- krashy22
- ****
- 1,125 mesaje
- din 25 Jun 2007
- Vectra 2000 x20dth
- Bucuresti
krashy22
- Mesaje scrise: 1,125
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2007
- Mesaj Privat
- Ducati1100
- OP
- 66 mesaje
- din 28 Mar 2009
- Vectra 2001 y20dth
- Dolj
Ducati1100
- Mesaje scrise: 66
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2009
- Mesaj Privat
- mariano
- ***
- 916 mesaje
- din 13 Jun 2008
- Vectra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
mariano
- Mesaje scrise: 916
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2008
- Mesaj Privat
Nu conteaza temperatura motorului . 🙄
Ceea ce spui tu - ca si comportament nu este normal ca si functionare a motorului. Si a mea face la fel, dar numai la rece - dupa ce se incalzeste nu mai face. Problema nu este de la turbina, nici de la senzorul de acceleratie.
Este de la galeria de admisie, mai precis de la corpul cu clapetele de admisie. Odata cu incalzirea motorului functionarea axului si inchiderea se face cat de cat in parametrii normali si balbaiala dispare.
Acum, depinde binenteles cat de colmatata este aceasta galerie. Am vazut aici, pe forum si clapete indoite. Asa ceva afecteaza clar regimul de lucru al motorului.
De aceea, se recomanda aceasta curatare periodica a galeriei de admisie.
Acum, normal ca depunerea de calamina si mazga pe galeria de admisie are si un efect negativ in ceea ce numiti voi raspuns la intrarea turbinei.
Cantitatea de aer absorbita este responsabila de rasunsul la accelerarii. Basca, cantitatea de oxigen absorbita, basca temperatura aerului absorbit. De aia la munte masina are mai multa vitalitate, sau dupa ploaie cand aerul este mai purificat.
O galeria de admisie curata este un punct in plus pentru o acceleratie mai rapida si o putere mai mare.
Vorbim aici de cm/cubi absorbiti - nu de metri cubi. De accea este atat de importanat decolmatarea ei. La fel si cu valva EGR
Doar ati vazutce bine raspunde masina dupa un drum pe autostrada sau dupa o forja mai prelungita....
braescu
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Vectra 1998
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2011
- Mesaj Privat
braescu
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Vectra 1998
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2011
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,028 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,028
- Locatie: Ilfov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
Salut.
Mergi la test si sune-ne ce eroare iti apare.
Verifica electrovalva turbo si furtunasele de vacum.
V3noM
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 1998 x20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2007
- Mesaj Privat
99.99% ti-a picat turbina,mai ales ca ai umblat la tija wastegate,din ce spui tu iti scuipa si ulei...verifica daca ai joc la axul turbinei.