- vectra2000
- *
- 1 mesaje
- din 13 Sep 2008
- Vectra 1991 C20XE
- Bucuresti
vectra2000
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1991 C20XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Sep 2008
- Mesaj Privat
- alexandrugabor
- *
- 4 mesaje
- din 08 Feb 2010
- Ascona 1981 12s
- Mures
alexandrugabor
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Mures
- Masina: Ascona 1981 12s
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2010
- Mesaj Privat
- albano_acab
- *
- 7 mesaje
- din 11 Aug 2010
- Kadett 1984
- Suceava
albano_acab
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Suceava
- Masina: Kadett 1984
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2010
- Mesaj Privat
- albano_acab
- *
- 7 mesaje
- din 11 Aug 2010
- Kadett 1984
- Suceava
albano_acab
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Suceava
- Masina: Kadett 1984
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2010
- Mesaj Privat
- stefy_726
- **
- 308 mesaje
- din 31 Jan 2006
- Ascona 1986 18E
- Bucuresti, Romania
stefy_726
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Bucuresti, Romania
- Masina: Ascona 1986 18E
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2006
- Mesaj Privat
mai ieftin si fara dureri de cap.
daca esti dispus sa pui motor mai mare prima ora iti pui jenti
mai mari,pe 16 nu cred ca merge decit cu modificari la aripile
spate iti trebuie si frine mai bune pt. ca la omologarea motorului
de 18e daca sistemul de frinare nu iti face fata nu iti omologheaza
cu noul motor si la omologare nu iti face decit o singura omologare.
la omologare nu face decit o singura omologare ori motor ori jenti.
pt. jenti nu era scump acum 2 ani dar sa treci de la motor de 1.3 la
1.8e pretul cred ca este destul de mare si nu cred ca esti dispus sa
bagi atitia bani intr-o masina destul de veche.