Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • Ciuca Bogdan

  • Mesaje scrise: 103
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mar 2007

  • Mesaj Privat
N-am reusit sa-i mai fac nimic. Maine dimineata sper sa pot sa o pornesc cu spray si o duc direct la Maiandrei. Ramane doar sa sper ca nu are nimic grav...
Skip ads

  • Ciuca Bogdan

  • Mesaje scrise: 103
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Se pare ca a avut probleme grave...2 tacheti rupti si axul cu came ciobit. Din fericire si mult noroc bucatile sparte de metal nu au afectat nimic altceva. Dupa multa munca in seara asta a fost gata si pare ca merge foarte bine. Acum maine dimineata sa aflu daca nu se mai dezamorseaza peste noapte ( mi-au schimbat baietii si furtunele de retur) si e gata de luat. Very Happy
  • Ciuca Bogdan

  • Mesaje scrise: 103
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Din fericire s-a terminat totul cu bine. S-a reparat totul si cel mai important merge foarte bine. Urat eveniment dar sper sa nu mai am nicio problema de acuma incolo. Ca sfat de dat: nu folositi niciodata spray-ul de pornire; mai bine luati masina in brate daca e nevoie decat sa folositi asa ceva...
  • MaxDDM

  • Mesaje scrise: 709
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa 2008 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Dragi colegi ajutati-ma si pe mine va rog: ma schimbat filtrul de motorina de 2 ori deoarece dupa primul schimb a inceput sa se dezamorseze si sa porneasca greu dimineata (la a 4 cheie cu pornire lunga- am dat la chieie de mi-a veit rau si pana la urma a pornit cu un fum alb).
Am montat atent garniturile de la fIltru numai ca eu din lipsa de experienta inainte sa desfac capacul de la filtru am scos furtunele de tur si retur.
Oare pe unde sa traga aer?
Se poate sa se fi crapat alt furtun?
Mentionez faptul ca furtunele de tur, retur si oringuri injectoare au fot inlocuite la 70000 km de fostul prorpietar, masina avand acum 125000 km.
Astept un raspuns.
Va multumesc.
Skip ads

  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,260
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Salut,

Incet incet o sa ajngi la vorba mea, o sa te saturi de diesel de la opel... si o sa iti iei logan MPI Very Happy

In locul tau as verifica dimineata inainte de pornire daca mai ai motorina in filtru, desfa capacul si motorina ar trebui sa fie la buza superioara incat sa acopere filtrul, daca nu e paharul plin poti sa inlocuiesti capacul de la filtru, insista pe furtunele care le-ai desfacut -au niste oringuri in capete si schimba-le .

Ar fi de dorit sa inlocuiesti si furtunele de retur de la injectoare, daca nu se intampla nimic pana aici mergi la service la Maiandrei sa schimbi oringurile /simeringuri de la injectoare .
O alta solutie blamata pe forum ar fi sa interpui 2 supape unisens pe tur intre filtru si pompa de injectie si una pe retur , astfel toata motorina ramane in pompa.

Pornirile astea lungi in timp o sa iti oboseasca pompa de injectie care merge pe sec, iar bateria mare minune daca te tine 3 ani, in a 3 iarna o sa vrea pe redresor .

PS Fara nici o intentie de a te oftica, loganul porneste la sfert de cheie si merge foarte bine ...

Multa bafta
  • MaxDDM

  • Mesaje scrise: 709
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa 2008 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Mie imi spui de pornire Logan la sfert?
Am avut Logan DCI 65 cp care a pronit 4 ani la sfert fara sa schimb nimic la el conducte, oringuri sau mai stiu eu ce.
Vroiam sa te intreb cum sa pun oringurile alea la conductele de tur si retur? Se pun cumva inainte buzei de plastic care intra in capacul filtrului?
Cred ca acolo e problema.
Unde gasesc sa cumpar acele oringuri?
Multumesc.
  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,260
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Eu am schimbat carcasa filtrului cu una tot GM facuta de Purflux, unde intre tevile in carcasa -acolo sunt oringurile, la mine erau noi ca au venit impreuna cu carcasa si nu am luat altele.
Oringuri de la reprezentanta sau magazinul opelshop pe str Viitorului . Acum ori cumperi oringuri noi ori carcasa filtrului .

Important este pentru inceput sa vezi daca filtrul e acoperit cu motorina pana la buza de sus.

NU cred ca exista service sa iti spuna clar pe unde se dezamorseaza, toti o sa inceapa cu ce e mai ieftin de schimbat.

Mai ai varianta sa renunti complet la filtru si la preincalzirea motorinei si sa pui un filtru de VW cu furtune si coliere...
DB77AAA a facut asa ceva la vectra lui.

uite aici https://www.clubopel.com/vie...ighlight=#1206177
  • MaxDDM

  • Mesaje scrise: 709
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa 2008 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Azi ma duc sa cumpar oringuri.
Multumesc mult.
Skip ads

  • MaxDDM

  • Mesaje scrise: 709
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa 2008 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Am fost in vitan sa cumpar oringuri si am constata cu stupoare ca oringurile originale erau intacte. Ba mai mult nu am gasit oringuri care sa aiba aceeasi grosime.
Prin urmare am cumparat un filtru de Mercedes CDI capsulat, un furtun de compustibil si o pompa de amorsare.
am facut montajul aseara am mers putin si am fost impresionat.
Azi dimineata troaca a mers putin si s-a oprit si n-a mai vrut sa proneasca.
Am schimbat furtunul de alimentare cu unul mai gros si am eliminat spompa de amorsare cu supapa unisens.
Numaia sa a pronit.
Acum vad ca merge bine. Voi vedea maine dimineata daca proneste la fel de repede.
Pana sa iau Opelul asta nu mai auzisem de dezamorsare decat la ARO pe care l-a avut tata. SmileSmileSmile
  • Michangel

  • Mesaje scrise: 123
  • Locatie: Buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2011

  • Mesaj Privat
MaxDDM a scris:Pana sa iau Opelul asta nu mai auzisem de dezamorsare decat la ARO pe care l-a avut tata.


Nici eu nu auzisem si totusi m-am confruntat cu aceeasi problema ca si tine.
Ca sa nu mai pomenim de acel defect din fabricatie constand in neactionarea bujiilor decat in anumite momente si la anumite temperaturi, chestie specifica la majoritatea Vectra C. - Y22DTR si Y20DTH...
Fiindca imi placea masina sub aspectul spatiului generos al habitaclului si al portbagajului (si atat!), am incercat cam tot ce se discuta aici, plus aplicare releu suplimentar pe senzorul de temperatura (la maiandrei) si altele si altele... Ma gandeam ca daca o aduc in toate mintile e buna de tavaleala...
In final, masina ajunsese sa se comporte relativ bine, dar nu asa cum ar fi trebuit sa mearga o masina, care la nivelul anului 2002 se ridica cu pretentii ca ar tinde spre premium...
Ce dreaq premium cand un Renault Laguna II, asta ca sa luam exemplul cel mai banal, cu motorizarea omonima (2.2 dCI si 150 CP) te bate la c*r in orice secunda, la absolut tot (mai putin la spatiu) ? Si experimentul poate fi facut si intre 2.0 DTi cu 1.9 dCI, categoric cu aceleasi rezultate... De alte marci consacrate nici nu mai discut, cam tot ce exista pe piata la banii unui Opel sau putin mai sus (si uneori mai jos, de ce nu, vezi preturile de re-vanzare la Renault), se pare ca da mai putine batai de cap !

In fine, scrisesem atat fiindca te-am vazut cum iti place sa ai grija de masina si vroiam sa-ti spun remediul meu in rezolvarea tuturor problemelor... Simplu si la obiect: Vinde cotetul de Opel si treci pe o marca serioasa, nu spun eu ce, dar cauta, informatii se gasesc destule... Ba mai mult, vezi ca inca se gasesc cumparatori pentru Y22DTR, zici ca sunt nebuni romanii, dar ma rog, problema fiecaruia...
Eu am zis ca l-am luat pe D-zeu de picior cand m-a scapat un nene de ea... Intr-adevar, acum ma relaxez cu un 2.5 V6 benzina, fabricat de un producator serios, stiu ca bea mai mult, dar macar sunt multumit... Bag banii in benzina si merg cu ea unde vreau, nu ca la Opel sa bag banii in piese (chiar mai multi decat economia intre benzina/diesel) si sa stau numai la service !

Stiu ca esti om serios, altfel nu pierdeam timp sa-ti explic atatea... Reflecteaza !
  • MaxDDM

  • Mesaje scrise: 709
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa 2008 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Michangel iti multumesc pentru sfat.
Din ce in ce mai mult ma gandesc sa o vand desi tin tare mult la ea.
Cel mai mult o sa-mi lipseasca spatiul enorm din Vectra si comportamentul de caramida pe sosea.
  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,260
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Salut,

Imi pare rau sa aud asta... sa nu zici ca nu te-am avertizat, din pacate si la mine picatura care a umplut paharul a fost faza de iarna trecuta cand ( avand acel circuit pe bujii... ele se ardeau intr-o veselie 2 am schimbat eu si una actualul proprietar) si stai ca prostul la -10 grade cu mainile bocna pe motor sa schimbi bujii deoarece la service nu isi asuma nimeni riscul pentru ruperea lor in chiulasa .

Si de atunci m-am linistit, si am scapat de bataile de cap si nici nu am mai aruncat cu banii in ea .
Skip ads

  • MaxDDM

  • Mesaje scrise: 709
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa 2008 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Am rezolvat cu pornirea prin schimbarea furtunaselor de retur si montarea filtrului capsulat de Mercedes.
Acum porneste la sfert fara probleme la -10 Grade.
  • MaxDDM

  • Mesaje scrise: 709
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa 2008 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Drogas cum spui tu ca ti s-au ars bujiile la fosta masina din cauza releului suplimentar?
Eu am acest releu de aproape 1 an si nu am patit problema asta.
Problema cu pronirea eu am rezolvat-o dar din ce in ce mai mult ma gandesc sa vand Vectra mea.
  • ionyboy

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2001 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2011

  • Mesaj Privat
am si eu o vectra b din 2001 2.2 dti y22dtr si acum 5 zile mia facut figuri masina a pornit si sa oprit imediat nici ca a mai luato dupa....si mi sa aprins martoru in bord...bun am facut test pe ea senzoru pe arbore....am pus senzor nou a pornit perfect 3 zile la rand perfect fara nicio problema de 2 zile nu o ia imi invarte curat imi arata pe tester ca baga 45 de grame de motorina pompa cu 15 grame peste cat cere pentru pornire motoru si nu o ia...am aplicat treaba cu spray in filtru o ia dupa 3 .4 pufuri in filtru ....am duso azi la service...am schimbat teurile si furtunasele la injectoare si oringuri tot ca erau praf...si am pus o supapa de sens pe filtru...bun perfect am lasato vreo 3 ore nu a mai luato si specific ca nu se aprinde nimik in bord....dar ce am observat o chestie cu multe diesel cu care am mers dupa mers mult cu ea prin oras iesit in afara orasului dat blana mers 100 de km ar trebuii sa urce la 90 de grade nu ...eu asa zic faza e ca a mea numai urca mai mult de 80 si foarte greu si acolo..dar dak o las o ora oprita scade instant jos si motoru fiind nu cald fierbinte....stiu ca este un senzor desupra pompei de injectie cred ca un senzor de temperatura deasupra pompei de apa acolo in colt care din cate stiu dak soc la bujii sa pornesca un senzor de temperatura cv de genu....,,,astept raspuns....astia de la service imi zic cica dak a facut la fel e pistonasu in capu pompei...care cica se schimba....dar astept raspuns sa nu ma mai foiesc macar sa stiu ce are si gata o repar si PA...pe romaneste...ajutati-ma va rog mult!
  • MaxDDM

  • Mesaje scrise: 709
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa 2008 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Omule tu ai doua probleme.
Una este senzorul detemperatura care este chiar sub teava care vine din spatele motorului de la turbo.
Schimba-l urgent.
A doua e legata de dezamorsarea pompei de motorina sau de blocarea pistonasului de avans.
Cauta aici despre dezamorsarea pompei (vezi ca sunt 2 suruburi pe carcasa pompei pe unde poate prinde aer- verifica-le si pe ruma treci la desfacerea pompei si la verificarea pistonasului de avans).
  • ionyboy

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2001 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2011

  • Mesaj Privat
deci senzoru asta care zici tu poate sa faca buba cu temperatura la apa cum am zis eu si suruburile alea doua care zici sa vad dak sunt stranse...pana la urma dau pompa jos si gura masii dar numai sa mearga ca dupa ca e a pornit o opresc si pornesc de 50 de ori dar numai vreau sa folosesc spray ca nu e bun pt pornire si de asta zic...dak pana la urma e pistonasu asta e dau 5mil mio da jos mai dau vreo 2 il schimb si gata asta e. dar zici cu faza cu apa sa fie ala?
  • ionyboy

