- TBonu
- **
- 346 mesaje
- din 08 Jun 2008
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
TBonu
- Mesaje scrise: 346
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jun 2008
- Mesaj Privat
- electronistul
- ****
- 1,122 mesaje
- din 29 Nov 2007
- Astra 2012 A20DT
- Cluj
electronistul
- Mesaje scrise: 1,122
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2012 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Nov 2007
- Mesaj Privat
- TBonu
- **
- 346 mesaje
- din 08 Jun 2008
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
TBonu
- Mesaje scrise: 346
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jun 2008
- Mesaj Privat
- electronistul
- ****
- 1,122 mesaje
- din 29 Nov 2007
- Astra 2012 A20DT
- Cluj
electronistul
- Mesaje scrise: 1,122
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2012 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Nov 2007
- Mesaj Privat
- jonyx87
- **
- 285 mesaje
- din 13 Jul 2011
- Vectra 1997 X16XEL
- Valcea
jonyx87
- Mesaje scrise: 285
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 1997 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jul 2011
- Mesaj Privat
- TBonu
- **
- 346 mesaje
- din 08 Jun 2008
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
TBonu
- Mesaje scrise: 346
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jun 2008
- Mesaj Privat
- jonyx87
- **
- 285 mesaje
- din 13 Jul 2011
- Vectra 1997 X16XEL
- Valcea
jonyx87
- Mesaje scrise: 285
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 1997 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jul 2011
- Mesaj Privat
- TBonu
- **
- 346 mesaje
- din 08 Jun 2008
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
TBonu
- Mesaje scrise: 346
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jun 2008
- Mesaj Privat
- pustiu_pst
- ****
- 2,671 mesaje
- din 17 Dec 2010
- Vectra 2001 z18xe/x16xelT
- Bucuresti
pustiu_pst
- Mesaje scrise: 2,671
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 z18xe/x16xelT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2010
- Mesaj Privat
- cangri
- *******
- 5,296 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,296
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
- pustiu_pst
- ****
- 2,671 mesaje
- din 17 Dec 2010
- Vectra 2001 z18xe/x16xelT
- Bucuresti
pustiu_pst
- Mesaje scrise: 2,671
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 z18xe/x16xelT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2010
- Mesaj Privat
- cangri
- *******
- 5,296 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,296
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
- jonyx87
- **
- 285 mesaje
- din 13 Jul 2011
- Vectra 1997 X16XEL
- Valcea
jonyx87
- Mesaje scrise: 285
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 1997 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jul 2011
- Mesaj Privat
- TBonu
- **
- 346 mesaje
- din 08 Jun 2008
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
TBonu
- Mesaje scrise: 346
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jun 2008
- Mesaj Privat
- jonyx87
- **
- 285 mesaje
- din 13 Jul 2011
- Vectra 1997 X16XEL
- Valcea
jonyx87
- Mesaje scrise: 285
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 1997 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jul 2011
- Mesaj Privat
pai si nu creste consumul de gaz daca modifici parametrii de soft la gpl? as vrea ( pe viitor, dupa cum stiti nu am gaz) ca sa fac tot ce e posibil sa consum cat mai putin si sa traga cat mai bine. Nu e vb de bani, vreau ca masina sa functioneze pe placul meu, sunt un tip perfectionist (la un moment dat imi scapase un plastic in gaurile de ventilatie la parbriz si din cauza "defectului"meu de a nu auzi altceva decat motorul si sunetul muzicii -si uneori pe nvasta-mea- am stat o zi intrega sa scot bucatica aia de plastic care o auzeam eu acolo cum zornaie si pt ca "batea" acea etajera care desparte habitaclul de spatiul portbagajului -Vectra B Hatchback- in timpul mersului, am rezolvat problema punand niste bureti care se folosesc la tuburile de ventilatie pe la supermarket-uri si au o parte care se lipeste, am lipit pe niste chestii care sunt pe usa-portbagaj, sunt asa ca niste doape ). Vreau sa mearga cat mai bn, consumul nu il am mare, nu am AC, in afara de consumul de ulei (obisnuit sa nu completez cu ulei de la schimb la schimb) nu am ce reprosa , chiar daca "are buletin" masina mea. Ma asteptam sa incep sa schimb chestii pe la ea, dar nu se lasa.
Cred ca daca se modifica parametrii prin soft-ul GPL-ului, pe acolo, poti face prostii. Cand voi monta GPL-ul nu e problema, ca am pe cine pune sa regleze GPL asa cum vreau eu, cel care i-a pus si gaz pe Cielo lui frati-meo, un var care lucreaza la ACR.
- TBonu
- **
- 346 mesaje
- din 08 Jun 2008
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
TBonu
- Mesaje scrise: 346
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jun 2008
- Mesaj Privat
- pustiu_pst
- ****
- 2,671 mesaje
- din 17 Dec 2010
- Vectra 2001 z18xe/x16xelT
- Bucuresti
pustiu_pst
- Mesaje scrise: 2,671
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 z18xe/x16xelT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2010
- Mesaj Privat
- pirvu_daniel
- ******
- 4,578 mesaje
- din 22 Feb 2008
- Dolj
pirvu_daniel
- Mesaje scrise: 4,578
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2008
- Mesaj Privat
Am si chip, probabil acelasi tip pe care il avea colegul electronistul la vanzare. Desi ei zic de 122 de cai, nu cred ca are mai mult de 107-108 cai.
In viitor o sa ii pun pe astia de la gaz sa imi monteze instalatia pe admisia sport.
Ce am constatat este ca atunci cand aveam si admisia sport montata consuma mai mult ulei(vreo 700 g la 15000 km) fata de 300 in mod normal.
- jonyx87
- **
- 285 mesaje
- din 13 Jul 2011
- Vectra 1997 X16XEL
- Valcea
jonyx87
- Mesaje scrise: 285
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 1997 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jul 2011
- Mesaj Privat
Daca pentru a ajunge la viteza de 100 km/h ( de ex) avem nevoie de a apasa acceleratie timp de "x" secunde, dupa remap se presupune ca pentru a ajunge tot la 100 km/h, din cauza cresterii puterii motorului, vom apasa acceleratia "y" secunde si care cu siguranta "y" va fi mai mic decat "x", deci debitul de benzina daca s-ar pastra atunci consumul ar fi mai mic. Problema mea asta e, ca nu stiu ce modificari presupune remapul, adica de crestere debit de benzina, de crestere debit aer (amestecul de aer cu benzina este extrem de exploziv, ceea ce vedem noi explozii in filme, asa se fac, benzina in pungi lasate in aer liber), modificare timpi aprindere scanteie sau alte chestiute care ar aduce un strop de putere. Ca si componenta de marire a puterii la motor as face modificari la traseul de admisie-aer, din cate am inteles x16xel sunt cam "ingatuite" la partea asta si ca au rezolvat asta la x18xe (care nu stiu cum arata).
pirvu_daniel ce poti spune despre acel chip? parerea ta, nu conteaza ce putere ai acum, se simte? consum? probleme dupa montare? de unde l-ai luat?
app consumul de 700 de g e absolut normal la 15000 de km, in camera de ardera temperaturile ajung la 2000 g Celsius, chiar daca si totul in regula cu segmentii, supape, simeringuri etc, care ar putea influenta consumul uleiului, ceva tot se consuma, uleiul e combustibil, se aprinde la 200 si ceva de grade, deci e ok.
- pirvu_daniel
- ******
- 4,578 mesaje
- din 22 Feb 2008
- Dolj
pirvu_daniel
- Mesaje scrise: 4,578
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2008
- Mesaj Privat
Consumul e un pic mai mare, oricum pana intr-un litru. Diferenta de putere se cunoaste, in special cand pleaca motorul din ture mici si peste 3500 rpm.
Probleme... De 2 ori a pornit intr-un nor urias de fum(ciudat fumul era albastru), are fum la forja si toba de esapament e afumata rau, semn ca munceste un pic.