- raku21
- OP
- 520 mesaje
- din 30 Mar 2008
- Astra 2000 Y20DTH
- Iasi
raku21
- Mesaje scrise: 520
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2008
- Mesaj Privat
- krashy22
- ****
- 1,134 mesaje
- din 25 Jun 2007
- Vectra 2000 x20dth
- Bucuresti
krashy22
- Mesaje scrise: 1,134
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2007
- Mesaj Privat
Fum negru am numai cand ma razbun pe ea si ii dau talpa
- emilperijoc
- ***
- 576 mesaje
- din 24 Jun 2007
- Vectra 2000 Y20DTH
- Alta tara
emilperijoc
- Mesaje scrise: 576
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2007
- Mesaj Privat
In alta ordine de idei gasiti aici logul pe care l-am in caz ca e cineva curios
- krashy22
- ****
- 1,134 mesaje
- din 25 Jun 2007
- Vectra 2000 x20dth
- Bucuresti
krashy22
- Mesaje scrise: 1,134
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2007
- Mesaj Privat
am renuntat la intercooler doar temporar(acum este pus pe masina)
- emilperijoc
- ***
- 576 mesaje
- din 24 Jun 2007
- Vectra 2000 Y20DTH
- Alta tara
emilperijoc
- Mesaje scrise: 576
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2007
- Mesaj Privat
Ca si concluzii turbina "intra" la peste 1600rpm cand i se cere 1.3 si ea da 1.1[bar]
1. Prima intrebare ar fi care este diferenta normala boost pressure command si boost pressure [sa am asa mari pierderi in intercooler?].
2. Iar a doua de ce sa dus in 2.5[bar] turbina cand i s-au cerut doar 2[bar]
In alta ordine de idei ar fi interesant sa postati -cei care aveti- log-uri, astfel incat sa facem o comparatie intre ele, sunt convins ca rezultatul ar fi interesant.
- raku21
- OP
- 520 mesaje
- din 30 Mar 2008
- Astra 2000 Y20DTH
- Iasi
raku21
- Mesaje scrise: 520
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2008
- Mesaj Privat
Da corect , asta a fost si ideiea de la inceput , sa putem sa facem comparatii , am sa pun si eu...oricum vad ca la tine ajunge si la 2.5 bari , la mine chinuit ajunge la 1.7 bari , ma gandesc sa nu am evacuarea infundata , in special catalizatorul.
- krashy22
- ****
- 1,134 mesaje
- din 25 Jun 2007
- Vectra 2000 x20dth
- Bucuresti
krashy22
- Mesaje scrise: 1,134
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2007
- Mesaj Privat
- emilperijoc
- ***
- 576 mesaje
- din 24 Jun 2007
- Vectra 2000 Y20DTH
- Alta tara
emilperijoc
- Mesaje scrise: 576
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2007
- Mesaj Privat
- krashy22
- ****
- 1,134 mesaje
- din 25 Jun 2007
- Vectra 2000 x20dth
- Bucuresti
krashy22
- Mesaje scrise: 1,134
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2007
- Mesaj Privat
Pusa pe direct din electrovalva turbinei(adica tija de comanda era trasa tot timpu) turbina facea presiune si de 3 bari. Presiunile astea le-am avut cu prima turbina pe care am schimbat-o crezand ca ea efectiv nu mai face presiune suficienta.
Se pare ca nici a 2-a turbina nu este tocmai in regula.
La mine problema este ca nu se intareste furtunu de la intercooler(nu se face beton) pe la 2500rpm il poti strange cu mana lejer .
acum nu-mi ramane decat sa incerc un alt intercooler si daca nici asa nu se rezolva nimic treb sa ma duc cu turbina la un service sa o puna pe stand si sa o repare daca este cazul.
Exclud din start problemle la injectie din moment ce nu am probleme cu pornirea deloc indiferent ca e cald/rece afara. A pornit la sfert in 3 bujii incandescente pe frigul din ianurie, dupa 3 luni de stat in parcare.
- raku21
- OP
- 520 mesaje
- din 30 Mar 2008
- Astra 2000 Y20DTH
- Iasi
raku21
- Mesaje scrise: 520
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2008
- Mesaj Privat
- emilperijoc
- ***
- 576 mesaje
- din 24 Jun 2007
- Vectra 2000 Y20DTH
- Alta tara
emilperijoc
- Mesaje scrise: 576
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2007
- Mesaj Privat
- raku21
- OP
- 520 mesaje
- din 30 Mar 2008
- Astra 2000 Y20DTH
- Iasi
raku21
- Mesaje scrise: 520
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2008
- Mesaj Privat
- emilperijoc
- ***
- 576 mesaje
- din 24 Jun 2007
- Vectra 2000 Y20DTH
- Alta tara
emilperijoc
- Mesaje scrise: 576
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2007
- Mesaj Privat
- raku21
- OP
- 520 mesaje
- din 30 Mar 2008
- Astra 2000 Y20DTH
- Iasi
raku21
- Mesaje scrise: 520
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2008
- Mesaj Privat
Cryss2010
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2010
- Mesaj Privat
- krashy22
- ****
- 1,134 mesaje
- din 25 Jun 2007
- Vectra 2000 x20dth
- Bucuresti
krashy22
- Mesaje scrise: 1,134
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2007
- Mesaj Privat
@raku vezi ca tie convorm logului nu iti functioneaza Swirl Level Control Solenoid, adica ori electovalva ce controleaza clapetele din galeria de admisie aer, e dusa ori supapa de vacuum a clapetelor este intepenita, verifica tot ce tine de zona clapetelor acelea
In acceleratii scurte, tija de la clapetele de acceleratie treb sa faca o cursa scurta la fiecare impuls in acceleratie
- emilperijoc
- ***
- 576 mesaje
- din 24 Jun 2007
- Vectra 2000 Y20DTH
- Alta tara
emilperijoc
- Mesaje scrise: 576
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2007
- Mesaj Privat
krashy22 ce te-a facut sa tragi concluzia asta??? ... adica ce parametru trebuia sa fie cum??
- krashy22
- ****
- 1,134 mesaje
- din 25 Jun 2007
- Vectra 2000 x20dth
- Bucuresti
krashy22
- Mesaje scrise: 1,134
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2007
- Mesaj Privat
la el este tot timpu 0, normal ar trebui sa oscileze in functie de impulsu dat in acceleratie, cu cat apesi mai brusc acceleratia cu atat ar trebui sa fie mai mare valoarea "Swirl Level Control Solenoid Valve Pulse Ratio"
daca te duci acum la masina sa verifici treaba asta ia pe cineva cu tine sa stea la acceleratie si u stai sa vezi cum se misca acea tija de la clapetele de admisie, cu cat accelerezi mai brusc si mai zdravan tija aia se misca mai vioi ca sa spun asa
- raku21
- OP
- 520 mesaje
- din 30 Mar 2008
- Astra 2000 Y20DTH
- Iasi
raku21
- Mesaje scrise: 520
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2008
- Mesaj Privat
- krashy22
- ****
- 1,134 mesaje
- din 25 Jun 2007
- Vectra 2000 x20dth
- Bucuresti
krashy22
- Mesaje scrise: 1,134
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2007
- Mesaj Privat