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2001 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2011

  • Mesaj Privat
si inca o chestie sigur poate sa faca din pistonas si nu din altceva....intreb si eu ca mam plictisit iao din service duo in service
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
@ionyboy - termostatul iti functioneaza corect? ca eu zic ca nu daca stand pe loc nu iti pornesc ventilatoarele (asta presupunand ca senzorul de temperatura este bun - trebuie verificat si ala). si ca si sfat incearca sa scri mai corect gramatical ca nu prea se intelege nimic din posturile tale...
@Drogas - bujiile se schimba intotdeauna toate 4 chiar daca s-a ars numai una altfel noile bujii vor face sa se arda si restul si poate chiar si releul de bujii. Faptul ca tu aveai acele releu suplimentar ca sa pacalesti ECU in privinta temperaturii si sa iti intre bujiile la orice temperatura nu iti influenteaza arderea lor. Eu am chiptunning din 2008 cu modificarea temperaturii la care sa porneasca bujiile (imi pleaca si vara la 30°C daca este prima pornire din zi si este motorul rece) si bujiile toate le-am schimbat in 2009 si de atunci nici o problema de nici un fel...
Cat despre masina pe care o lauzi atata (autohtona) este de tot rahatul si nu as da Opelul meu pe una din aia pentru nimic in lume si cu atata mai putin pe o puturoasa de benzinara... Am avut si noi la firma una cu motor de 1.6 90CP si era de toata jena. Nu puteam face o depasire fara sa fiu stresat plus ca e ca un cotet pe 4 roti (o varianta doar mai finisata a vechilor modele si cu motor de renault). Cat despre dieselele lor sunt pline de probleme si le pica pompele de inalta presiune si injectoarele ca mustele si costa de imi iau 3 motoare ca al meu de banii aia...
O masina este cam ca si stapanul si in acelasi timp ca si femeia. Daca ai grija de ea te face fericit daca nu iti da numai batai de cap si iti mananca banii
  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,260
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Ma rog postul meu e vechi de un an de zile...dar hai sa iti raspund

Prefer sa nu investesc in masini predestinate sa fie proaste in sinea lor, gen VW cu motor 2.0 BKP, astra 2.0 DTI, 1.5 DCI de la reno/logan etc si mai pot sa dau exemple.

Intradevar si ma repet Logan este o masina low cost nu premium cum vor unii, dar este masina cu cel mai redus cost pe km, cel mai redus cost de achizitie si colac peste pupaza este foarte FIABILA ( benzinaarele )ceea ce nu pot mentiona despre modele enumerate mai sus.

Intradevar pot sa mentionez ca e o masina care nu iti ofera NICI un feeling cand o conduci, dar daca stii cum se conduce nu e cu nimic mai prejos decat 2.0 DTI care are acceleratie 0-100 mai slaba decat logan 1.6 90 cai dar reprize clar mai proaste.

Nu mai e nici o smecherie sa tii un motor de 2.0 pentru 101- 125 cai remapat. Nu renteaza( taxe asigurari si consum) sa detii un 2.0 DTI , e prea mare si nu merita mai ales cand din 2.0 diesel unii scot 200 de cai, sau 1.9 CDTI 200 cai.

Nu sunt dispus sa vand un logan impecabil, o masina fiabila pentru a mai pune bani si a cumpara o masina de nisa gen Ford Focus, Opel Astra 1.6 benzina diesel care va cere bani multi de reparatii la o masina putin mai calitativa si care nu ofera feelingul pe care il caut. Sunt in dilema daca merita sa ma bag la o masina premium veche din considerentul ca daca se strica aia macar merita sa bagi bani in ea.
Ma gandesc la A4 1.8 T, 1.9 , A6, sau BMW 320 D ani 2002-2004, masini la care mai pun o diferenta de 1500 E peste ce as lua pe logan- masini uzate cu probleme specifice dar care sunt cu adevarat masini.

Pana la urma daca tu esti multumit de astra nu vad de ce eu nu pot fi multumit de logan care repet e o masina cu un raport pret-fiabilitate mai bun decat astra 2.0 DTI.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR