- 17_adi
- **
- 186 mesaje
- din 26 Jun 2010
- Astra 2001 Y2.0dti
- Dambovita
17_adi
- Mesaje scrise: 186
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2001 Y2.0dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2010
- Mesaj Privat
astra g.2.0dti
CostyLuca
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mai 2012
- Mesaj Privat
dan ddd
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Salaj
- Masina: Vectra 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2013
- Mesaj Privat
- Bogdan User
- *
- 5 mesaje
- din 02 Mai 2016
- Vectra 1996 X16XEL
- Bacau
Bogdan User
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bacau
- Masina: Vectra 1996 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mai 2016
- Mesaj Privat
- Radovan_eu
- ****
- 1,226 mesaje
- din 02 Jun 2008
- Vectra 1997 X16XEL
- Iasi
Radovan_eu
- Mesaje scrise: 1,226
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1997 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2008
- Mesaj Privat
- lupei marius
- *
- 2 mesaje
- din 12 Mai 2016
- Zafira 2001 Z16XE
- Bucuresti
lupei marius
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2016
- Mesaj Privat
- nicunicu
- ****
- 2,592 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Zafira 2002 z16xe
- Bucuresti
nicunicu
- Mesaje scrise: 2,592
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
- alexmuzic11
- *
- 2 mesaje
- din 19 Mai 2016
- Vectra 2000 Y16XE
- Bucuresti
alexmuzic11
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 Y16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2016
- Mesaj Privat
- lupei marius
- *
- 2 mesaje
- din 12 Mai 2016
- Zafira 2001 Z16XE
- Bucuresti
lupei marius
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2016
- Mesaj Privat
- Geo30
- **
- 117 mesaje
- din 02 Mar 2012
- Vectra 2001 Z16XE
- Suceava
Geo30
- Mesaje scrise: 117
- Locatie: Suceava
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2012
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
- deleted-113970
- **
- 137 mesaje
- din 08 Nov 2016
deleted-113970
- Mesaje scrise: 137
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Nov 2016
- Mesaj Privat
- deleted-113970
- **
- 137 mesaje
- din 08 Nov 2016
deleted-113970
- Mesaje scrise: 137
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Nov 2016
- Mesaj Privat
incepeti cu un tester si un specialist, alegeti un specialist recomandat de mai multe persoane, nu va plimbati din "meserias in meserias", sau direct la reprezentanta, chiar si acolo sunt multi care nu stiu da interpreteze niste valori citite cu testerul, apoi verificati circuitul de alimentare cu combustibil: cine are nerv, sa verifice depunerile din conducte, rezervor, etanseitate conexiuni, filtru, circuitul de alimentare, cu pompa de combustibil, cu regulator de presiune combustibil, injectoare, valva solenoid de purjare, canistra de decantare etc, filtrele de consum (ulei, combustibil, aer), faceti reviziile la timp si folositi piesele specificate de producator, uleiuri si lichide conform cartilor autoturismului, daca ati avut ECU-ul reparat (problema specifica Opel), este posibil sa fi fost reparat prost, luati la verificati circuitul de aprindere, cu bobine, bujii, fise, apoi uzura segmentilor, verificati compresia, tacherii si supapele, circuitul vacuumatic cu valvele unisens si nu numai, racordurile aferente circuitului, colierele de strangere si etansarea, MAF-ul, clapeta de acceleratie, senzorul de temperatura aer, recircularea prin EGR, MAP, iar acolo unde nu e doar motor pe aspiratie, ci apare si o turbina, verificati racordurile, faceti testul de presiune cu fum sau ce stiti mai destept sau mai eficient, valvele PCV, valva combi, valvele solenoid de pe circuitul de vacuum, valva de relanti, furtunele si conductele, apoi sondele lambda si senzorii de pe axul cu came si de pe volant, de pe circuitul de racire, scurgerile si prelingerile care creaza probleme de vacuum si probleme in sistemul servohidraulic (scapa presiune sau trage aer fals - de aici si lipsa de putere si franare defectuoasa), verificati "sanatatea catalizatorului", depunerile din galerie si esapament... verificarea presiunilor, compresia, Sunt atatea cauze ce produc probleme, iar MOTORU ajunge sa TRAGE GREU. nu ne permitem lucruri scumpe, insa ajungem sa varam bani in rable, concluzionand ca mai dam 2-3000 euro ca sa o facem "de noua", apoi reparam ce pica pe rand... ca suntem o tara de consum. Succes in diagnoza!