- cldmarinescu
- **
- 265 mesaje
- din 09 Mai 2011
- Astra 2010 A13DT
- Vrancea
cldmarinescu
- Mesaje scrise: 265
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2010 A13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2011
- Mesaj Privat
notebook, as vrea sa te ajut cu vreo informatie dar nu mi-am bagat inca mainile pe acolo si nu vreau sa te induc in eroare. In catalog nu scrie nimic de demontat galeria dar scrie ceva despre o ustensila speciala care trebuie folosita. probabil pentru spatiul ingust, .
- lucio85
- ******
- 4,964 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,964
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
notebook
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Nov 2012
- Mesaj Privat
- cldmarinescu
- **
- 265 mesaje
- din 09 Mai 2011
- Astra 2010 A13DT
- Vrancea
cldmarinescu
- Mesaje scrise: 265
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2010 A13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2011
- Mesaj Privat
notebook
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Nov 2012
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
Scula EN-6104 este o banala tubulara adanca nimic special din cate se pare... insa sa ai mare grija la cum desfaci bujia de acolo ca scrie in link-ul pus mai sus de un coleg ca forta de rupere (forfecare) este de 22Nm iar forta de strangere 11Nm deci sa o strangi cu o cheie dinamometrica mica ca altfel iti faci de lucru si ajungi pe mana la Bunicu 😉 In rest fa operatiunea cu motorul caldut deci nici prea cald dar nici rece si cu multa grija si da bine de tot cu spray de rugina sau WD40 ori petrol daca ai. Sa faci si poze si eventual cateva explicatii sa ajuti colegii care mai au motor ca al tau... Succes
- lucio85
- ******
- 4,964 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,964
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,745 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,745
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
De desfacut se desfac usor, daca nu a fost umblat niciodata la ele sau au fost puse de un mecanic care le-a strans cu cheia dinamometrica asa cum scrie in toate cartile si instructiunile de montaj. Alfel de ce s-au mai chinuit producatorii sa scrie cu ce moment se strange? daca nu o strangi suficient intra calamina pe langa si adio la urmatoarea desfacere iar daca o strangi prea tare e posibil sa stea prea tensionata in regimul normal de lucru si sa se ancraseze si apoi iara adio la urmatoarea desfacere. Citeste pe topicul de bujii rupte si vei afla si vedea mai multe. Deci daca nu ai sfaturi documentate mai bine nu mai scrie ca unii iau de bun ceea ce scri si apoi ajung sa planga cu bujii rupte in chiulasa...
notebook
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Nov 2012
- Mesaj Privat
- cldmarinescu
- **
- 265 mesaje
- din 09 Mai 2011
- Astra 2010 A13DT
- Vrancea
cldmarinescu
- Mesaje scrise: 265
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2010 A13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2011
- Mesaj Privat
notebook
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Nov 2012
- Mesaj Privat
Am tot cautat solutii sa o schimb singur si nu am gasit Am fost la mecanicul meu si mi-a zis ca trebuie sa-i dea catalizatorul jos si sa las masina la el Nu am vrut asa ca am mai cautat si am ajuns la altul care tot la fel mi-a desfacut catalizatorul si l-a lasat sa atarne un pic pentru a putea ajunge la bujie doar asa a putut sa o schimbe
- cldmarinescu
- **
- 265 mesaje
- din 09 Mai 2011
- Astra 2010 A13DT
- Vrancea
cldmarinescu
- Mesaje scrise: 265
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2010 A13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2011
- Mesaj Privat
notebook
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Nov 2012
- Mesaj Privat
- cldmarinescu
- **
- 265 mesaje
- din 09 Mai 2011
- Astra 2010 A13DT
- Vrancea
cldmarinescu
- Mesaje scrise: 265
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2010 A13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2011
- Mesaj Privat
notebook
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Nov 2012
- Mesaj Privat
notebook
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Nov 2012
- Mesaj Privat
filosoful
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2014
- Mesaj Privat
Tot vad discutii cu si despre bujii.Am astra j A16XER la 60000 km.Cred ca ar fi bine sa schimb bujiile.Nu stiu ce sa iau.Am vazut o groaza de discutii...Ba GM care de fapt sunt Bosch ..ba Bosch simple..ba NGK..ba Iridium...Dati.mi un sfat va rog cu ce sa iau si ce ma ajuta acea achizitie!
Multumesc.
- cldmarinescu
- **
- 265 mesaje
- din 09 Mai 2011
- Astra 2010 A13DT
- Vrancea
cldmarinescu
- Mesaje scrise: 265
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2010 A13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2011
- Mesaj Privat
notebook
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Nov 2012
- Mesaj Privat