Priscilla a scris:Buna! Corsa mea e o masina de tocat bani.. ce pun deoparte de la consum,bag inzecit in piese si defectiuni. Am vazut cateva mesaje cu probleme asemanatoare . Aveam problema ca la turatie mi se punea in bot(pica pedala ) si doar dupa ce opream motorul isi revenea la starea initiala. Am fost la N mecanici,raspunsuri diferite si vazandu.ma fata nici nu dadeau 2 bani pe problemele mele. Ba mai mult,am bagat bani care nu ar fi trebuit. Astazi am schimbat distributia pt ca am auzit un troncanit si m.am speriat.. si ceva pe la axul cu came era rupt,motorul n.ar mai fi trait mult daca nu schimbam distributia. Dar problema cu pedala picata la turatie,nu s.a rezolvat( unii spun ca e de la turbo altii ca e din cauza supapei de presiune de pe rampa). Acea supapa fiind 850 lei.. foarte scumpa.. si mai e si pornirea grea,aproape imposibila ( acum si cand e motorul rece) s.ar zice ca tot din cauza acelei supape. Sper sa ma puteti ajuta. Si mai sper sa intelegeti ce vreau sa va transmit,nu stiu nimic din acest domeniu.. v.am spus ce am auzit si eu 😊)
Am avut aceeasi problema la 40 000 km cu ea, iar mecanicii nu au stiut sa idntifice problema.
Un amic m-a sfatuit sa ies repde cu ea "la rece" dimineata tare cand nu e trafic , direct pe autostrada la drum intins si sa o turez peste 4500 ture cativa km . Zis si facut...si a avut mare dreptate. Am scoso rapid pana nu se incalzit sa inceapa sa cada pedala , am prins-o in 4500 si acolo am tinut-o pentru a elimina funinginea care sugruma alimentarea cu aer (sau senzorul ) . Efectul a fost maxim: acum am 145 000 si nu s-a mai intamplat niciodata.
Cel putin odata pe saptamana o supraturez, fara sa depasesc pragul de 5000. O tin in 4000-4500 cativa km . Uitandu-ma in spate..la norii de funingine. acumulata in evacuare.