bacsas
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Suceava
- Masina: Vectra 1990 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Aug 2010
- Mesaj Privat
in urma testului cu agrafa da eroare 35- motorul de reglare a mersului incet in gol, nr gresit de pasi. Cum se traduce asta mai pe larg? e cazul sa-l schimb sau se mai poate remedia ceva?
Simptome: la rece porneste foarte bine, relantiu excelent; dupa ce se incalzeste motorul si plec de pe loc ramane turata. Dupa 10-15 sec daca o las pe liber revine la normal doar daca opresc masina Daca incepe sa se invarta roata (de ex in vale) cu ea pe liber se tureaza din nou.
IAC-ul l-am scos si curatat cu spray. La fel se comporta si da aceeasi eroare.
Multumesc.
- aurel ioan
- *
- 3 mesaje
- din 31 Jul 2011
- Astra 1992 c14nz
- Alba
aurel ioan
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 1992 c14nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2011
- Mesaj Privat
relu bm
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Maramures
- Masina: Vectra 1997 x18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2012
- Mesaj Privat
relu bm
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Maramures
- Masina: Vectra 1997 x18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2012
- Mesaj Privat
dannyh
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Maramures
- Masina: Vectra 1992 C18NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2009
- Mesaj Privat
Acum am fost cu ea vreo 10 minute o tura prin oras...si ramane la 1500 de ture constant. Pe langa asta, se aprinde si martorul al bord.
davidgaby
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 1996 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2011
- Mesaj Privat
dannyh
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Maramures
- Masina: Vectra 1992 C18NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2009
- Mesaj Privat
- sorine12005
- **
- 108 mesaje
- din 20 Oct 2012
- Vectra 2001 Z16XE
- Galati
sorine12005
- Mesaje scrise: 108
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2012
- Mesaj Privat
- sorine12005
- **
- 108 mesaje
- din 20 Oct 2012
- Vectra 2001 Z16XE
- Galati
sorine12005
- Mesaje scrise: 108
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2012
- Mesaj Privat
- sorine12005
- **
- 108 mesaje
- din 20 Oct 2012
- Vectra 2001 Z16XE
- Galati
sorine12005
- Mesaje scrise: 108
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2012
- Mesaj Privat
- marius_f
- ***
- 534 mesaje
- din 05 Jun 2008
- Astra 1994 c18nz
- Dolj
marius_f
- Mesaje scrise: 534
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 1994 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2008
- Mesaj Privat
Ii veti face mai mult rau decat se afla el in starea lui actuala !
Eventual curatati decat acel arculet si eventual cuiul acela, dupa desfacerea lui de pe IAC. Cuiul se desface prin tragere inspre exterior si desurubare (asta daca nu este cumva blocat) . Daca este blocat, nu incercati sa mai trageti de el !
Va explic si de ce :
Astazi l-am schimbat si eu pe al meu
Avandu-l pe cel vechi, am zis sa il desfac sa vad ce minunatie se afla in el
Desfacandu-l, ''am reusit'' sa ii rup contactele. In interior are 4 lite care iasa din 2 bobine si sunt lipite foarte in scurt de 4 pini care iasa in exteriorul IAC-ului, in mufa lui.
In fine, nu asta este important
Si eu, ca si multi alti useri de fapt, de-a lungul timpului l-am curatat cu spray degripant atat arculetul cat si cuiul, dar pe deasupra am zis sa bag si in el niste spray degripant, ca deh s-o curata mai bine ... GRESIT !
Cuiul acela al IAC-ului se infileteaza intr-un tub micut care are in jurul lui un magnet .
Acest tub micut, sta fixat in capatul opus intr-un mic rulment, care are bineinteles vaselina pe el.
Asa ca daca veti pulveriza spray in interiorul IAC-lui, nu veti face decat sa inlaturati acea vaselina (care sigur nu mai este asa multa cum ar trebui), in felul acesta gripand acel rulment.
A doua chestiune :
Daca acel cui este blocat si nu puteti trage de el, nu mai incercati si nu mai insistati sa il trageti inspre afara.
In felul acesta veti scoate acel tub micut de plastic, din locasul rulmentului, blocandu-l iremediabil.
Sfatul meu
Incercati sa utilizati cat mai putin posibil spray-urile degripante, pentru curatarea acestui IAC. Eventual dati cu spray-ul pe o carpa sau un servetel si curatati-l in acest mod
Nu ar strica sa bagati niste vaselina in interiorul acelui tub in care se infileteaza cuiul IAC-ului. Nu puneti vaselina pe filetul cuiului fiindca nu va ajunge in veci pana la acel rulment. Incercati sa introduceti vaselina cu o sarmulita sau cu un betisor subtire de plastic (nu lemn, se poate rupe) pana in fundul IAC-ului.
Folositi o vaselina mai groasa. Cea uzuala din comert nu rezista la temperaturi ridicate .
In felul acesta mai puteti spera la o revenire a IAC-ului.
Nu incercati sa il reparati daca nu aveti unul in plus, pt schimb. Mai mult ca sigur, la desfacere, ii veti rupe acele lite de pe contacte (sunt lipite foarte in scurt).
Toate cele bune
- costel2406
- *
- 17 mesaje
- din 18 Sep 2013
- Vectra 1992 16cnz
- Suceava
costel2406
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Suceava
- Masina: Vectra 1992 16cnz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Sep 2013
- Mesaj Privat
gagaraz
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2012
- Mesaj Privat
valysuciu
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 1993 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2014
- Mesaj Privat
- nicunicu
- ****
- 2,592 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Zafira 2002 z16xe
- Bucuresti
nicunicu
- Mesaje scrise: 2,592
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat