
Ce as intreba este care dintre cei doi indicatori este mai important: cheita sau motorul? Ambele? Ce semnifica fiecare? Confused
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,250
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
de ce nu vii la polivalenta joi? sigur s-ar gasi cineva care sa te ajute cu un test la masina;)
  • marty70

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 1.7CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2008

  • Mesaj Privat
La ce ora la polivalenta? Cum as proceda sa dau de cineva care sa ma ajute?
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Nu inteleg de ce trebuia sa ajungi la tester cu becul aprins? Ce, daca se stingea becul nu mai puteau citi eroarea?

Martorii "masinuta cu cheita" si "motorasul galben" sunt galbeni tocmai ca sa iti dea de inteles ca te mai poti deplasa cu masina, pana la service.


Ultima modificare facuta de maiandrei la Joi 29 Mai, 2008 11:50 am
Skip ads

  • WHH
  • **
  • 54 mesaje
  • din 06 Feb 2008
  • Astra 2002 z20let
  • Bucuresti
  • WHH

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 z20let
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Joia incepand cu ora 6.
Azi mi s-a aprins si mie becul de check engine asa ca s-ar putea sa apar si eu pe acolo. Spre norocul meu masina merge bine, nu da niciun semn de boala.
Mai nasol e ca maiandrei zicea ca n-ar mai vrea sa stea cu tester-ul pe masini decat inainte de ora 6, sau cu alte ocazii Sad
  • radu.cl

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Am si eu o problema si am zis sa fac o incercare si aici... Sad
Corsa 1.3 CDTI, martor check engine aprins, cod P0190 - Fuel Pressure Sensor G247 Circuit Malfunction. Am fost si au verificat intr-un service instalatia electrica, injectoare, schimbat de pe o alta Corsa senzorul cu pricina si regulatorul de presiune. Cu piesele de pe cealalta Corsa se comporta identic.
Va rog daca are cineva si alte sugestii? Orice idei sunt binevenite...
Tnx
  • sarmalutza

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1993 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2007

  • Mesaj Privat
AJUTOR tensiunea la sonda o2:
motorul pornit sonda 02 si masa tensiune 0.6-0.8
motor oprit contact pus masa si pinul d6 din ecu cu mufa pusa tensiune 0 v
motor oprit contact pus masa si pinul d6 din ecu fara mufa tensiune 0.6 v
din cate cunosc pinul d6 este masa sondei o2 si pinul d7 tensiunea acesteia
cu motor pornit si mufa sondei o2 pusa tensiunea la pinul d7 este de 0.6-0.8





  • Meuu

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Salut,sunt nou pe forum si proaspat posesor de Astra h 1.4 benzina.Am adus-o din Germania.Pana acum nu am avut nici o problema,insa de 2 zile cand pun contactul se aprinde intruna semnul cu masinuta si daca incerc sa o pornesc ''e moarta''.Repun contactul ,iar face figura asta,dupa 3 incercari nu se mai aprinde si apoi masina porneste.Am facut testul 'agrafa' si am citit codurile 1614 si 1615.Precizez ca in momentul in care face figura cu martorul masinuta si motorul e mort,am curent.Am lumini,claxon.M-am uitat la baterie si are ''senzorul'' acela verde.Daca ma poate ajuta cineva va sunt recunoscator.
Multumesc frumos.
Daca nu am postat unde trebuie imi cer scuze.
  • puffu

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1993 C20XE+TURBO
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Salut, spuneti-mi care e problema cu eroare 94 hall effect switch (HES) high voltage, la astra f c20xe 1993, ce trebuie facut/inlocuit.
  • petrecila

  • Mesaje scrise: 1,096
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Ti-am raspuns aici
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?p=289583#289583
  • Meuu

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Meuu a scris:Salut,sunt nou pe forum si proaspat posesor de Astra h 1.4 benzina.Am adus-o din Germania.Pana acum nu am avut nici o problema,insa de 2 zile cand pun contactul se aprinde intruna semnul cu masinuta si daca incerc sa o pornesc ''e moarta''.Repun contactul ,iar face figura asta,dupa 3 incercari nu se mai aprinde si apoi masina porneste.Am facut testul 'agrafa' si am citit codurile 1614 si 1615.Precizez ca in momentul in care face figura cu martorul masinuta si motorul e mort,am curent.Am lumini,claxon.M-am uitat la baterie si are ''senzorul'' acela verde.Daca ma poate ajuta cineva va sunt recunoscator.
Multumesc frumos.
Daca nu am postat unde trebuie imi cer scuze.



Imi cer scuze daca sunt insistent,dar va rog ma poate ajuta cineva.
Multumesc.
  • RobyGy

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 1996 2.5
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2008

  • Mesaj Privat
salut,am shi eu un opel omega b 2,5 td '96,shi cand am cumparato avea becul martor cel cu pompa aprins,deci dau la cheie porneste,se stinge acel bek o secunda dupa care iar se aprinde shi ramane asa!calculatorul de pe bord imi zice asa..1."marque d'huile" si mai e una 2"niv.liquid refroidis"(asta banuies ca ii de la clima ca nu mai am freon sigur)dar prima?si mai e aprins pe calculator "ceck"! masina merge okay nu imi pare sa aiba ceva,trage,fuge,inafara de scartaitul curelelor nu se aude nimica se comporta bine,doar ca parca porneste un pic mai greu(fata de o dacia disel de 1,9 care porneste la sfert Smile,opelul ezita 3 secunde sa zic asa! o sugestie cum pot afla de ce sta aprin acel martor ce inseamna prima eroare de pe calculator,shi a 2 daca ii alta shi nu ii de la clima!multumesc mult shi scuze daca nu am gasit un topic sau nah ceva de genu nu le am cu forumurile dar multumesc.....
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR