Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • albinutza

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Buna ziua ,

As dori sa ma lamureasa cineva in legatura cu schimbarea curelei de distributie a unui opel corsa c.Nimeni nu stie exact la cati km se schimba.Unii zic la 60.000 altii la 90.000.Masina mea cumparata acum putin timp nu are carte service in schim are 90.500 km.Motor 1.7 Motorina.Cat m-ar costa un kit de distributie si unde ar fii bine sa fac distributia.Multumesc foarte mult
Skip ads

  • CapellaCt

  • Mesaje scrise: 1,624
  • Locatie: Deutschland
  • Masina: Vectra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2007

  • Mesaj Privat
@albinutza cand cumperi o masina sh este RECOMANDAT sa schimbi distributia,uleiuri,filtre,lichid de frana si lichid de racire.
Recomandarile producatorului prevad schimbarea distributiei la 90.000kmmecanicii recomanda schimbarea la 60.000km.Mai jos ai cateva adrese sa-ti faci idee de preturi,insa mai poti cauta si tu:
http://www.autoconsultonlin...utie-corsa-c/7/90
http://www.clubafaceri.ro/p...e+Contitech+Opel+
http://www.ropiese.ro/index...%20motor&sub=
Legat de service nu te pot ajuta,nu cunosc.
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
@lasakf, din filmulet pare ca bendixul nu calca pe volanta cum trebuie si scapa. Nu mai incerca sa o pornesti asa ca bulesti bendixul sau volanta sau ambele.
  • al3xisos

  • Mesaje scrise: 270
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Zafira 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Salut.
Am o problema care trebuie rezolvata urgent si nu am avut timp sa caut raspunsul pe alte topice.
Problema sta in felul urmator:
A venit frigul si odata cu el au aparut problemele.
-16 grade am dat 8 chei la automat nu a pornit.Am pus bateria pe redresor ca s-a descarcat 2 ore.Am mai incercat odata sa pornesc dar dupa alte 5 chei a murit bateria.Am mai pus-o 2 ore la incarcat dupa care la a 4 cheie a pornit.

A 2 problema este cu servodirectia.
De cand a dat frigul sub -10 a inceput volanul sa mearga din ce in ce mai greu iar acum trag de volan mai ceva ca la o dacie. furtunasele de la retur au fost schimbate,bujiile sunt bune,au fost verificate.
Am fost la un service si au verificat daca incarca alternatorul.Cu luminile aprinse,aeroterma pornita,muzica, incarca 13,2.M-am interesat cat costa un releu si o punte de diode(60 lei puntea de diode si 140 lei releul) si 200 lei manopera.
Inainte de a face programare pentru inlocuire a pus multimetru pentru a verifica cat incarca si arata 14,3,adica perfect.
Acasa am verificat si eu sa vad cat incarca si imi arata 13,2.
De cand am cumparat masina(sh Germania) nu am inlocuit sau completat uleiul de la servo niciodata.Asta ar putea fi o a 2 cauza pentru care nu merge servodirectia cum trebuie?
De la ce sa fie problema?Tind sa cred ca este releul de vina.Voi ce spuneti?
Skip ads

  • albinutza

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2010

  • Mesaj Privat
multumesc foarte mult pt.raspunsul rapid pe care l-am primit Capellact.Daca tot pe acest site se primesc atat de rapid raspunsuri mai am o intrebare: Cum imi dau seama daca masina este pe lant sau pe curea?banuiesc ca trebuie dusa la un service sau sa o vada un mecanic nu?kitul de distributie are si lant si curea? ma gandeam sa-mi cumpar eu piesele si sa caut un mecanic bun...dvs ce ziceti, Capellact?nu ma pricep deloc va dati seama.O sa recomand site-ul mai departe, pentru ca raspunsurile vin foarte rapid....multumesc anticipat.Albinutza
  • dstefan

