- mihaitaiosub
- OP
- 46 mesaje
- din 12 Apr 2014
- Astra 2006 Z13DTH
- Bucuresti
mihaitaiosub
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2014
- Mesaj Privat
- Andrei Constantin
- **
- 202 mesaje
- din 28 Dec 2011
- Astra 2006 Z13CDTI
- Bucuresti
Andrei Constantin
- Mesaje scrise: 202
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z13CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2011
- Mesaj Privat
- mihaitaiosub
- OP
- 46 mesaje
- din 12 Apr 2014
- Astra 2006 Z13DTH
- Bucuresti
mihaitaiosub
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2014
- Mesaj Privat
- Andrei Constantin
- **
- 202 mesaje
- din 28 Dec 2011
- Astra 2006 Z13CDTI
- Bucuresti
Andrei Constantin
- Mesaje scrise: 202
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z13CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2011
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,917 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,917
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
Chestia sta cam asa. Motorul (auto) intradevar e bine sa ajunga in parametri si asta presupune sa ajunga undeva la 90 de grade unde are cel mai bun randament.
Dar pentru ca este un dar...turbina isi face simtita prezenta la anumite turatii si atentie...sarcina...
Exact ca la o locomotiva Diesel. Ai vazut vreodata manometrul de la aer supaalimentare sa indice ceva cu motorul turat la maxim dar fara sa fie in sarcina? Nu e 0. Pune-i in carca 7 vagoane si trage de ea....atunci da.
Un Diesel se comporta aproape ca un aspirat pana la o anumita turatie cand apare necesarul de aer pe care il asigura turbina.
Tu cand ajungi la destinatie si opresti masina nu esti aproape la relanti? Unde ar fi socul ala? E bine sa nu opresti motorul imediat ca sa se mai raceasca componentele inclusiv turbina...mai ales ca este actionata de gazele de evacuare.
Ele se uzeaza datorita turatiilor foarte mari la care lucreaza si a ungerii cateodata defectuoase.
Si la auto si la locomotive exista fenomenul acela de `` surge`` caruia noi ii spunem pompaj la locomotive. care indica o dereglare majora a presiunii in admisie.
- Andrei Constantin
- **
- 202 mesaje
- din 28 Dec 2011
- Astra 2006 Z13CDTI
- Bucuresti
Andrei Constantin
- Mesaje scrise: 202
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z13CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2011
- Mesaj Privat
PS: Nu pot spune ca sunt in bransa, am ceva cunostinte despre locomotive, vagoane etc, dobandite in timpul facultatii, dar acum nu lucrez in domeniu. Din cate imi dau seama esti mult mai experimentat. Mult succes si LDE-ul este , dupa parerea mea, ESTE CEA MAI TARE 😊))!