shell
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2016
- Mesaj Privat
- Libra
- ******
- 4,062 mesaje
- din 24 Mai 2005
- Astra 2002 Y17DTI
- Oradea
Libra
- Mesaje scrise: 4,062
- Locatie: Oradea
- Masina: Astra 2002 Y17DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mai 2005
- Mesaj Privat
In privinta reviziilor la 30.000 de km la masini care circula zilnic in RO, nu pot fi de acord cu tine. Cand o sa vrei sa vinzi masina aia, sa nu o vinzi cuiva de pe forum. Te rog.
shell
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2016
- Mesaj Privat
- Libra
- ******
- 4,062 mesaje
- din 24 Mai 2005
- Astra 2002 Y17DTI
- Oradea
Libra
- Mesaje scrise: 4,062
- Locatie: Oradea
- Masina: Astra 2002 Y17DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mai 2005
- Mesaj Privat
- Amilo2727
- **
- 184 mesaje
- din 08 Feb 2016
- Astra 2002 Z16SE
- Bucuresti
Amilo2727
- Mesaje scrise: 184
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2016
- Mesaj Privat
- atitudine de lasa-ma sa te las...
- lipsa de respect fata de client, Seful te priveste de sus de parca ai fi si tu un angajat.
- nu stie cum sa-si atraga clientii si sa-i patreze.
- lipsa de profesionalism - in conditiile in care te duci la revizie, stai langa masina si vezi cum lucreaza mecanicul/ mecanicii. (Se intreaba unul pe altul despre ce,cum si cum vine,norocul meu a fost ca eream cu tata si le-a dat unele mici indicatii)
Din punctul meu de vedere, service - mecanica este de evitat,doar sa ai o urgenta si esti prin imprejurimi insa tot nu recomand.
capydany
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2011
- Mesaj Privat
Anul trecut in dcembrie am mers la ei deoarece pierdeam lichidul de racire .Nu pierdeam mult si nu mereu ,doar in anotimpul rece, cand trebuia sa completez cam 300 ml in fiecare luna, insa era frustrant.
Zis si facut, am ajuns acolo masina este verificata si conform asteptarilor mele mi se spune ca pierderile sunt pe la pompa de apa . Deja eram pregatit cu pompa cumparata (cumparata din alt loc ,la EDS nu numai manopera este piperata ci si piesele) care a fost montata si am plecat cu gandul ca nu voi mai umbla cu bidonul de antigel in porbagaj!
A doua zi ma uit sub masina si constat ca lichidul de racire curge in acelasi loc ,cu aceiasi intensitate! Nu am putut suna la EDS stiind ca au intrat in zilele libere de sarbatori si trebuie sa astept pana dupa anul nou ! In zilua urmatoare mergand cu masina am auzit un fluierat ,suierat la motor care se auzea tare in momentul plecarii de pe loc, pe la 1800 turatii .M am gandit ca putea fi turbina , asta in cel mai rau caz.
In ianuarie am mers din nou la EDS ,acum cu 2 probleme ;una veche -pierderea lichidului de racire si suieratul la 1800 turatii !
Masina este din nou verificata si mi se spune ca lichidul curge pe la garnitura racitorului de ulei ,adica in partea opusa pompei de apa...''daca nu i una ,e cealalta '' spune mecanicul ! Ma gandesc ca sunt doar doua posibilitati si ca acum nu mai are pe unde curge!
In privinta suieratului mi se spuna ca trebuie sa schimb garnituri la motor ca pierde presiune ,mi se aduce la cunostinta ca pentru asta trebuiesc schimbate prezoanele iar aici exista riscul ca unele sa se rupa si manopera sa dureze intreaga zi ...ce sa fac zic ok si mergem pe mana mecanicului . Mi se face o comanda de lucru sau oferta cum mai spun ei si un cost estimativ al pieselor si manoperei de 1000 lei din care 700 lei manopera!
