- bazare
- ****
- 2,319 mesaje
- din 25 Nov 2008
- Astra 2002 y17dt
- Constanta
bazare
- Mesaje scrise: 2,319
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2008
- Mesaj Privat
- mandeaandrei
- *
- 1 mesaje
- din 08 Sep 2008
- Astra 2000 Y17DT
- Prahova
mandeaandrei
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2008
- Mesaj Privat
De 6 ani sunt fericitul posesor al unei Astra G, 1.7DTI , fabricatie 2000 .. si am cunostinte solide de mecanica, precum si prieteni cu 2.0 DTI . Asa cum spunea cineva mai devreme cu cateva pagini, comparatia dintre cele 2 motoare nu se face in "care prinde mai rpd 100km/h, sau reprize 60-100 sau 80-120.
Cand am achizitionat aceasta masina la inceput, imi venea sa-i dau foc la scurt timp dupa.. de ce?... simplu.. abia tragea, abia urca... insa... cu timpul i-am dat de cap la toate capitolele:
- curatat toata admisia + EGR
- schimbat injectoarele LUCAS (scotea fum) cu DELPHI in stare exceptionala de la dezmembrari (400 ron / toate)
- debitmetru nou - original BOSCH (nu altceva !)
- schimbat senzor presiune chiuloasa (gratis de la dezmambrari cand am luat injectoarele)
- SCHIMBAT ECU Y17DIT cu Y17DT ! (alt raspuns la pedala, trage muuult mai bine la turatii mici, nu mai smuceste la aprox. 2.200 ture)
- refacut lipituri calculator pompa de injectie la D-l Mihai (... aka....1.7_dti_edition) - (mi s-a oprit in drum)
- remapare la D-l Mihai. La alegerea mea am optat pt. instalarea unei mape de peste 100CP (nu cu mult), care se simte... (cand m-am dus la dansul aveam ECU Y17DIT cu soft de 95-98CP). Momentan masina trage muuult mai bine.
- Metabond in ulei + Metabond in motorina ! (nu ma intereseaza parerile altora... stiu ce vorbesc... cine nu e de acord, sa nu-si puna).
Tot ce am enumerat mai sus nu reprezinta TUNING ! (exceptie SOFT-ul).. masina este cat se poate de normala, fara xenoane, praguri, folii, suspensii, si alte briz-brizuri...
Nu am pus-o pe DINO ca nu ma intereseaza cati cai sau ce cuplu are, nu am cronometrat-o, nu am filmuletz pe YOUTUBE. Masina o am pt. mine, nu pt. show-off de genul "a mea e mai mare ca a ta".
In aceste conditii NU MAI AM CE DISCUTA cu 2.0DTI, ASTRA H 1.7 CDTI - 101 CP si cu nimik din grupul VAG cu motoare de 1.9TDI - 105 CP. Pe DN1 am strans de-a lungul timpului o carutza de priviri lungi si disperate, uitandu-se cum pe fundul masinii mele scrie 1.7_DTI si el tot ramane in urma cu GOLF V, 1.9 , 105 CP (e frustrant , inteleg... 😳 )
Ideile ar fi :
- 1.7DTI STOCK nu se compara cu 2.0DTI STOCK !... NEVER !
- daca-i faci ce i-am facut eu... se inverseaza povestea atata timp cat 2.0DTI ramane STOCK 😎 ... INSA... 1.7DTI are asigurare + impozit mai ieftine decat 2.0DTI, chiar si in conditiile mele ... consuma nesimtit de putin..., piesele sunt mai ieftine in comparatie cu 2.0DTI.
THE BEST OF BOTH WORLDS ! 😃
Va salut si va doresc numai bine !