  • Mesaje scrise: 412
  • Locatie: Satu Mare
  • Masina: Zafira 2007 z16xe1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2009

  • Mesaj Privat
@al3xisos - dupa ceea ce spui tind sa cred ca ai probleme cu incarcarea. Asta din doua motive:
1. Bateria cred ca nu s-a descarcat degeaba, neavand parametri corespunzatori la incarcare masina a mers din baterie;
2. In cazul cand sunt probleme cu incarcarea incep sa se "deconecteze" consumatorii mari, unul dintre acesti "consumatori" fiind servodirectia.
  • dstefan

  • Mesaje scrise: 412
  • Locatie: Satu Mare
  • Masina: Zafira 2007 z16xe1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2009

  • Mesaj Privat
@al3xisos - dupa ceea ce spui tind sa cred ca ai probleme cu incarcarea. Asta din doua motive:
1. Bateria cred ca nu s-a descarcat degeaba, neavand parametri corespunzatori la incarcare masina a mers din baterie;
2. In cazul cand sunt probleme cu incarcarea incep sa se "deconecteze" consumatorii mari, unul dintre acesti "consumatori" fiind servodirectia (am patit-o pe propria piele).
L.E. Scuze pt. postarea dubla, a aparut o eroare la conexiunea de net. Rog un moderator sa stearga unul dintre posturi. Multumesc!
  • al3xisos

  • Mesaje scrise: 270
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Zafira 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Dec 2007

  • Mesaj Privat
de incarcat tot incarca nu merg pe baterie.Pana sa dea frigunu am avut problema asta si mi-e teama sa nu fiu nevoit sa schimb pompa de servo(practic fortez pompa)
Skip ads

  • NTRAMONA

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Arges
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Am si eu o problema nu stiu poate e de la bendix la rece porneste fara nici o problema dar daca se incalzeste ,cand dau la automat parca da bendixu in gol si porneste foarte greu ,dar, doar cand e motoru cald daca se raceste iarasi porneste ok .Daca ati putea sa ma ajutati cumva cu un sfat ...A era sa uit am un opel vectra diesel motor de 2.0 .Va rog salvatima Surprised
  • CapellaCt

  • Mesaje scrise: 1,624
  • Locatie: Deutschland
  • Masina: Vectra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2007

  • Mesaj Privat
@albinutza din cate am gasit ai distributia pe curea.In cazul motorizarii tale trebuie verificata si pompa de ulei.Uite o pagina care sper sa-ti fie de folos(tu ai scris motor 1.7,dar nu ai specificat modelul,sunt 3 Wink ): http://www.elitecat.cz/ ,selectezi limba romana si apoi urmezi pasii.
  • CapellaCt

  • Mesaje scrise: 1,624
  • Locatie: Deutschland
  • Masina: Vectra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2007

  • Mesaj Privat
@NTRAMONA ai uitat sa specifici despre motorizare este vorba.Sper sa nu gresesc,insa parerea mea este ca bobina de la electromotor este ²marul discordiei² in cazul tau.Mai asteapta/cauta si alte parerei.
  • NTRAMONA

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Arges
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2010

  • Mesaj Privat
CapellaCt a scris:@NTRAMONA ai uitat sa specifici despre motorizare este vorba.Sper sa nu gresesc,insa parerea mea este ca bobina de la electromotor este ²marul discordiei² in cazul tau.Mai asteapta/cauta si alte par
erei.

