- elegance
- *****
- 3,072 mesaje
- din 31 Jul 2006
- Astra 2000 Y 17 DT
- Cluj
elegance
- Mesaje scrise: 3,072
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2000 Y 17 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2006
- Mesaj Privat
_________________
Astra G, Y17DT, 2000
axl666
- Mesaje scrise: 98
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2006
- Mesaj Privat
axl666
- Mesaje scrise: 98
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2006
- Mesaj Privat
Ma confrunt si eu cu o problema similara, in sensul ca un opel astra hatchback, 2002, Elegance, 1.7 dti, intrerupe asa din cand in cand in mers. Spre exemplu, la mine face de la 2500rpm in sus (100 - 130 km /h viteza) aceste intreruperi, si sunt destul de enervante. Sa fie calculatorul de vina? Masina are 98.000km iar filtrele si uleiul au fost schimbate pe la 90.000 km. Si daca e calculatorul ala, cat naiba costa ca sa il schimb? Exista posibilitatea sa raman cu ea in mijlocul drumului si sa nu mai pot ajunge la destinatie?
Va multumesc anticipat de sfaturi
- cossoftbycomi
- *
- 23 mesaje
- din 13 Mai 2006
- Astra 2001 Y17DT
cossoftbycomi
- Mesaje scrise: 23
- Locatie:
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2006
- Mesaj Privat
Si la mine a inceput sa intrerupa din nou!
Am fost la un service au pus-o pe tester si au zic ca ar fi de la debitmetru (cantitatea de aer indicata pe tester nu era in parametrii normali). Inca nu am luat un debitmetru de frica sa nu dau banii degeaba pe el, pentru ca am mai auzit variante cum ca ar fi de la calculatorul de injectie.
In orice caz nu trebuie sa schimbi acest calculator pt ca il gasesti la preturi > 1000Euro si nu asta e solutia. Daca e de la el, atunci sunt de vina vestitele lipituri reci. Da-i un search si o sa gasesti mai multe informatii despre ele.
La tine intrerupe cand e rece motorul, sau dupa ce atinge temperatura de 90 grade? La mine se comporta destul de ciudat: face din ce in ce mai rar, in ultimii 200 km nu a mai facut deloc si ma gandesc ca e din cauza temperaturii de afara. Nu imi facea decat cand trecea de 90 grade.
axl666
- Mesaje scrise: 98
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2006
- Mesaj Privat
Sincer nu ma asteptam la problema asta, mie imi e cel mai teama sa nu raman cu ea undeva sa nu mai pot merge sau sa fac naibii vreun accident cand intru in vreo depasire si incepe sa intrerupa.
- popescu iulian
- ****
- 1,400 mesaje
- din 19 Jun 2006
- Antara 2012 A22DMH
- Timisoara
popescu iulian
- Mesaje scrise: 1,400
- Locatie: Timisoara
- Masina: Antara 2012 A22DMH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2006
- Mesaj Privat
axl666
- Mesaje scrise: 98
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2006
- Mesaj Privat
- popescu iulian
- ****
- 1,400 mesaje
- din 19 Jun 2006
- Antara 2012 A22DMH
- Timisoara
popescu iulian
- Mesaje scrise: 1,400
- Locatie: Timisoara
- Masina: Antara 2012 A22DMH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2006
- Mesaj Privat
axl666
- Mesaje scrise: 98
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2006
- Mesaj Privat
Ma refer la capatul care vine in dreptul grilei din fata, sa ii punem o plasa metalica sau una gen din aia de tantari si in felul asta sa prevenim intrarea "gargaunilor" in cutia filtrului de aer?
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,456 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,456
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
dean
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y17Dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2005
- Mesaj Privat
am schimbat calculatorul de injectie care mai fusese relipit cu un altul tot reconditionat si simptomele au disparut,insa dupa 1 luna am efectuat un drum mai lung cu masina si culmea..a inceput iar sa de-a in nas..e chiar enervant,creste si consumul,iar la relanti din cand in cand are o mica ,,scapare,, de parca n-ar avea motorina indeajuns.
am schimbat filtrele,am curatat EGR am mers chiar si cu debitmetrul deconectat,insa face la fel.
mie tare greu sa cred ca 2 calculatoare se pot defecta dupa relipire in acelasi mod asa ca as vrea sa aflu daca a mai patito careva si cum a rezolvato.
Ultima modificare făcută de dean la Mar 24 Jul, 2007 12:52 pm
gARFi3LD
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Oradea Nufaru'
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2007
- Mesaj Privat
cica debidmetrul de aer a fost inculpatul 😠 l-am schimbat si merge ca unsA 😂 😎
kathar
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2005
- Mesaj Privat
ca in ultimul post vad ca debitmetrul schimbat a fost rezolvarea pentru lipsa de putere...
Eu am acelasi simptom (intreruperi la peste 2000rpm, cu motorul cald, indeosebi la accelerare), la un Y17DTI din 2003 (pe care-l conduc din 2005), si care pana acum 1 luna nu a avut nimic de genul asta.
Si culmea e ca de 1 luna incoace se pare ca intreruperile se manifesta din ce in ce mai frecvent.
Deci a rezolvat cineva problema asta ?
SI daca da, ce a fost, debitmetrul, valva EGR, lipiturile reci ?
Sau doar filtre noi ?
Multumesc,
Doru
dean
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y17Dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2005
- Mesaj Privat
Deci a rezolvat cineva problema asta ?
SI daca da, ce a fost, debitmetrul, valva EGR, lipiturile reci ?
Sau doar filtre noi ?
Multumesc,
Doru
asta incerc sa aflu si eu..de la debitmetru nu e sigur,pt ca l-am schimbat,filtrele noi,motorina este buna,calcu' a mai fost lipit dar contactele arata ok,EGR a fost curatata..


- dancuciureanu
- Moderator
- 16,456 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,456
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/vie...4185&start=20
Il alimentam cu 12V pini 1-3 si pe iesire daca treceam prin fata o coada de penseta lucra frumos 0 si aproape 12V. Cum la el facea probleme la cald pun apa la fiert si il incalzim. Ei bine gata cu el, la iesire aveam tot timpul un rezidual care varia 4-6V si nici nu mai simtea corect coada de penseta.
- 1.7dti_edition2000
- *****
- 533 mesaje
- din 28 Aug 2006
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
1.7dti_edition2000
- Mesaje scrise: 533
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2006
- Mesaj Privat
kathar
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2005
- Mesaj Privat
adica de ex de vreo 2 zile n-am mai observat nimic anormal, dar nu sunt sigur ca n-o apuca din nou, mai ales la un drum mai lung.
Asa ca e mai complicat in cazul meu sa dau verdictul daca merge mai bine cu un ECU nou.
Oricum, multumesc mult pentru oferta, si fi sigur ca in momentul in care chiar nu se mai poate, voi apela la tine.
Doru
dean
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y17Dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2005
- Mesaj Privat
problema e ca nu face tot timpul figuri..de ex. de cateva zile merge foarte bine si nu a intrerupt deloc..am vechiul calculator de injectie care facea foarte des fite,daca vrei ti-l dau sa il verifici tu si poate imi spui si mie ce are.. 😎
- 1.7dti_edition2000
- *****
- 533 mesaje
- din 28 Aug 2006
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
1.7dti_edition2000
- Mesaje scrise: 533
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2006
- Mesaj Privat
adigolf2003- Suspendat
- 14 mesaje
- din 20 Sep 2006
- Astra 2002 17dti
- Bucuresti
adigolf2003- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 17dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Sep 2006
- Mesaj Privat