- sorin666
- *****
- 3,885 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,885
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
Sa comparam masini din clase similare, nu Trabantul cu Ferrari 😛
Si unii nu isi iau masini doar pentru "a face pe altii" la stop 😉 in cunoscutul stil al smecherasilor de cartier, pentru unii 4.5 l/100 de motorina e mai valabil decat 15 l/100 de benzina 😎
- ToX
- ****
- 1,260 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,260
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
- turatii
- OP
- 293 mesaje
- din 05 Jun 2005
- Astra 2005 Z17DTL
- Bucuresti
turatii
- Mesaje scrise: 293
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2005
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,885 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,885
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
PS eu stiam ca din 2001 se pun 4 discuri in serie la toata gama... 🙄
- turatii
- OP
- 293 mesaje
- din 05 Jun 2005
- Astra 2005 Z17DTL
- Bucuresti
turatii
- Mesaje scrise: 293
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2005
- Mesaj Privat
Cat despre discuri, asa e, oricum masina are ABS de serie, insa nu are discuri pe spate intrucat e modelul Classic (poti verifica pe site la DiBas sau www.opel.ro). Astra G normala avea discuri pe spate la motorul de 1,7l DTI dar acum nu se mai ofera la Classic. Se poate trai si cu discuri pe spate, mai sila imi e de schimbat ferodourile, la discuri in cinci minute le schimbi acasa. Despre performante de franare, are destule si cu tamburi - regula generala este ca la masini de peste 100 CP se monteaza obligatoriu discuri, iar Astra are doar 80. Marele scandal si la Logan ca nu are discuri pe spate nu este justificat, francezii respecta aceasta regula.
GeorgeB
- Mesaje scrise: 23
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Apr 2005
- Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=2352
aceeasi masina ti-o pot oferii la aproximativ 11 000 E DDP 😊 sau pe acolo pe undeva .
- Thanatos
- ****
- 1,108 mesaje
- din 24 Aug 2004
- Vectra 2000 X18XE1
- constanta - dk
Thanatos
- Mesaje scrise: 1,108
- Locatie: constanta - dk
- Masina: Vectra 2000 X18XE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2004
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,885 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,885
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
Cat despre discuri, asa e, oricum masina are ABS de serie, insa nu are discuri pe spate intrucat e modelul Classic (poti verifica pe site la DiBas sau www.opel.ro). Astra G normala avea discuri pe spate la motorul de 1,7l DTI dar acum nu se mai ofera la Classic. Se poate trai si cu discuri pe spate, mai sila imi e de schimbat ferodourile, la discuri in cinci minute le schimbi acasa. Despre performante de franare, are destule si cu tamburi - regula generala este ca la masini de peste 100 CP se monteaza obligatoriu discuri, iar Astra are doar 80. Marele scandal si la Logan ca nu are discuri pe spate nu este justificat, francezii respecta aceasta regula.
*
Cu 1500 de E iti iei o masna cu motorul de 100 de cai, garantati de Opel, nu de papagalii tunari si tepari de la firmulitele de "specialitate"...
Cai reali, verificati pe stand, nu cititi in prospecte colorate 😈
Daca ar fi sa-i crezi, ai monta 4-5 super kituri de la diverse firme si, adunand promisiunile, ai avea 1000 de cai iar consumul ar fi atata de mic incat rezervorul ar incepe sa se umple, in loc sa se goleasca...
Si mai ales, prin modificari in motor pierzi omologarea masinii (asiguratorul poate sa refuze sa te indemnizeze daca ai facut vreun accident grav si masina e suficient de "chipesa" ca sa-i treaca ideea prin gand) si vei avea o fiabilitate redusa, contrar, inca o data, promisiunilor 😉
In rest cu grilele si jantele... e chestie de gust, eu in general evit sa atrag atentia asupra masinii mele (care doarme in strada...) jantele de la mama ei (pe 16...) imi ajung...
Discurile pe spate la o masina fara ABS sunt considerate periculoase (blocheaza, tamburii nu cunosc fenomenul, sau mult mai greu...) La fel, ABS-ul la o masina diesel de 80 de cai si peste o tona nu este neaparat justificat, in conditii de utilizare normale. La acest tip de masini "cu cat este mai simplu, cu atata mai bine"
In rest, scuze, sub-masina numita Logan nu imi spune nimic, de fapt nu am vazut-o decat in poze, deci... no comment...
- sandumbogdan
- ***
- 887 mesaje
- din 03 Sep 2004
- Iasi
sandumbogdan
- Mesaje scrise: 887
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2004
- Mesaj Privat
Eu am luat masina din Germania si are discuri pe spate, dar inafara de design si de moda nu e mare lucru, mai ales ca daca te uiti sa vezi ce dimensiune au zici ca-s de bicicleta.
Eu consider mult prea mare zgomotul de la peste 140km/h in sus in Astra G 1.7DTI pentru ca am mers cu masini mult mai silentioase, chiar si masina mea veche, Vectra A din '92 1.8i era ceva mai silentioasa la viteze mari.
- sorin666
- *****
- 3,885 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,885
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=2352
aceeasi masina ti-o pot oferii la aproximativ 11 000 E DDP 😊 sau pe acolo pe undeva .
*
Ce e aia DDP


- sandumbogdan
- ***
- 887 mesaje
- din 03 Sep 2004
- Iasi
sandumbogdan
- Mesaje scrise: 887
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2004
- Mesaj Privat
- turatii
- OP
- 293 mesaje
- din 05 Jun 2005
- Astra 2005 Z17DTL
- Bucuresti
turatii
- Mesaje scrise: 293
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2005
- Mesaj Privat
Repet, ABS-ul nu are legatura cu cat cantareste masina, de aia se pune ABS si pe Fiat Panda... Iar la chestia cu discurile, ca blocheaza, sincer nu cunosc cazuri, poate numai cand ai un dezechilibru in sistemul de franare (respectiv repartitorul de franare transmite gresit fortele de franare catre punti), dar asta inseamna deja o defectare a repartitorului.
- sorin666
- *****
- 3,885 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,885
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
Pandei i se pune ABS pentru ca... este obligatoriu pentru omologarea in CE 😉 Mie pana acum mi-a folosit, caci uneori merg "la limita", mai ales atunci cand nu am "regulatorul de viteza" pe scaunul de langa sofer... 😉
Dupa cate am vazut eu, ABS= eliminarea repartitorului, vorbesc din amintiri (si de la lucru... 😉 ) iar TC=ABS obligatoriu (se folosesc aceiasi senzori de la roata...), deci TC fara ABS NU este posibil.
TC nu se pune decat de la motorul de 1.8 benzina in sus, pot sa-ti spun ca cu dispozitivul aclansat nu mai poti sa pornesti "in tromba" nici sa vrei... 😉 In schimb este f eficace pe zapada si in noroi, drumuri ude, etc...
Contrar tie, mie un 1.7 DTI in stare "stock" mi-ar conveni... asi trece pe la pompa de benzina de 2 ori mai rar...
Cand spun "stock" ma gandesc evident si la unele mici imbunatatiri, dar un neaparat in sensul "politically correct" al miscarii actuale de tuning...
- turatii
- OP
- 293 mesaje
- din 05 Jun 2005
- Astra 2005 Z17DTL
- Bucuresti
turatii
- Mesaje scrise: 293
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2005
- Mesaj Privat
- sandumbogdan
- ***
- 887 mesaje
- din 03 Sep 2004
- Iasi
sandumbogdan
- Mesaje scrise: 887
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2004
- Mesaj Privat
- turatii
- OP
- 293 mesaje
- din 05 Jun 2005
- Astra 2005 Z17DTL
- Bucuresti
turatii
- Mesaje scrise: 293
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2005
- Mesaj Privat
- sandumbogdan
- ***
- 887 mesaje
- din 03 Sep 2004
- Iasi
sandumbogdan
- Mesaje scrise: 887
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2004
- Mesaj Privat
Bine, a mea e Astra G, din germania, dar cred ca e cam aceeasi treaba.
Scutul nu e mare chestie, e bun si ala de plastic pentru zapada, si de mers pe munte off-road nu cred ca se pune problema.
- sorin666
- *****
- 3,885 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,885
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- turatii
- OP
- 293 mesaje
- din 05 Jun 2005
- Astra 2005 Z17DTL
- Bucuresti
turatii
- Mesaje scrise: 293
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2005
- Mesaj Privat
Ma enerveaza faza ca daca vreau sa cumpar scut de la Di-Bas sare de 150 de euro cu montat cu tot.
- sandumbogdan
- ***
- 887 mesaje
- din 03 Sep 2004
- Iasi
sandumbogdan
- Mesaje scrise: 887
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2004
- Mesaj Privat
Am mai auzit pe unii care isi puneau scut metalic ulterior si acesta era putin mai jos decat cel din fabrica de plastic si atingeau mult mai des pietre si alte obiecte din cauza asta.
Totusi de ce vrei scut metalic? Mergi pe drumuri f. grele?