In ziua cu pricina las masina in service la prima ora iar dupa cateva ore sunt sunat ca valoarea facturii de achitat a urcat la 1400 de lei pentru ca doua dintre prezoane s au rupt ,ceea ce oricum mi se spusese ca fiind posibil ,nimic extraordinar si de neprevazut ! Am spus ca nu mi se pare corect cum se procedeaza si a revenit spunand ca a facut o greseala si costul scade la 1200 lei, insa daca nu mi convine, ei o pot lasa asa ,mi s a raspuns de catre cel ce face programarile si ofertele ..! Nu numai ca raspunsul a fost ofensator dar mi s a parut la limita santajului!
Ajus la service sa mi ridic masina am intentionat sa vorbesc cu cel cu care avusesem discutia telefonica insa era plecat din motive personale!
Am cerut sa vorbesc cu Maiandrei (stiu ca e doar un nick de pe forum) seful eds insa nu era nici el acolo. Atunci ,fata de la receptie l a chemat pe programatorul it al firmei si fratele sefului cum aveam sa aflu ,care a avut amabilitatea sa imi asculte oful si care se pare ca a inteles problema si incearca sa preintampine astfel de probleme !
Dupa plecarea din service masina nu mai avea suierat insa , ca suma viciilor sa ramana egala, acum ,cand e subturata sau la precarea de pe loc se aude o trepidatie de la motor care provoaca un tremur al caroseriei de zici ca se dezintegreaza parbrizul de caroserie ,ca si cand ceva nu a fost strans bine la motor...
Cosmarul ''coolant check" a reaparut dupa numai o luna ! Sub masina ,in acelasi loc ,aceiasi cantitate de lichid de racire scursa -cateva picaturi chinezesti in fiecare seara !
Am zis sa mai incerc inca o data ..am sunat la eds (ii inteleg pe masochisti) am explicat ca vin a treia oara pentru aceiasi problema si mi s a raspuns ca e ciudat insa constatarea e gratuita !
Ca un facut ,azi si ieri ,afara a fost foarte cald, 25 iar lichidul de racire curge doar pe vreme rece .Asadar mecanicul nu si a dat seama pe unde curge iar eu am fost si taxat cu 37 de lei pentru ca ,verificarea nu mai este gratuita daca nu ti gaseste problema,adica ''nu tin eu rampa blocata pe gratis''-spune acelasi om cu care mai avusesem astfel de discutii interesante.Nici cinci minute nu i ocupase rampa ,opelul meu! Daca stiam, nu mai plecam de acasa cand am vazut ca sub masina e uscat dar am zis ca s om de cuvant !
Cam acesta este sau a fost pentru mine EDS-ul! Am mai invatat ceva ; nu tot ceea ce este scump este si bun !
- Red_dog
- ****
- 1,100 mesaje
- din 10 Mai 2009
- Vectra 2003 z18Xe
- Arges
Red_dog
- Mesaje scrise: 1,100
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2003 z18Xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mai 2009
- Mesaj Privat
- Amilo2727
- **
- 184 mesaje
- din 08 Feb 2016
- Astra 2002 Z16SE
- Bucuresti
Amilo2727
- Mesaje scrise: 184
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2016
- Mesaj Privat
Anul trecut in dcembrie am mers la ei deoarece pierdeam lichidul de racire .Nu pierdeam mult si nu mereu ,doar in anotimpul rece, cand trebuia sa completez cam 300 ml in fiecare luna, insa era frustrant.
Zis si facut, am ajuns acolo masina este verificata si conform asteptarilor mele mi se spune ca pierderile sunt pe la pompa de apa . Deja eram pregatit cu pompa cumparata (cumparata din alt loc ,la EDS nu numai manopera este piperata ci si piesele) care a fost montata si am plecat cu gandul ca nu voi mai umbla cu bidonul de antigel in porbagaj!
A doua zi ma uit sub masina si constat ca lichidul de racire curge in acelasi loc ,cu aceiasi intensitate! Nu am putut suna la EDS stiind ca au intrat in zilele libere de sarbatori si trebuie sa astept pana dupa anul nou ! In zilua urmatoare mergand cu masina am auzit un fluierat ,suierat la motor care se auzea tare in momentul plecarii de pe loc, pe la 1800 turatii .M am gandit ca putea fi turbina , asta in cel mai rau caz.
