- hog33
- ****
- 1,006 mesaje
- din 29 Mai 2014
- Insignia 2011
- Bucuresti
hog33
- Mesaje scrise: 1,006
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2014
- Mesaj Privat
Luminile le consider ok pentru un mers regulamentar noaptea, mi se par odihnitoare. Adica lumina alba si sufficient de intensa.
costea91
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Nov 2015
- Mesaj Privat
- deleted-104153
- **
- 76 mesaje
- din 01 Sep 2015
deleted-104153
- Mesaje scrise: 76
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2015
- Mesaj Privat
- FRANKIE82
- **
- 298 mesaje
- din 18 Aug 2015
- Insignia 2011 A20DTH
- Cluj
FRANKIE82
- Mesaje scrise: 298
- Locatie: Cluj
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Aug 2015
- Mesaj Privat
- Kamob
- ***
- 864 mesaje
- din 10 Jul 2007
- Insignia 2010 A20DTH
- Bucuresti
Kamob
- Mesaje scrise: 864
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2007
- Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/lin...catalog/models/1/
radupa
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Constanta
- Masina: Signum 2003 2.0 T
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Apr 2008
- Mesaj Privat
Luminile le consider ok pentru un mers regulamentar noaptea, mi se par odihnitoare. Adica lumina alba si sufficient de intensa.
Multumesc pentru raspuns.
Testul elanului este foarte interesant. Voi afla cum stau masinile la acest test.
Franele folosite in regim normal tin de calitatea cauciucului, a placutelor, si a discului de frana.
Nu am ce sa experimentez intr-un test drive pentru nu cred ca reusesc sa simulez o situatie de urgenta si sa trag in draci de volan sa vad cum sta masina pe sosea. As putea sa vad cam ce masina imi place mai mult in general, cum stau in scaun si cum se aude zgomotul in ea( lucru iarasi influentat si de cauciucuri ca sigur nu au toate cauciucuri la fel)
- Kamob
- ***
- 864 mesaje
- din 10 Jul 2007
- Insignia 2010 A20DTH
- Bucuresti
Kamob
- Mesaje scrise: 864
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2007
- Mesaj Privat
Franele, fata de Vectra C sunt cu adevarat remarcabile, in sensul in care, mai ales la viteza mare, lucreaza extrem de eficient (te ridica in scaun!).
In oras, la viteze mici insa, am avut cate ceva de comentat, parte datorita cauciucurilor de iarna, parte masei de aproximativ 1,8t.
Pot spune acum, dupa mai bine de un an si 30.000km, ca este o masina sigura si am vazut pe afara ca directia ei a devenit etalon in clasa (da, mai buna ca Mondeo, sic! 😊 ).
- hog33
- ****
- 1,006 mesaje
- din 29 Mai 2014
- Insignia 2011
- Bucuresti
hog33
- Mesaje scrise: 1,006
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2014
- Mesaj Privat
Cred ca este o concurenta acerba intre ford, opel si vw, - asta pentru cine cunoaste si apreciaza importanta detaliilor.
radupa
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Constanta
- Masina: Signum 2003 2.0 T
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Apr 2008
- Mesaj Privat
Franele, fata de Vectra C sunt cu adevarat remarcabile, in sensul in care, mai ales la viteza mare, lucreaza extrem de eficient (te ridica in scaun!).
In oras, la viteze mici insa, am avut cate ceva de comentat, parte datorita cauciucurilor de iarna, parte masei de aproximativ 1,8t.
Pot spune acum, dupa mai bine de un an si 30.000km, ca este o masina sigura si am vazut pe afara ca directia ei a devenit etalon in clasa (da, mai buna ca Mondeo, sic! 😊 ).
Multumesc pentru raspuns. Am stat intr-o insignia dar din pacate nu ama vut timp de drive test. Pare mai inghesuita nitel inauntru dar daca zici ca are asa frane si manevrabilitate ar compensa. O sa vad ce-mi pot da seama la drive test cand o veni vremea
- deleted-93781
- *
- 49 mesaje
- din 29 Mai 2014
deleted-93781
- Mesaje scrise: 49
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2014
- Mesaj Privat
Insignia comparata de nemti cu seria 5 si e klasse.
Poti vedea ca Insignia, fara flexride, se tine destul de bine la testul printre jaloane si la distanta de franare.
Video-ul e mai vechi, dar performantele raman cam aceleasi. Spre exemplu, noul E Klasse e la fel de "barcuta" ca si cel vechi.
https://m.youtube.com/watch?v=TkOLK43oZX0
Testul elanului. Sincer, cred ca cei ce au facut testul sunt subiectivi. Toyota Avensis e barca totala. La felul in care reacționeazã passat-ul, tind sa cred ca are cauciucuri de iarna, sau de dimensiuni mai mici decat avensis.
