- denny_the_one
- *
- 32 mesaje
- din 23 Dec 2011
- Astra 2006 Z19DTH
- Bucuresti
denny_the_one
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Dec 2011
- Mesaj Privat
- CristianTM
- *****
- 3,677 mesaje
- din 15 Mar 2006
- Insignia A Fastback 2010 A20DTH
- Timisoara
CristianTM
- Mesaje scrise: 3,677
- Locatie: Timisoara
- Masina: Insignia A Fastback 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2006
- Mesaj Privat
- denny_the_one
- *
- 32 mesaje
- din 23 Dec 2011
- Astra 2006 Z19DTH
- Bucuresti
denny_the_one
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Dec 2011
- Mesaj Privat
- Sailas
- OP
- 438 mesaje
- din 02 Oct 2010
- Astra 2004 Z17DTL
- Bucuresti
Sailas
- Mesaje scrise: 438
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2010
- Mesaj Privat
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat
Parerea mea personala: DDS este inutil.
Ce face acest DDS? Iti indica in bord daca o roata a inceput sa piarda aer (nu precizeaza care roata logic), dar pana si mama isi da seama cand are un cui infipt intr-o anvelopa... este o optiune de cacao si scumpa; as fi preferat TPMS care este mult mai util, chit ca este o optiune la care nu i-as simti lipsa. As prefera ca masina sa fi avut buton sport care sa decupleze esp-ul la nevoie cu o eventuala remapare pe buton.
PS: se poate programa pe butonul de DDS softul pentru buton sport iar "magicul" DDS sa se stearga?