In ianuarie am mers din nou la EDS ,acum cu 2 probleme ;una veche -pierderea lichidului de racire si suieratul la 1800 turatii !
Masina este din nou verificata si mi se spune ca lichidul curge pe la garnitura racitorului de ulei ,adica in partea opusa pompei de apa...''daca nu i una ,e cealalta '' spune mecanicul ! Ma gandesc ca sunt doar doua posibilitati si ca acum nu mai are pe unde curge!
In privinta suieratului mi se spuna ca trebuie sa schimb garnituri la motor ca pierde presiune ,mi se aduce la cunostinta ca pentru asta trebuiesc schimbate prezoanele iar aici exista riscul ca unele sa se rupa si manopera sa dureze intreaga zi ...ce sa fac zic ok si mergem pe mana mecanicului . Mi se face o comanda de lucru sau oferta cum mai spun ei si un cost estimativ al pieselor si manoperei de 1000 lei din care 700 lei manopera!
In ziua cu pricina las masina in service la prima ora iar dupa cateva ore sunt sunat ca valoarea facturii de achitat a urcat la 1400 de lei pentru ca doua dintre prezoane s au rupt ,ceea ce oricum mi se spusese ca fiind posibil ,nimic extraordinar si de neprevazut ! Am spus ca nu mi se pare corect cum se procedeaza si a revenit spunand ca a facut o greseala si costul scade la 1200 lei, insa daca nu mi convine, ei o pot lasa asa ,mi s a raspuns de catre cel ce face programarile si ofertele ..! Nu numai ca raspunsul a fost ofensator dar mi s a parut la limita santajului!
Ajus la service sa mi ridic masina am intentionat sa vorbesc cu cel cu care avusesem discutia telefonica insa era plecat din motive personale!
Am cerut sa vorbesc cu Maiandrei (stiu ca e doar un nick de pe forum) seful eds insa nu era nici el acolo. Atunci ,fata de la receptie l a chemat pe programatorul it al firmei si fratele sefului cum aveam sa aflu ,care a avut amabilitatea sa imi asculte oful si care se pare ca a inteles problema si incearca sa preintampine astfel de probleme !
Dupa plecarea din service masina nu mai avea suierat insa , ca suma viciilor sa ramana egala, acum ,cand e subturata sau la precarea de pe loc se aude o trepidatie de la motor care provoaca un tremur al caroseriei de zici ca se dezintegreaza parbrizul de caroserie ,ca si cand ceva nu a fost strans bine la motor...
Cosmarul ''coolant check" a reaparut dupa numai o luna ! Sub masina ,in acelasi loc ,aceiasi cantitate de lichid de racire scursa -cateva picaturi chinezesti in fiecare seara !
Am zis sa mai incerc inca o data ..am sunat la eds (ii inteleg pe masochisti) am explicat ca vin a treia oara pentru aceiasi problema si mi s a raspuns ca e ciudat insa constatarea e gratuita !
Ca un facut ,azi si ieri ,afara a fost foarte cald, 25 iar lichidul de racire curge doar pe vreme rece .Asadar mecanicul nu si a dat seama pe unde curge iar eu am fost si taxat cu 37 de lei pentru ca ,verificarea nu mai este gratuita daca nu ti gaseste problema,adica ''nu tin eu rampa blocata pe gratis''-spune acelasi om cu care mai avusesem astfel de discutii interesante.Nici cinci minute nu i ocupase rampa ,opelul meu! Daca stiam, nu mai plecam de acasa cand am vazut ca sub masina e uscat dar am zis ca s om de cuvant !
Cam acesta este sau a fost pentru mine EDS-ul! Am mai invatat ceva ; nu tot ceea ce este scump este si bun !
Ma bucur ca am aflat acesta parere,
Eu ma pregateam sa merg luna viitoare cu mare incredere pe mine ca masina o voi lasa pe mana unor mecanici super si nu ecscroci/santajisti sa imi segmenteze motorul,ma gandeam ca daca seful este pe forum si anume MaiAndrei ( asa as fi inteles ca dansul este seful) credeam ca este un om cum putini sunt,mai ales ca cu cine am discutat la telefon,persoane care nu sunt din bucuresti la numele, adresa si service-ul lui sau unde lucreaza sunt numai cuvinte de lauda.
Unde mama naibii se mai gasesc oameni onesti si cinstiti in ziua de azi( in afara de cativa si "szian" care omul nu avea vreo obligatie la mine insa m-a ajutat instantaneu cu ceva minuscul insa pentru mine a contat enorm gestul lui),regret ca acum 6 ani nu mi-am facut un service si imi reprosez asta in fiecare zi ca mare greseala am facut.
Nu vreau ca MaiAndrei sa se simta ofensat in vre`un fel insa pentru asta este acest topic creat !
Am observat ca aici este o comunitate in care oamenii se ajuta intre ei si apreciez acest gen de oameni,insa ce ar insemna sa se duca acest frumos forum pe apa sambetei din cauza "romanului mereu si intotdeauna calic" ce faci cu banii ? masini,vacante,etc,etc...banii nu ii iei cu tine in viata de apoi si + ca daca esti onest,cinstit si manopera este cea corecta si nu sa-ti ia si hainele de pe tine + meseriasii care sa isi faca treaba corect si sa nu te fure la piese nu spun ca cred,ci cu siguranta iti va creste nr de clienti si odata cu asta deschizi si al 2-lei....5-lea service,vorba se raspandeste rapid asta este cea mai tare si cea mai mare reclama,domnule am fost la service-ul xxxxx super tari baietii de acolo meseriasi si seful jos palaria,chiar a vrut sa imi ia o cafea insa l-am refuzat....asa strangi multi clienti,etc,etc,continuarea o stiti si voi.
pfff.... incep sa obosesc.
Ultima modificare făcută de Amilo2727 la Joi 31 Mar, 2016 9:29 pm, modificat de 2 ori în total
- Amilo2727
- **
- 184 mesaje
- din 08 Feb 2016
- Astra 2002 Z16SE
- Bucuresti
Amilo2727
- Mesaje scrise: 184
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2016
- Mesaj Privat
- Red_dog
- ****
- 1,100 mesaje
- din 10 Mai 2009
- Vectra 2003 z18Xe
- Arges
Red_dog
- Mesaje scrise: 1,100
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2003 z18Xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mai 2009
- Mesaj Privat
Cu privire la service EDS, am avut si experiente bune si unele mici nemultumiri, dar per ansamblu, am fost foarte multumit de atitudinea lui maiandrei.
- Daniel
- ****
- 2,853 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,853
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
M-am dus si eu sa schimb distributia la EDS prin mai 2015. Am plecat de acolo cu distributie inlocuita + un intinzator si curea de accesorii inlocuite. De ce? pt ca un "specialist" a tras de intinzator pana l-a rupt. Dupa ce am plecat, cum s-a incalzit motorul, vajaia curea de mama focului. M-am reintors, au slabit cureaua. S-a redus zgomotul, dar nu de tot. Zicea meseriasul ca o mai slabeste inca putin si nu mai face. Am refuzat de teama sa nu sara de pe role in frana de motor. Si acum am acel vajait intre 1000 si 1500 rot, Parca sunt cu elicopterul. Sper sa nu crape pana iese din garantie si o schimb iar. Poate data viitoare sa gasesc un mester in adevaratul sens al cuvantului.
- Amilo2727
- **
- 184 mesaje
- din 08 Feb 2016
- Astra 2002 Z16SE
- Bucuresti
Amilo2727
- Mesaje scrise: 184
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2016
- Mesaj Privat
M-am dus si eu sa schimb distributia la EDS prin mai 2015. Am plecat de acolo cu distributie inlocuita + un intinzator si curea de accesorii inlocuite. De ce? pt ca un "specialist" a tras de intinzator pana l-a rupt. Dupa ce am plecat, cum s-a incalzit motorul, vajaia curea de mama focului. M-am reintors, au slabit cureaua. S-a redus zgomotul, dar nu de tot. Zicea meseriasul ca o mai slabeste inca putin si nu mai face. Am refuzat de teama sa nu sara de pe role in frana de motor. Si acum am acel vajait intre 1000 si 1500 rot, Parca sunt cu elicopterul. Sper sa nu crape pana iese din garantie si o schimb iar. Poate data viitoare sa gasesc un mester in adevaratul sens al cuvantului.
angajatii dati afara care nu-si fac treaba,sa fie liberi de contract !
- EDS Team
- **
- 274 mesaje
- din 23 Jan 2014
- Insignia B 2018 B20DTH
- Bucuresti
EDS Team
- Mesaje scrise: 274
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia B 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2014
- Mesaj Privat
Anul trecut in dcembrie am mers la ei deoarece pierdeam lichidul de racire .Nu pierdeam mult si nu mereu ,doar in anotimpul rece, cand trebuia sa completez cam 300 ml in fiecare luna, insa era frustrant.
Zis si facut, am ajuns acolo masina este verificata si conform asteptarilor mele mi se spune ca pierderile sunt pe la pompa de apa . Deja eram pregatit cu pompa cumparata (cumparata din alt loc ,la EDS nu numai manopera este piperata ci si piesele) care a fost montata si am plecat cu gandul ca nu voi mai umbla cu bidonul de antigel in porbagaj!
A doua zi ma uit sub masina si constat ca lichidul de racire curge in acelasi loc ,cu aceiasi intensitate! Nu am putut suna la EDS stiind ca au intrat in zilele libere de sarbatori si trebuie sa astept pana dupa anul nou ! In zilua urmatoare mergand cu masina am auzit un fluierat ,suierat la motor care se auzea tare in momentul plecarii de pe loc, pe la 1800 turatii .M am gandit ca putea fi turbina , asta in cel mai rau caz.
In ianuarie am mers din nou la EDS ,acum cu 2 probleme ;una veche -pierderea lichidului de racire si suieratul la 1800 turatii !
Masina este din nou verificata si mi se spune ca lichidul curge pe la garnitura racitorului de ulei ,adica in partea opusa pompei de apa...''daca nu i una ,e cealalta '' spune mecanicul ! Ma gandesc ca sunt doar doua posibilitati si ca acum nu mai are pe unde curge!
In privinta suieratului mi se spuna ca trebuie sa schimb garnituri la motor ca pierde presiune ,mi se aduce la cunostinta ca pentru asta trebuiesc schimbate prezoanele iar aici exista riscul ca unele sa se rupa si manopera sa dureze intreaga zi ...ce sa fac zic ok si mergem pe mana mecanicului . Mi se face o comanda de lucru sau oferta cum mai spun ei si un cost estimativ al pieselor si manoperei de 1000 lei din care 700 lei manopera!
In ziua cu pricina las masina in service la prima ora iar dupa cateva ore sunt sunat ca valoarea facturii de achitat a urcat la 1400 de lei pentru ca doua dintre prezoane s au rupt ,ceea ce oricum mi se spusese ca fiind posibil ,nimic extraordinar si de neprevazut ! Am spus ca nu mi se pare corect cum se procedeaza si a revenit spunand ca a facut o greseala si costul scade la 1200 lei, insa daca nu mi convine, ei o pot lasa asa ,mi s a raspuns de catre cel ce face programarile si ofertele ..! Nu numai ca raspunsul a fost ofensator dar mi s a parut la limita santajului!
Ajus la service sa mi ridic masina am intentionat sa vorbesc cu cel cu care avusesem discutia telefonica insa era plecat din motive personale!
Am cerut sa vorbesc cu Maiandrei (stiu ca e doar un nick de pe forum) seful eds insa nu era nici el acolo. Atunci ,fata de la receptie l a chemat pe programatorul it al firmei si fratele sefului cum aveam sa aflu ,care a avut amabilitatea sa imi asculte oful si care se pare ca a inteles problema si incearca sa preintampine astfel de probleme !
Dupa plecarea din service masina nu mai avea suierat insa , ca suma viciilor sa ramana egala, acum ,cand e subturata sau la precarea de pe loc se aude o trepidatie de la motor care provoaca un tremur al caroseriei de zici ca se dezintegreaza parbrizul de caroserie ,ca si cand ceva nu a fost strans bine la motor...