Multumesc dar oare bobina se poate repara sau trebuie schimbata .In cazul in care e bobina:)
Skip ads

  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
@albinutza, probabil ai motorul Y17DT. Si daca ai avea Z17DTL ai distributia tot pe curea.
Kit-ul complet de distributie (curea, rola intinzatoare si rola ghidaj) pe mine m-a costat 400 LEI (curea Contitech, role INNA). Este recomandat sa schimbi si pompa de apa deoarece in timp aceasta se uzeaza.
  • NTRAMONA

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Arges
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2010

  • Mesaj Privat
....si la pret stie careva sa imi spuna cu aproximatie pretul Rolling Eyes
  • RomiC

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2003 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Daca tot m-am facut membru al acestui forum de ceva timp , masinuta mea a vrut sa devina si ea " vedeta " Cool pe aici ,asa ca sa hotarit sa nu
mai porneasca pina nu va scriu . Drept urmare .....
Deci, pornirea se face doar trasa sau impinsa ,dar foarte usor . La automat pot sa dau pina ma plictisesc eu sau bateria ( de regula se plictiseste ea prima Razz ) . Mentionez ca "pornirea "este la fel si la cald si la rece .Motorina MOL (veni'lear rau). Bujii verificate , senzor turatie masurat ,erori nu si "test agrafa'' nu merge la motorul meu (Z 17 DTL ).Am folosit functia CAUTARE dar nu am prea inteles mare lucru pentru ca nu mai pricep mare lucru cand incepe discutia despre un motor si ajunge la altul si de regula cei care au rezolvat problema, au uitat sa mai scrie si cum . Asa ca va cer ajutorul ca un nestiutor ce sunt Rolling Eyes Stie cineva ce tensiune trebuie sa fie la regulatorul de presiune de pe pompa ?la mine are asa un bizait parca, cand pun contactul si pun mina pe ea se simte ca parca 'vibreaza' asa usor. Este normal?
ASTRA diesel 2003 1.7 cdti motor Z17 DTL
  • drack_zml

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Sal. Am rezolvat problema cu fiertul apei si porniul. Asa cum ati zis si voi era un dop de gheata sau termostatul blocat pe inchis. am pus un litru de antigel concentrat in borcan, am lasato cateva ore si apoi am pornito. merge fara nici o problema acu. Multumesc celor care au incercat sa ma ajute cu un sfat.Va doresc la toti asfalt uscat si fara incidente.
  • Cristy_13

  • Mesaje scrise: 763
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2009

  • Mesaj Privat
cristy78aca a scris:Salut.
Ieri am observat ca imediat dupa ce pornesc motorul se aprinde in bord pentru 1-2 secunde martorul ABS, dupa care se stinge. La franare ABS-ul functioneaza normal. E posibil sa fie vreo problema?
Multumesc.
Embarassed Embarassed
  • albinutza

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2010

  • Mesaj Privat
@BV19 MAX multumesc mult pt.sfaturile date, as dori sa-mi cumpar si eu kit-ul de distributie...sa inteleg ca dvs le-ati luat separat?pe unde m-am uitat am vazut preturi de kitu-ri peste 450 ron si de aceea va intreb.Le-ati luat la mana a doua?pompa de apa si ulei la cat ma mai duc ca si bani?multumesc mult.p.s corsa C 1.7 DI
  • albinutza

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2010

  • Mesaj Privat
@BV19 MAX multumesc mult pt.sfaturile date, as dori sa-mi cumpar si eu kit-ul de distributie...sa inteleg ca dvs le-ati luat separat?pe unde m-am uitat am vazut preturi de kitu-ri peste 450 ron si de aceea va intreb.Le-ati luat la mana a doua?pompa de apa si ulei la cat ma mai duc ca si bani?multumesc mult.p.s corsa C 1.7 DI
  • albinutza

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2010

  • Mesaj Privat
aaa, si vreau sa ma mai ajutati cu ceva.Daca nu stiu cand a fost schimbata distributia masinii si am ajuns deja la 90.600km se poate sa fie totusi schimbata la 60.000?nu stiu ce sa zic...unde pot merge sa-i fac o verificare.Poate nu este nevoie sa schimb acum distributia.Daca se schimba din 60.000 in 60.000 ar trebui sa o mai schimb la 120.000 nu?ce ma sfatuiti?Sunt cam crispata pentru ca stiu ca poate plezni motorul daca o mai folosesc.Multumesc pt.ajutor!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR