- Floydian
- **
- 474 mesaje
- din 02 Apr 2013
- Astra 2010 Z17DTJ
- Dolj
Floydian
- Mesaje scrise: 474
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2010 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2013
- Mesaj Privat
@andrei problema cu care te confrunti este una oarecum neobisnuita si specifica acestui tip de motor. Nu ma surprinde ca mecanicii nu stiu cauza, ma surprinde lipsta totala de interes si abilitati tehnice cand se confrunta cu o problema noua. SI nu mai e vorba de vreun mister, cauza este clara - pompa de injectie face zgomotul acela pe partea de joasa presiune in momentul in care combustibilul care ajunge la ea are bule de aer in el (care au patruns pe la diverse imbinari). Practic le spui cauza si le ceri sa o rezolve, nu sa faca pe detectivii. In Romania doar de cei de la service-ul lui maiandrei de aici de pe forum cred ca stiu de problema si au incercat o rezolvare (bricolare, filtru capsulat, inlocuire oringuri etc).
Arata-le clipul asta: http://www.youtube.com/watc...;feature=youtu.be si spune-le ca si la tine face la fel. Si daca un mecanic dupa ce il aude spune ca e sunet normal de turbina spune-i sa se lase de meserie.
Oricum, poti incerca oricand sa scoti bila aceea, eu daca as fi avut Astra J asta as fi facut fara sa stau pe ganduri. Sau sa te duci cu pompa la un specialist in pompe de injectie de inalta presiune si sa vada care componenta face zgomotul (probabil vreo supapa) si daca se poate face ceva in privinta asta. Eu deocamdata nu am avut noroc.
Arata-le clipul asta: http://www.youtube.com/watc...;feature=youtu.be si spune-le ca si la tine face la fel. Si daca un mecanic dupa ce il aude spune ca e sunet normal de turbina spune-i sa se lase de meserie.
Oricum, poti incerca oricand sa scoti bila aceea, eu daca as fi avut Astra J asta as fi facut fara sa stau pe ganduri. Sau sa te duci cu pompa la un specialist in pompe de injectie de inalta presiune si sa vada care componenta face zgomotul (probabil vreo supapa) si daca se poate face ceva in privinta asta. Eu deocamdata nu am avut noroc.
- andrei.bazarea
- *
- 14 mesaje
- din 20 Jul 2011
- Astra 2010 Z17dtj
- Sibiu
andrei.bazarea
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2010 Z17dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jul 2011
- Mesaj Privat
Nu stiu daca e neaparat o problema noua, din moment ce exista si un buletin tehnic pentru asta. Ma gândesc ca ei știu foarte bine despre problema si mai știu ca nu au ce sa ii facã sa o rezolve. Iti imaginezi vreo reprezentanta care sa facã ce a fãcut Ionexu? Eu unu nu vad asta posibil, si totodata ei nu pot sa recunoascã ca defapt chiar e o problema, pentru ca cei cu garanție o sa ceara rezolvarea ei, rezolvare care defapt nu exista in mod oficial. Si uite asa e un cerc vicios in care dealerul face tot posibilul sa consoleze clientul ca e un sunet normal care nu afecteazã viața si performanțele motorului.
Eu am ajuns la concluzia asta având in minte ideea ca dealerul e de partea mea si m-ar ajuta daca chiar ar avea cu ce.
La mine e prima mașina diesel si sincer nu am mai avut de a face cu filtre de combustibil, m-as baga sa scot bila aia dar nu știu peste ce o sa dau acolo si nu gãsesc un tutorial ceva, poate pentru schimb de filtru ca mãcar sa știu la ce sa ma asptept cand deschid.
Eu am ajuns la concluzia asta având in minte ideea ca dealerul e de partea mea si m-ar ajuta daca chiar ar avea cu ce.
La mine e prima mașina diesel si sincer nu am mai avut de a face cu filtre de combustibil, m-as baga sa scot bila aia dar nu știu peste ce o sa dau acolo si nu gãsesc un tutorial ceva, poate pentru schimb de filtru ca mãcar sa știu la ce sa ma asptept cand deschid.
- Floydian
- **
- 474 mesaje
- din 02 Apr 2013
- Astra 2010 Z17DTJ
- Dolj
Floydian
- Mesaje scrise: 474
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2010 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2013
- Mesaj Privat
Mergi la un service si sigur te rezolva imediat, e o operatiune foarte simpla. Crede-ma ca in Romania, la reprezentantele de aici, sunt habarnisti si departe de a fi binevoitori. M-am convins pe pielea mea, ca si alti colegi de forum. Exista buletin tehnic pt Vauxhall, reprezentantele din UK banuiesc ca sunt altceva fata de ce e in Romania.
