M-tzu
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Buzau
- Masina: Omega 1998 x25dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2011
- Mesaj Privat
- micky001
- ****
- 1,309 mesaje
- din 26 Dec 2007
- Omega 1997 x20se
- Constanta
micky001
- Mesaje scrise: 1,309
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 1997 x20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2007
- Mesaj Privat
Mai,ce este asa greu?Nu te mai lua dupa indicatiile altora gen lasi mufa in aer.Pe mufa meagra ai firele care-ti vin de la nivelul agent racire(pin 3),merge la mufa 32 pin31, mufa12 ,pin8(fuel level),merge la mufa 32 pin 26,mufa 12,pin 10(nivel lichid spalare parbriz),merge la mufa 32 pin22,mufa 12 pin 11(nivel ulei motor),merge la mufa 32 pin 13, si asa mai departe.

Aici ai asocierea fiecarui pin de pe mufa cu 32.

Si aici ai asocierea fiecarui pin de pe mufele 26 si 12(yelow / Black)
Urmareste functia pe care o are pinul de pe mufa 26/12 si vezi la mufa 32 carui pin se asociaza respectiva functie.
Daca lasi mufa 12 in aer,o sa ai o splendoare de MID cu functii de ..TID.Diferenta dintre modelul 26/12 si 26 sau 32 este tocmai asta,din punct de vedere constructiv,are mufa cu 12 pini in plus,iar firele respective nu sunt dublate(au corespondent )pe mufa galbena de langa ea.Deci este simplu sunt cam aceleasi fire ca la 32,doar ca sunt impartite pe 2 mufe,una cu 26 de terminale si una cu 12.
M-tzu
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Buzau
- Masina: Omega 1998 x25dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2011
- Mesaj Privat
acu imi indica consum 999.9 gal/m
imi indica range
imi indica viteza
DAR imi da eroare de coolant level in continuare....
probabil pe ala nu l-am nimerit nici acum....
am sa ma mai gandesc ce si cum fac....si cu ala....pana l-oi nimeri...
ramane valabil cu celelalte probleme...
dar mai ales as dori sa ma ajute cineva cu un sfat sau un indiciu cum se face programarea...
macar sa aflu daca e cam acelasi lucru cum se face programarea de model a unui calc din grupul VAG
am mufa op-com....si softurile
dar nu m-as baga sa fac nik pana nu stiu macar un indiciu...
am sa revin cu transbordarea de la 2 mufe una galbena26 si una neagra 12 la una gri de 32...(ca tot nu se gaseste nicaieri pe net)
VA multumesc!
M-tzu
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Buzau
- Masina: Omega 1998 x25dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2011
- Mesaj Privat
e_vasalos
- Mesaje scrise: 60
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1995 x25xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2007
- Mesaj Privat
Mai,ce este asa greu?Nu te mai lua dupa indicatiile altora gen lasi mufa in aer.Pe mufa meagra ai firele care-ti vin de la nivelul agent racire(pin 3),merge la mufa 32 pin31, mufa12 ,pin8(fuel level),merge la mufa 32 pin 26,mufa 12,pin 10(nivel lichid spalare parbriz),merge la mufa 32 pin22,mufa 12 pin 11(nivel ulei motor),merge la mufa 32 pin 13, si asa mai departe.

Aici ai asocierea fiecarui pin de pe mufa cu 32.

Si aici ai asocierea fiecarui pin de pe mufele 26 si 12(yelow / Black)
Urmareste functia pe care o are pinul de pe mufa 26/12 si vezi la mufa 32 carui pin se asociaza respectiva functie.
Daca lasi mufa 12 in aer,o sa ai o splendoare de MID cu functii de ..TID.Diferenta dintre modelul 26/12 si 26 sau 32 este tocmai asta,din punct de vedere constructiv,are mufa cu 12 pini in plus,iar firele respective nu sunt dublate(au corespondent )pe mufa galbena de langa ea.Deci este simplu sunt cam aceleasi fire ca la 32,doar ca sunt impartite pe 2 mufe,una cu 26 de terminale si una cu 12.
Am un omega B ce a avut un display cu 2 mufe 26/12pini galben/neagra. Am facut deza dupa toate schemele toate conexiuni si tot imi ramane un fir in aer. Respectiv firul de la pinul 1 de la mufa neagra (ceea cu 12 pini )fuel pump relay/maro-albastru.... ce fac cu el ?
- szian
- ****
- 1,164 mesaje
- din 27 Nov 2010
- Astra 2008 Z16XER
- Hunedoara
szian
- Mesaje scrise: 1,164
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2008 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2010
- Mesaj Privat
- mishu2000
- **
- 170 mesaje
- din 20 Sep 2008
- Omega 1997 x20xev
- Bucuresti
mishu2000
- Mesaje scrise: 170
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1997 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Sep 2008
- Mesaj Privat
- chis cristian
- **
- 262 mesaje
- din 29 Mar 2009
- Omega 2002 y22dth
- Arad
chis cristian
- Mesaje scrise: 262
- Locatie: Arad
- Masina: Omega 2002 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mar 2009
- Mesaj Privat
- mishu2000
- **
- 170 mesaje
- din 20 Sep 2008
- Omega 1997 x20xev
- Bucuresti
mishu2000
- Mesaje scrise: 170
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1997 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Sep 2008
- Mesaj Privat
- chis cristian
- **
- 262 mesaje
- din 29 Mar 2009
- Omega 2002 y22dth
- Arad
chis cristian
- Mesaje scrise: 262
- Locatie: Arad
- Masina: Omega 2002 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mar 2009
- Mesaj Privat
- szian
- ****
- 1,164 mesaje
- din 27 Nov 2010
- Astra 2008 Z16XER
- Hunedoara
szian
- Mesaje scrise: 1,164
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2008 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2010
- Mesaj Privat
- chis cristian
- **
- 262 mesaje
- din 29 Mar 2009
- Omega 2002 y22dth
- Arad
chis cristian
- Mesaje scrise: 262
- Locatie: Arad
- Masina: Omega 2002 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mar 2009
- Mesaj Privat
- szian
- ****
- 1,164 mesaje
- din 27 Nov 2010
- Astra 2008 Z16XER
- Hunedoara
szian
- Mesaje scrise: 1,164
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2008 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2010
- Mesaj Privat
- chis cristian
- **
- 262 mesaje
- din 29 Mar 2009
- Omega 2002 y22dth
- Arad
chis cristian
- Mesaje scrise: 262
- Locatie: Arad
- Masina: Omega 2002 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mar 2009
- Mesaj Privat