- yerd
- **
- 186 mesaje
- din 23 Mar 2014
- Insignia A20NHT
- Timis
yerd
- Mesaje scrise: 186
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia A20NHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2014
- Mesaj Privat
Comparatii de genul acesta cred ca ne intereseaza, in masura in care sunt obiective. La fel ar fi interesante teste Insignia normala vs Insignia FlexRide vs Insignia 4x4 vs Insignia FlexRide 4x4
Mai am un video cu demarajul la Insignia normala vs Insignia 4x4 pe asfalt umed:
https://youtube.com/watch?v=RQ9xDJLaK-Y
- Kamob
- ***
- 864 mesaje
- din 10 Jul 2007
- Insignia 2010 A20DTH
- Bucuresti
Kamob
- Mesaje scrise: 864
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2007
- Mesaj Privat
Testul elanului. Sincer, cred ca cei ce au facut testul sunt subiectivi. Toyota Avensis e barca totala. La felul in care reactioneazã passat-ul, tind sa cred ca are cauciucuri de iarna, sau de dimensiuni mai mici decat avensis.
E test pro Toyota, este evident in favoarea lor. Daaar... Insignia e pass, nu fail. Cele de dupa Insignia sunt evident fail, se urca pe jaloane, nu doar le ating. Daca foloseau o Insignia cu CDC si 4x4, nu le mai iesea testul! 😈
Si apropo, video-ul are 2 aprecieri si 10 degete in jos. Hai ca nu suntem toti dusi cu pluta, am mai vazut si noi masini. 😂 (asta vis-a-vis de nenea de la Toyota care a facut testu') Uitati-va la commenturi: Sciema inseamna Fals in poloneza. Toata lumea i-a dat... barna! Dar pe noi ne avantajeaza, pentru ca vedem comportamentul real.
Eu, cum ziceam, am facut exact aceeasi manevra pe breteaua care leaga Mobexpert Militari de Augsburg Militari si pot sa confirm ca masina e ca pe sine (fara ruliu, fara sa plece puntea spate). Eu aveam usor penste 80km/h si cu pasager pe locul din dreapta, care, din pacate, nu a apreciat manevra... 😂
- Kamob
- ***
- 864 mesaje
- din 10 Jul 2007
- Insignia 2010 A20DTH
- Bucuresti
Kamob
- Mesaje scrise: 864
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2007
- Mesaj Privat
Insignia (fara Flexi ride): http://www.youtube.com/watch?v=3HmuWeAC9xM
BMW 5 series: http://www.youtube.com/watch?v=2D7TlqetmOE
Ford Focus: http://www.youtube.com/watch?v=Ckul3WaRRyE
Jetta: http://www.youtube.com/watch?v=aJpUm2V3kmE
- lbanias
- ***
- 692 mesaje
- din 07 Nov 2008
- Insignia A Sedan 2009 A20NHT
- Timis
lbanias
- Mesaje scrise: 692
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia A Sedan 2009 A20NHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2008
- Mesaj Privat
- Kamob
- ***
- 864 mesaje
- din 10 Jul 2007
- Insignia 2010 A20DTH
- Bucuresti
Kamob
- Mesaje scrise: 864
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2007
- Mesaj Privat
https://youtube.com/watch?v=C4-Lbt8KHkw
- hog33
- ****
- 1,006 mesaje
- din 29 Mai 2014
- Insignia 2011
- Bucuresti
hog33
- Mesaje scrise: 1,006
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2014
- Mesaj Privat
In functie de viteza si puterea cu care tragi de volan scapi sau nu cu masina intacta...pe autostrada !
- Kamob
- ***
- 864 mesaje
- din 10 Jul 2007
- Insignia 2010 A20DTH
- Bucuresti
Kamob
- Mesaje scrise: 864
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2007
- Mesaj Privat
Nu mai veniti cu argumente gen "sunt sigur ca la noi...", ci "eu am facut" sau "eu am vazut facut x lucru".
La dat cu parerea suntem campioni.
Si ca sa sustin ce am spus: eu m-am rasucit cu Vectra C fara ESP pe podul de la Branesti, pe DN3 si am reusit sa o controlez suficient de mult incat sa nu fac nici o avarie nici mie, nici pasagerilor si nici celor 3 masini si 1 autobuz care erau in jurul meu (cauza plecarii o foaie de ghiata de aproape 3 metri pe partea dreapta a benzii). De cand am Insignia nu am mai avut nici macar o incercare de plecare a masinii, este bine infipta pe strada si am surprins de vreo 2-3 ori ESP-ul funtionand in bord.