mester20
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mar 2011
- Mesaj Privat
- cosmache
- **
- 139 mesaje
- din 14 Dec 2010
- Astra 2001 y20dth
- Dolj
cosmache
- Mesaje scrise: 139
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2010
- Mesaj Privat
Salut voi cand spuneti check engine va referiti la cheita cu masina din bord da ? asa imi face si mie cand pornesc masina , dar dispare imediat asta nu cred ca e o problema ca se aprinde cateva secunde la pornire. Ma gandesc ca e normal asa ceva pentru ca la pornire se aprind toti martorii din bord , treaba nasoala este atunci cand se aprinde in mers si taie puterea motorului, cum imi mai face si mie cateodata. Dar nu stiu din ce poate fii si asta ma dispera . Numai bine !
mester20
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mar 2011
- Mesaj Privat
- cosmache
- **
- 139 mesaje
- din 14 Dec 2010
- Astra 2001 y20dth
- Dolj
cosmache
- Mesaje scrise: 139
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2010
- Mesaj Privat
sa iti spun drept eu nu am fost pana acuma cu ea la testar , la a mea cand apare cheita aia opresc motoru il pornesc si o iau la ture schimb numai in 4000-4500 RPM si isi revine nu mi-a mai facut asa de mult , ce e drept noi nu mergem cu ele cum ar trebuii adica sa schimbam viteza pe la 2500-3000 rpm si deaia fac asa ... se depune calamina pe unde nu trebuie , o infunda si deaia nu mai trage masina .
- x_men_opel
- *
- 32 mesaje
- din 20 Oct 2010
- Vectra 2002 Y22DTR
- Bucuresti
x_men_opel
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2002 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2010
- Mesaj Privat
mester20
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mar 2011
- Mesaj Privat
- x_men_opel
- *
- 32 mesaje
- din 20 Oct 2010
- Vectra 2002 Y22DTR
- Bucuresti
x_men_opel
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2002 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2010
- Mesaj Privat
zzapata68
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1997 20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mar 2011
- Mesaj Privat
- cosmache
- **
- 139 mesaje
- din 14 Dec 2010
- Astra 2001 y20dth
- Dolj
cosmache
- Mesaje scrise: 139
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2010
- Mesaj Privat
Are cineva idee ce ar putea fi?
salut zzapata68 dupa cum ai citit pe aici suntem multi cu aceeiasi problema . eu cred ca singurul lucru de a vedea cu adevarat ce are si ce trebuie schimbat e sa ii facem un test . Mie imi spune instinctu ca ar fii egr-ul . Cel putin la mine nu cred ca a fost curatat vreodata si masina este din 2001. O sa ma duc sa il curat si revin cu un mesaj .
- cosmache
- **
- 139 mesaje
- din 14 Dec 2010
- Astra 2001 y20dth
- Dolj
cosmache
- Mesaje scrise: 139
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2010
- Mesaj Privat
Are cineva idee ce ar putea fi?
salut zzapata68 dupa cum ai citit pe aici suntem multi cu aceeiasi problema . eu cred ca singurul lucru de a vedea cu adevarat ce are si ce trebuie schimbat e sa ii facem un test . Mie imi spune instinctu ca ar fii egr-ul . Cel putin la mine nu cred ca a fost curatat vreodata si masina este din 2001. O sa ma duc sa il curat si revin cu un mesaj .
Exact cum v-am promis ca revin cu un mesaj dupa ce fac un test la masina . Doar ce ajunsei de la servis sa stiti cei care aveti probleme de genu nu trage dupa 3000 rpm si se aprinde martorul in bord este de la vacumuri , mai corect cel din partea stanga cum te uiti din fata masinii. acel vacum numai face presiunea care trebuie la anumite turatii si de asta se aprinde acel martor. Chestia la mine este ca acel vacum merge cand vrea el si cand merge nu baga cat trebuie si automat apare o perturbatie la motor. Cand verificati vacumurile ar fi bine sa nu uitati si de furtunase , in special care sunt pe langa motor o inspectie vizuala mult mai mare. Numai bine !!!
V0idulez
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jan 2012
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
- tm44gam
- **
- 105 mesaje
- din 28 Oct 2009
- Astra 2004 y20dth
- Timis
tm44gam
- Mesaje scrise: 105
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2004 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Oct 2009
- Mesaj Privat
- Alex001
- **
- 233 mesaje
- din 04 Dec 2011
- Astra 2000 Y20DTH
- Bistrita-Nasaud
Alex001
- Mesaje scrise: 233
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2011
- Mesaj Privat
de cateva zile(2-3) incoace mi se aprinde martorul check engine atunci cand motorul este rece....sa va explic: pornesc dimineata motorul si imi ramane aprins check-ul, daca opresc si repornesc acesta dispare. Merg vreo 2-3 km dupa care opresc motorul si sta oprin vreo ora doua iar cand pornesc mi se aprinde din nou check. Daca opresc si repornesc se stinge. Tin sa precizez ca motorul merge bine, porneste la sfert chiar si dimineata...singura problema pe care am avut-o acuma recent a fost cureaua de accesorii...din cauza ei nu imi incarca bateria bine (baga decat 13.50v) si stiu ca inainte sa schimb cureaua mi s-a aprins prima data check-ul. dupa ce am schimbat cureaua incarca bine (14.15v).
Este posibil ca eroarea sa fi aparut prima data din cauza curentului insuficient si sa mi se aprinda si acuma din cauza ca sa memorat in ecu pana o sterg? la tester o sa ajung cred ca numai dupa sarbatori si vreau sa stau linistit 😃.
P.S. bateria este noua.
multumesc anticipat.