Kmc0smin- Suspendat
- 569 mesaje
- din 02 Feb 2008
- Vectra 2008 Z19DTH
- Bucuresti
Kmc0smin- Mesaje scrise: 569
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Feb 2008
- Mesaj Privat
- deleted-18977
- ****
- 2,331 mesaje
- din 28 Mai 2008
deleted-18977
- Mesaje scrise: 2,331
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2008
- Mesaj Privat
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
- tase
- ****
- 1,937 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,937
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat
- seftaka
- ****
- 1,183 mesaje
- din 30 Oct 2011
- Astra 2006 Z19DT
- Constanta
seftaka
- Mesaje scrise: 1,183
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2011
- Mesaj Privat
Kmc0smin- Suspendat
- 569 mesaje
- din 02 Feb 2008
- Vectra 2008 Z19DTH
- Bucuresti
Kmc0smin- Mesaje scrise: 569
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Feb 2008
- Mesaj Privat
pisik90s
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2008 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2012
- Mesaj Privat
Chiar daca foarte multi dintre voi aveti o parere proasta despre aditivi am facut de curand rost de KEROSEN pentru cei care nu sunt familiarizati cu folosinta lui in combinatie de 10% cu motorina acesta are rol de aditiv si o sa imi dea o foarte buna curatare a injectoarelor!Am si totusi o nelamurire daca dau jos capacul motorului si scot sigurantele (alea ce seamana ca niste agrafe) de la cele 4 furtunase care intra in injectoare si vreau sa fac testul returului furtunasele care le bag in pahare trebuie sa le cuplez la alea patru care le scot in sus sau la gaurile care raman ca o scobitura in injector? Eu am conectat la gaurile alea din injector si am vazut ca pe furtunele care le-am scos in sus si le-am dat deoparte mi-a dat motorina!
- tase
- ****
- 1,937 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,937
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat
Kmc0smin- Suspendat
- 569 mesaje
- din 02 Feb 2008
- Vectra 2008 Z19DTH
- Bucuresti
Kmc0smin- Mesaje scrise: 569
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Feb 2008
- Mesaj Privat
- d3ath_sm0k3
- **
- 175 mesaje
- din 19 Dec 2010
- Vectra 2006 Z19DT
- Alta tara
d3ath_sm0k3
- Mesaje scrise: 175
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Dec 2010
- Mesaj Privat
pisik90s
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2008 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2012
- Mesaj Privat
1)pentru pornire proasta la rece verificati prima data bujiile este lucrul cel mai normal mai ales daca in ultimii 60.000 nu le-ati inlocuit.
Daca totusi problema persista urmatorul lucru de pe ordinea ar fi sa va duceti cu masina in Baicului pentru cei din Bucuresti sub podul nou facut care leaga cartierul Fundeni de Doamna Ghica si sa il cautati pe nea Nicu un om expert in tot ce inseamna electromotoare / alternatoare.(200-300ron) va costa in functie de cum se prezinta problema cu tot montaj demontaj etc.
O alta piedica intr-o pornire proasta pentru CDTI ar fi bateria pentru ca aceste motoare necesita la pornire un amperaj mare astfel ca si daca bateria ta este cumparata de 1-2ani poti avea probleme cu ea pentru acest motor(asta a fost la mine prima problema si am facut schimb cu tatal meu el avand un 2.0Tdi iar la el merge si cu ceva mai slab )
Volanta si injectoarele sunt ultimele lucruri care pot influenta pornirea si sunt destul de rare cazurile cand acestea apar.(stiu ca volanta este un defect des intalnit dar aici m-am referit strict la pornire si ca sa influenteze aceasta trebuie sa fie foarte decalibrata)
Pentru problema cu uleiul la mine a fost filtrul de ulei prost din fabrica si de acuma in colo o sa cumpar doar filtre man cu exceptia celui de motorina unde GM este sef.(filtrul sa desfacut pe curcea pe la capacul de plastic)
Daca va apar probleme la Turbina eu va rog frumos sa imi lasati un pm. Ca si costuri averti undeva la 200-300 lei dat jos turbinas +aproximativ 1400 lei turbina reconditionata cu 12 paleti in loc de 6 si se poate chiar asista la cum este facuta turbina pentru doritori ,Eu personal am incercat peste 4 firme si decat aici am vazut profesionalism.(nu am refacut inca turbina personala dar ii voi face un upgrade)
Pentru injectoare si valori marite eu am folosit kerosen si nu vorbesc aici de cel cu cifra octanica mare ci de cel cu cifra cetanica ,este cel din care se face dupa inca 2 procese asa zisul gaz lampant.
Pentru cei care doresc mai multa putere de la masina lor decomand remaparea dar nu de la oricine,aceasta operatiune pe mine ma costat 500ron acuma posibil sa fie tot atat cel care s-a ocupat de ea este catalin WPP si masina mea in momentul de fata pot spune ca bate 1.9cdti 150 cp de fabrica la distanta imensa am probat si cu un prieten care are tot 1.9cdti de 120 cp ca al meu dar remapat la eds si rezultatul a fost enorm adica pe 0-100 ia peste 3-4 masini bataie. 0-100 km cu cronometrarea din bord am 7.5 sec
arias
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2010
- Mesaj Privat