cozmino a scris:Cand o sa vii cu un dyno print atunci o sa te creada toata lumea.
Asa ne intindem pe 3 pagini doar de dragul de a scrie niste posturi .
Foaia de la producator/comerciant valoreaza fix 0 , in cazul asta .
Nu zice nimeni ca airbox-ul ala nu aduce plusul de putere mentionat de producator dar sunt anumite conditii de indeplinit etc etc .
In primul rand nici macar nu stiu despre ce vorbim, airbox,galerie de admisie,galerie de admisie cu clapete individuale ?
Vezi poate incurci borcanele ca atunci se schimba datele problemei.
Airbox-ul(dbilas flowmaster) e fix frectie la piciorul de lemn.
Galeria de admisie de la Dbilas (Flowtec) in cel mai fericit caz da un extra de 20 de cai cu softul aferent, nu e doar plug and play.
Mai este o varianta dar cu siguranta nu ai asa ceva pe masina. E vorba de galerie de admisie cu clapete individuale ptr fiecare cilindru, tot de la Dbilas...
Nu uita ca e vorba de cai putere la volanta, nicidecum la roata 😉
dovada :
http://regal-shop.co.uk/aca...et_Manifolds.html
flowtec-galeria da 20cp, dar dupa cum spune colegul, cred ca sunt la volanta.
flowmaster
http://regal-shop.co.uk/aca...aster_System.html ....nu scrie cati cp adauga, probabil din scopuri comerciale(ca o adaugare, crezi ca dbilas astia au inventat ei ceva mai special decat K&N depilda? Pana la urma e un filtru de aer frate, tot ce face e sa FILTREZE.)
poti sa mai adaugi si asta:
http://regal-shop.co.uk/aca..._Conversions.html
si asta
http://regal-shop.co.uk/aca..._Conversions.html
si asta
http://regal-shop.co.uk/aca...ust_Maniolds.html
si in final asta
http://regal-shop.co.uk/aca..._Sports_Cats.html
si ajungi la un pret de vreo 6000 de euro ca sa ai o tigra A de vreo 200 de cai. Deci NU MERITA sa bagi banii in engine tuning la tigra A. Aceasi bani de pilda ii dai si pentru o Vectra C, insa acolo POATE se merita. Oricum eu sincer nu consider tigra o masina sport(sau semisport).Daca ai bani iti iei astra h opc. Daca ai mai putini bani iti iei bertone turbo. Daca ai si mai putini bani iti iei Calibra turbo. Sau daca esti pasionat de Tigra si de motoare, faci o conversie, oricum un motor Sh costa muuuult mai putin decat toate prostiile astea gen airboxuri.
Si ca sa nu crezi ca am ceva cu tine sau cu Tigra in general, nici in astra H (mai ales Diesel) nu recomand engine tuning. Ajungi in final sa te coste mai mult decat varianta OPC. SI e DIESEL FRATE 😊.