- andrei.bazarea
- *
- 14 mesaje
- din 20 Jul 2011
- Astra 2010 Z17dtj
- Sibiu
andrei.bazarea
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2010 Z17dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jul 2011
- Mesaj Privat
Da, sunt convins ca un service din România te-ar rezolva imediat dar eu fãceam referire la dealeri, care poate nu au voie sa facã astfel de operațiuni. Asa bãnuiesc, cel puțin .
Deocamdatã nu imi rãmâne decat sa vad ce rezolv joi cu diferendele dintre mailul de la opel si ce zic ei. Daca nu rezolv nimic, atunci o sa vad de bila aia.
Daca deschid filtru nu trebuie schimbatã vreo garnitura pe acolo?
Deocamdatã nu imi rãmâne decat sa vad ce rezolv joi cu diferendele dintre mailul de la opel si ce zic ei. Daca nu rezolv nimic, atunci o sa vad de bila aia.
Daca deschid filtru nu trebuie schimbatã vreo garnitura pe acolo?
- andrei.bazarea
- *
- 14 mesaje
- din 20 Jul 2011
- Astra 2010 Z17dtj
- Sibiu
andrei.bazarea
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2010 Z17dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jul 2011
- Mesaj Privat
Din pacate nu am resusit sa rezolv nimic nici de data asta. Cei de la dealer sustin in continuare ca e de la turbina sunetul. Am primit un mail de la Opel Danemarca ca daca doresc o sa vina managerul tehnic de pe tara sa testeze si el masina si sa auda exact cand si in ce conditii se produce zgomotul. E un fel de ultima sansa sa rezolv ceva oficial. O sa va anunt daca se ajunge la o rezolvare.
- Floydian
- **
- 474 mesaje
- din 02 Apr 2013
- Astra 2010 Z17DTJ
- Dolj
Floydian
- Mesaje scrise: 474
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2010 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2013
- Mesaj Privat
- Mirel Timisoara
- **
- 79 mesaje
- din 05 Apr 2014
- Timis
Mirel Timisoara
- Mesaje scrise: 79
- Locatie: Timis
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2014
- Mesaj Privat
Va salut. Am si eu aceeasi problema cu Astra mea. Ma intrebam...Nu se poate cumva acoperi aceasta pompa in material Izolator Fonic pentru a reduce din acest zgomot? Daca se acopera ar putea aparea vreo problema legata de caldura sau ceva? Aceasta pompa se incalzeste puternic? Stiu ca exista materiale izolatoare fonic foarte bune. Daca s-ar putea izola aceasta pompa cu material izolator, teoretic, am avea parte de o reducere semnificativa al acestui zgomot. Tinand cont ca, oricum nu este prea deranjant, dupa o izolare cu acest tip de material, acest sunet deabia s-ar mai auzi. Ce parere aveti? Stima.
Bogdan@@@
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Dec 2012
- Mesaj Privat
- madaj
- **
- 123 mesaje
- din 20 Jul 2012
- Astra 2008 Z17DTJ
- Bucuresti
madaj
- Mesaje scrise: 123
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jul 2012
- Mesaj Privat
Salut @ionexu,
Ce imi mai poti spune de zgomotul fantoma? Este istorie dupa montarea pompei de motorina sau isi mai face simtita prezenta? Dupa cum ti-am mai spus, as vrea sa pun si eu in aplicare metoda asta, dar nu prea ma pricep la mecanica si electrica, iar un mecanic care sa ma ajute nu am gasit inca. Nu vrea nimeni sa se riste sa faca aceasta operatiune.
Multumesc anticipat pentru raspuns.
Ce imi mai poti spune de zgomotul fantoma? Este istorie dupa montarea pompei de motorina sau isi mai face simtita prezenta? Dupa cum ti-am mai spus, as vrea sa pun si eu in aplicare metoda asta, dar nu prea ma pricep la mecanica si electrica, iar un mecanic care sa ma ajute nu am gasit inca. Nu vrea nimeni sa se riste sa faca aceasta operatiune.
Multumesc anticipat pentru raspuns.
- ionexu
- **
- 151 mesaje
- din 05 Sep 2008
- Astra 2012 A17DTS
- Bucuresti
ionexu
- Mesaje scrise: 151
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTS
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Sep 2008
- Mesaj Privat
- madaj
- **
- 123 mesaje
- din 20 Jul 2012
- Astra 2008 Z17DTJ
- Bucuresti
madaj
- Mesaje scrise: 123
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jul 2012
- Mesaj Privat
- ionexu
- **
- 151 mesaje
- din 05 Sep 2008
- Astra 2012 A17DTS
- Bucuresti
ionexu
- Mesaje scrise: 151
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTS
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Sep 2008
- Mesaj Privat
Am tras fir separat de la baterie si am montat cel mai ieftin releu de la un magazin auto mic. Releul este comandat de tensiunea ce alimenteaza becul de la bricheta.. acolo am gasit repede un 12V dupa ce pun contactul. Aveam de gand sa fac instalatia cumva mai frumos, poate chiar in cutia de sigurante de la motor, dar nu prea am mai avut chef.. daca am vazut ca merge dracovenia .
- madaj
- **
- 123 mesaje
- din 20 Jul 2012
- Astra 2008 Z17DTJ
- Bucuresti
madaj
- Mesaje scrise: 123
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jul 2012
- Mesaj Privat
Salut, m-ai bagat de tot in ceata. Spune-mi si mie cum e comandat releul acela de tensiunea de la becul de bricheta, adica inteleg ca ai tras un fir de la baterie si unul de la bricheta? Pe ce fir ai montat releul? Si cum ti-ai dat seama care sunt firele de la pompa de motorina care tin de alimentarea ei de la baterie. Multumesc anticipat.
- ionexu
- **
- 151 mesaje
- din 05 Sep 2008
- Astra 2012 A17DTS
- Bucuresti
ionexu
- Mesaje scrise: 151
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTS
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Sep 2008
- Mesaj Privat
Fara suparare... dar astea sunt notiuni elementare de electrica. Daca nu ai inteles ce am scris mai sus, sfatul meu este sa nu te apuci singur de modificari. Pompa are doua fire, plus si minus, releul care o comanda este pus pe firul de plus. Firele nu existau in instalatia masinii, le-am adaugat eu. Am tras firul de plus de la baterie si firul de comanda releu de la becul de la bricheta masinii. Releul este pozitionat temporar (spre definitiv ) in spatele torpedoului. E ceva de munca.. de desfacut si bricolat, plus pompa propriu zis de pus in rezervor.
ianu16
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2014
- Mesaj Privat
- Floydian
- **
- 474 mesaje
- din 02 Apr 2013
- Astra 2010 Z17DTJ
- Dolj
Floydian
- Mesaje scrise: 474
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2010 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2013
- Mesaj Privat
ianu16
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2014
- Mesaj Privat
- Floydian
- **
- 474 mesaje
- din 02 Apr 2013
- Astra 2010 Z17DTJ
- Dolj
Floydian
- Mesaje scrise: 474
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2010 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2013
- Mesaj Privat
- madaj
- **
- 123 mesaje
- din 20 Jul 2012
- Astra 2008 Z17DTJ
- Bucuresti
madaj
- Mesaje scrise: 123
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jul 2012
- Mesaj Privat
- Floydian
- **
- 474 mesaje
- din 02 Apr 2013
- Astra 2010 Z17DTJ
- Dolj
Floydian
- Mesaje scrise: 474
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2010 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2013
- Mesaj Privat
http://www.e-bookspdf.org/v...pc2hpIFRyaXRvbg==
Am gasit un manual detaliat pentru pompa Denso HP-3 pe care o avem si noi si care face acel zgomot, dar eu cel putin nu reusesc sa imi dau seama care este componenta responsabila. Poate cineva cu mai multe cunostinte tehnice sa ne ajute? Ionexu?
In orice caz este vorba de ceva valva/supapa pentru eliminarea aerului. La pompele Bosch care echipeaza masinile cu motoare Z17DTH nu exista problema, desi restul sistemului de alimentare este identic si cu siguranta exista si acolo aer care patrunde in circuit. Sigur se poate face ceva.
Am gasit un manual detaliat pentru pompa Denso HP-3 pe care o avem si noi si care face acel zgomot, dar eu cel putin nu reusesc sa imi dau seama care este componenta responsabila. Poate cineva cu mai multe cunostinte tehnice sa ne ajute? Ionexu?
In orice caz este vorba de ceva valva/supapa pentru eliminarea aerului. La pompele Bosch care echipeaza masinile cu motoare Z17DTH nu exista problema, desi restul sistemului de alimentare este identic si cu siguranta exista si acolo aer care patrunde in circuit. Sigur se poate face ceva.