Se desfac de cu seara cuplajele electrice de pe capatul fiecarei bujii. Apoi cu solutie WD 40 si cu acesoriul indispensabil fiecarui tub- aceea tevuca lunga si rosie se pulverizeaza constiincios solutie la baza filetului la toate cele patru bujii. Dimineata cu motorul rece, atentie acet element este esential, deoarece se tine cont de factorul de dilatatie al materialelor ( bujia metal - chiulasa aluminiu) - se mai pulverizeaza inca o data solutie WD 40 pe toate cele 4 bujii - la baza lor - adica unde intra in chiulasa.
Dupa 5 minute se purcede la lucru cu o cheie tubulara de 10 fortandu-se constant si progresiv. Imediat dupa ce a "plecat" strangeti la loc, apoi iarasi slabiti. Si tot asa. Nu incercati sa faceti o tura completa cel putin la inceputul desfiletarii. Rolul strangeri si al slabirii progresive este de a inlatura depunerile din gangurile filetului.
Aceasta operatiune necesita intr-adevar rabdare care daca o veti avea va va umple de glorie.
Triumful vostru va va da incredere.
La strangereinfiletati la inceput cu mana pana unde puteti apoi cu cheia. Atentie la sfarsit sa nu depasiti cuplul de strangere.
Folositi daca aveti vaselina grafitata sau pasta de cupru.
Cu acest prilej lansez o tema : unul din moderatori poate initia un fond la care pot cotiza care membrii ai forumului doresc pentru achizitia unei cantitati mai mari din aceasta vaselina pe baza de cupru.
Apoi stabilim ca cei care au cotizat sa primeasca prin plic intr-o punguta 10-20-30 grame din aceasta vaselina, foarte buna si greu de gasit.
Ma gandesc ca pare o solutie gen Harry Potter, dar cred ca acest lucru ar avea farmecul lui.
Eu unul a-si cotiza bucuros 5 sau 6 lei pentru 30 grame de vaselina pe baza de cupru
![Very Happy](http://www.clubopel.com/images/2013/blank.gif)