Cosmarul ''coolant check" a reaparut dupa numai o luna ! Sub masina ,in acelasi loc ,aceiasi cantitate de lichid de racire scursa -cateva picaturi chinezesti in fiecare seara !
Am zis sa mai incerc inca o data ..am sunat la eds (ii inteleg pe masochisti) am explicat ca vin a treia oara pentru aceiasi problema si mi s a raspuns ca e ciudat insa constatarea e gratuita !
Ca un facut ,azi si ieri ,afara a fost foarte cald, 25 iar lichidul de racire curge doar pe vreme rece .Asadar mecanicul nu si a dat seama pe unde curge iar eu am fost si taxat cu 37 de lei pentru ca ,verificarea nu mai este gratuita daca nu ti gaseste problema,adica ''nu tin eu rampa blocata pe gratis''-spune acelasi om cu care mai avusesem astfel de discutii interesante.Nici cinci minute nu i ocupase rampa ,opelul meu! Daca stiam, nu mai plecam de acasa cand am vazut ca sub masina e uscat dar am zis ca s om de cuvant !
Cam acesta este sau a fost pentru mine EDS-ul! Am mai invatat ceva ; nu tot ceea ce este scump este si bun !
Buna ziua,
Avand in vedere ca situatia a devenit publica, reluam cazul in ordine cronologica.
In data de 18.12.2015 s-a inlocuit pompa de apa adusa de dumneavoastra, masina plecand din service cu cantitate de antigel insuficienta, recomandarea noastra fiind completarea la nivel, urmata de refuzul dumneavoastra, acest lucru se gaseste pe fisa de iesire, semnata de dumneavoastra la remarci “ Antigel adus de client in cantitate insufucienta, nivel scazut sub minim.”.
In data de 06.01.2016 ati revenit cu constatare pentru verificare pierderi antigel si aparitia unui zgomot dupa inlocuirea pompei de apa. S-a constatat ca pierderile de antigel erau pe la garniturile de la racitorul de ulei iar zgomotul nu avea legatura cu pompa de apa, acesta fiind de la galeria de evacuare ceea ce s-a si specificat la remarci “Pierderile antigel pe la garniturile de rãcitor ulei. De înlocuit garniturã galerie evacuare (se recomandã ºi prezoane cu piuliþe galerie evacuare).”, in timpul constatarii vi s-au comunicat toate costurile, inclusiv pentru extragerea posibilelor prezoane rupte si posibil demontarea si montarea radiatoarelor.
Intradevar in oferta scrisa nu s-a trecut manopera de extragere a prezoanelor si demontarea radiatoarelor (oferta aceasta fiind in total de 1075 lei).
In data de 19.01.2016 ati revenit pentru inlocuire garnituri racitor ulei si inlocuire garnitura galerie evacuare cu demontare turbo. In timpul lucrarilor, ati fost instiintat telefonic de costutile suplimentare aparute, dumneavoastra acceptandu le(acestea fiind de aproximativ 255 lei, incluzand si solutiile de curatare – 50 lei). La venirea in service pentru ridicarea masinii nu ati vrut sa achitati costurile suplimentare, care intr-un final dupa discutii prelungite vi s-au oferit cu discount, in aceasta fisa la remarci s-a dat de inlocuit si busonul de la vasul de expansiune pe care ati refuzat sa il inlocuiti “ De înlocuit: buºon vas expansiune (nu tine presiune).”, suma achitata fiind de 1075 lei exact cum a fost ofertat.
In data de 28.03.2016 ati sunat pentru programare verificare pierderi lichid racire, spunandu-va ca daca este o problema de garantie nu va costa absolut nimic, negasind nici o pierdere sau urme de antigel am hotarat ca aceasta lucrare sa se taxeze cu 37 lei pe care ati achitat-o iar la remarci “Nu s-au constatat pierderi de lichid rãcire”.
capydany
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2011
- Mesaj Privat
- maiandrei
- ******
- 4,711 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,711
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
dan_tmx
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2015
- Mesaj Privat
capydany
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2011
- Mesaj Privat
Dupã cum am mai spus, în urma ultimelor mele experiențe nefericite cu EDS, în care problemele nu numai ca nu erau rezolvate ci paradoxal îmi apãreau altele, ultima" surpriza " lãsându-mã fãrã aer condiționat.
Astãzi, obligat de vremea ce stã sã se încãlzeascã, am mers la un service sã rezolv beleaua. Dupã un mic tester și desfãcut grila fața, mecanicul îmi spune cã mufa senzorului de la aerul condiționat era scoasã și cã nici în caz de accident n-ar fi sãrit singurã... Apoi vine cu întrebarea fireascã :" cine v-a umblat la ea"? Parcã îmi era rușine sã-i rãspund....!
Oricum sunt fericit ca acum am rãcoare în mașinã și cã bãnuiala mea are acum o certitudine : nu piesele erau de vinã.....!
- kT
- **
- 215 mesaje
- din 21 Sep 2007
- Astra 2001 Y17DT
- Bucuresti
kT
- Mesaje scrise: 215
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2007
- Mesaj Privat
Azi am cerut o oferta de pret pentru inlocuirea tecilor de la injectoare pentru un Y17DT - piese si manopera - cu intrebarea daca se poate face pana pe 30 aprilie, pentru ca era urgenta. Mi s-a raspuns cu un mesaj sec: "Buna ziua, nu va putem ajuta cu aceasta solicitare." Fara alte explicatii. Acum nu stiu ce sa inteleg din raspuns: ca nu se poate pana pe 30 aprilie, ca tecile nu se pot inlocui in service-ul EDS, ca nu mi se poate da o oferta de pret... Oare ce-o fi vrut sa spuna Dl. Cristi M. care semneaza mesajul? In fine.
Nici vorba sa spun ca EDS este un service de evitat, dimpotriva, dar spun ca sunt dezamagit. Ma asteptam la altceva. Am trimis exact acelasi mesaj si altor service-uri, care m-au sunat imediat inapoi sa discutam, chiar daca mi-au spus de la inceput ca nu au loc sa ma programeze pana pe data din cererea mea. O abordare mult mai orientata spre client.
Am scris mesajul asta mai mult pentru cei de la EDS, care sper ca urmaresc acest topic si isi vor regandi putin modul de relationare cu clientii.
- EDS Team
- **
- 274 mesaje
- din 23 Jan 2014
- Insignia B 2018 B20DTH
- Bucuresti
EDS Team
- Mesaje scrise: 274
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia B 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2014
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,853 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,853
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
M-am dus si eu sa schimb distributia la EDS prin mai 2015. Am plecat de acolo cu distributie inlocuita + un intinzator si curea de accesorii inlocuite. De ce? pt ca un "specialist" a tras de intinzator pana l-a rupt. Dupa ce am plecat, cum s-a incalzit motorul, vajaia curea de mama focului. M-am reintors, au slabit cureaua. S-a redus zgomotul, dar nu de tot. Zicea meseriasul ca o mai slabeste inca putin si nu mai face. Am refuzat de teama sa nu sara de pe role in frana de motor. Si acum am acel vajait intre 1000 si 1500 rot, Parca sunt cu elicopterul. Sper sa nu crape pana iese din garantie si o schimb iar. Poate data viitoare sa gasesc un mester in adevaratul sens al cuvantului.
In urma acestui post, am fost contactat de EDS. Au inlocuit cureaua pe garantie. Acum nu mai am nici un fel de vajaiala. Se aude si motorul meu cum trebuie. Nu pot decat sa le multumesc: acum chiar au fost ok (Presupun ca a fost mana lui Maiandrei). Mecanicul care a umblat astazi la masina mea are un mare plus din partea mea.A fost mult mai atent decat cel care a umblat prima data. Nu-I stiu numele: colegii in alintau "chinezu' ".
Ce concluzie am tras: daca nu sunteti multumiti de ceva acolo, cereti sa vorbiti cu Marius. El sigur va rezolva in mod correct problema.