Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • nete_20

  • Mesaje scrise: 574
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Stefanmatasaru, eu am de gand sa lipesc autocolante pe masina dar nu cu "naic" sau alte fițe ci cu punctele forte si îndemnul de a o cumpara cu mare incredere (sa o faci cado' la dușmani), si de preferat in rate pe 10 ani.macar sa ai ce face tot timpul asta cu banii....si ca sa revin la povara mea, azi iar nu am aflat ce are cu adevarat , am mai si sunat la reprezentanta sa se duca sa o ia de la service ul cu pricina unde sta de o saptamana și ceva si sta degeaba,,,,,a ramas totul in pom.....asa mi e dor de astra f cu care am avut doar o problema la EGR ...in 4 ani ...si am rezolvat o cu o bucata de tabla folositã ca garnitura intre admisie si EGR pentru ca era blocat(Cunoașteti simptomele) , treaba care m a costat 5minute , am vândut o varului la 315 K si in ziua de azi merge ,cred ca are 400k, Insignia in basme ajunge la acea etate..si cu motorul intact....de km nu mai zic ca mi aduc iaraminte.....
Skip ads

  • sever iulian

  • Mesaje scrise: 1,325
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2017 B20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2006

  • Mesaj Privat
in loc sa schimbati pompa/garnitura mai bine verificati pressure switch-ul de ulei. nu stiu la autoturisme, dar la motoarele navelor(generatoare sau principale) are o valoare de 1,5-2 bari.
daca functioneaza sau nu se poate vedea si cu Opcom-ul , se poate citi starea lui cu motorul pornit -oprit.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Ai dreptate in ceea ce spui,insa nu poti pune OP-COM-ul de fiecare data cand pornesti masina,este anormal...
  • sever iulian

  • Mesaje scrise: 1,325
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2017 B20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2006

  • Mesaj Privat
anormal e si ca sa se strice in acelasi timp si senzorul, si pompa. plus ca daca senzorul ar ramane blocat intr-o pozitie(asta se intampla de obicei sau se oxideaza contactele) softul l-ar vedea imediat.

LE: de fiecare data când se pune contactul se aprinde becul de ulei, daca dispare când porneste motorul inseamna ca senzorul e bun.
Skip ads

  • nete_20

  • Mesaje scrise: 574
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Iulian la mine din punctul asta de vedere(al martorilor) funcționa in parametri chiar si dupa ce sa a stricat pana "la ultima suflare" nici macar SVS nu s a aprins ....
  • sever iulian

  • Mesaje scrise: 1,325
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2017 B20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2006

  • Mesaj Privat
””..insa fu**tu-i mama ei de masina...de treijdemii de ieuroi...””

ii inteleg pe colegii care au fost dezamagisti de insignia, si eu as fi gandit la fel daca pateam ca ei. spunea cineva ca sta bine in calsamente ca se contabilizeaza doar pana la 100 mii km, aici http://www.promotor.ro/masi...germania-12247876 e vorba de 150 de mii. eu spun ca noi ceilalti ,fara probleme ,sa fim otpimisti si sa ne clasam in cei 85 % din peste 1 milion de masini vandute care nu au avut probleme.
  • sever iulian

  • Mesaje scrise: 1,325
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2017 B20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2006

  • Mesaj Privat
nete_20 a scris:Iulian la mine din punctul asta de vedere(al martorilor) funcționa in parametri chiar si dupa ce sa a stricat pana "la ultima suflare" nici macar SVS nu s a aprins ....


eu inclin sa cred ca ai avut presiune de ulei buna, sansele ca sa ai pompa dusa si senzorul concomitent sunt mai mici de 5 %.
  • JakeGD

  • Mesaje scrise: 599
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Grandland X 2020
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Mie cei de la dealerul din Craiova mi-au spus ca daca s-ar întâmpla sa fie probleme cu presiunea la ulei martorul din bord s-ar aprinde și cã este ft. puțin probabil sã nu se întâmple asa ceva. De asemenea mi-au spus cã probleme de genul ãsta nu au vãzut decât la o singurã mașinã și asta pentru cã proprietarul pur si simplu a ignorat acel martor. Eu zic ca cei de la Dekra nu mint și nu ar trebui sã ne facem atât de multe probleme legate de aceastã mașinã, cu condiția ca masina pe care o avem sa aibã km reali și sã nu fi fost "mãtrãșitã" de samsari înainte de vânzare.
Skip ads

  • increatul

  • Mesaje scrise: 1,636
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Dekra poate sa fie un studiu platit.

Ce scriu forumurile, atat din tara cat si din strainatate (da, si in afara sunt probleme) e adevarul.
  • sever iulian

  • Mesaje scrise: 1,325
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2017 B20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2006

  • Mesaj Privat
””Dekra poate sa fie un studiu platit. ””

nu e vorba doar de Dekra, sta bine in mai multe topuri de prin DE si UK. ca sunt probleme la unele masini nimeni nu neaga,dar citesti despre ele la toate marcile. daca e sa te ei dupa forumuri atunci nu-ti mai cumperi nici o masina.
  • increatul

  • Mesaje scrise: 1,636
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Pai ba da, iti cumperi, Insignia Z18XER de exemplu, stai linistit asa macar, cu un consum nu cu mult mai mare.
  • sever iulian

  • Mesaje scrise: 1,325
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2017 B20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Problemele rare la motorizarea de 1,8 se datoreaza si faptului ca sunt mai putin raspandite. Vorba cuiva, sunt pline serviceurile de vw si opel dar uita ca-s si cele mai raspandite masini.
Skip ads

  • increatul

  • Mesaje scrise: 1,636
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Motorul in sine nu e asa rar, s-a pus si pe Astra, insa nu prea are ce sa se strice la el, fiind simplu aspirat.

Mai bine ati scrie ce probleme pot fi evitate de catre viitori posesori de Insignia diesel. Incepand de la aceasta garnitura/pompa de ulei, pana la admisie (clapete), protejarea turbinei, cat si protejarea sau eliminarea DPF-ului.
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Cumperi model din 2011+ si nu ai probleme cu clapetele din galerie si furtun intercooler......si de alte boli ale copilariei.

La DPF nu ai ce ii face......folosesti ulei de calitate, nu intrerupi regenerarile, mergi din cand in cand in afara orasului pentru o curatare mai buna, schimbi uleiul cand trebuie, max. 10k.km in oras, dar, indiferent ce vei face, la un moment dat tot va cadea!

Turbina......ulei de calitate, norma corecta, schimb la timp si mers nu la consum.

Cutia AF40-6, daca are mai mult de 70k km, schimb ulei neaparat, TOTAL.
  • paul_fly

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Borsy imi place faza cu "mers nu la consum", pot sa confirm ca te-am vazut in trafic Smile
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Ca sa glumim......poate de aia nu mi-a picat motorul Smile.
  • nete_20

  • Mesaje scrise: 574
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2009

  • Mesaj Privat
increatul a scris:Dekra poate sa fie un studiu platit.

Ce scriu forumurile, atat din tara cat si din strainatate (da, si in afara sunt probleme) e adevarul.
pe eBay Italia sunt motoare blocate de Insignia o grãmada, se dau cu 4 5 sute de euro...deci ceva ceva tot scot pe el Smile


Ultima modificare facuta de nete_20 la Mar 30 Dec, 2014 11:18 pm
  • nete_20

  • Mesaje scrise: 574
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Azi am primit verdict(parțial), pe diagnoza nu a apãrut nimic totul era un parametri , motorul nu pornește si concluzie e ca are ceva rupt in interior, luni pleaca spre reprezentanta , dupa 7ianuarie incepe show-ul, sunt curios ce draci o avea, biela rupt, axe cu came distruse, pistoane "praf" ,arbore cotit rupt , unul din "filmele astea horor" trebuia sa fie (pentru cei ce au cumva impresia , nu frecventam cursele ilegale sau offroad ul cu acea masina, regim normal de mers nu la consum(vorba lui Borsy), si app de DEKRA,sunt dese mașinile astea in România (deci in România ei nu prea calcã), in Italia vad rar insignia si ceea ce vad sunt majoritatea dupa 2011, (majoritatea brek'uri) ce vad sub 2011 doar pe eBay cu motoarele blocate care se dau la 5000€,am vazut una de 2014 BESTIALÃ pot spune (Doar unu cunosc cu o Insignia din 2009...ce zace de o luna in service cu motorul BLOCAT. ) ceea ce m a uimit e ca mecanicii au sunat la furnizor sa întrebe de costul unui motor recondiționat si au spus ca habar nu au întrucât astfel de masini nu au ajuns sa ceara astfel de intervenții,deci m am gandit la doua variante (sau mai multe), ori nu sunt de cumparat pentru cine vrea sa evite bãtãi de cap, ori pica greu si am fost eu unul țepuit in România ....sau dupa e se strica e mai convenabil sa o dai la Remat,sau sa o vinzi pe piese...ar mai fi si varianta ca se fac loturi experimentale(gen 2009) si se duc in tari mai slabe unde nu e o problema un eșec ,ca sa afle de eventualele probleme pe buzunarul clientului... Si asa a ajuns "România plina de Insignia cu motoare stricate"
  • stefanmatasaru

  • Mesaje scrise: 191
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2014

  • Mesaj Privat
A folosit cineva vreunul din aditivii minune pentru ulei / motorina la insignia ? Stiu ca sunt foarte multe modele/ nume.. ( sincer nu ma pricep..am vazut odata o prezentare in facultate cu un asemenea aditiv pentru ulei.. ), insa ma intreb daca cineva a folosit cu regularitate vreun model si daca chiar are vreun efect? ma intereseaza mai mult pentru ulei ( mi se pare ingrozitor de urat uleiul GM dupa 5000 km facuti cu precadere extraurban..pe distante de 120 km / drum, si foarte putini in oras...( daca se poate numi oras ..Resita unde-s doua strazi si de la un capat la celalalt nu poti incalzi masina..bine.. : ).
Va multumesc anticipat pentru raspunsuri...
  • JakeGD

  • Mesaje scrise: 599
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Grandland X 2020
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Eu in loc sa folosesc nu stiu ce aditivi, mai bine m-as orienta catre un ulei foarte bun.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR