- deleted-49042
- **
- 92 mesaje
- din 19 Mai 2010
deleted-49042
- Mesaje scrise: 92
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2010
- Mesaj Privat
- 2kappa
- ***
- 997 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 997
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat
- deleted-49042
- **
- 92 mesaje
- din 19 Mai 2010
deleted-49042
- Mesaje scrise: 92
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2010
- Mesaj Privat
- PL500
- ****
- 1,151 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Agila 2001 z12xe 1.2i
- CURTEA DE ARGES
PL500
- Mesaje scrise: 1,151
- Locatie: CURTEA DE ARGES
- Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
- 2kappa
- ***
- 997 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 997
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat
- deleted-49042
- **
- 92 mesaje
- din 19 Mai 2010
deleted-49042
- Mesaje scrise: 92
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2010
- Mesaj Privat
- deleted-49042
- **
- 92 mesaje
- din 19 Mai 2010
deleted-49042
- Mesaje scrise: 92
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2010
- Mesaj Privat
- mariustintea
- ***
- 626 mesaje
- din 12 Apr 2013
- Meriva 2007 z17dth
- Brasov
mariustintea
- Mesaje scrise: 626
- Locatie: Brasov
- Masina: Meriva 2007 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2013
- Mesaj Privat
- deleted-49042
- **
- 92 mesaje
- din 19 Mai 2010
deleted-49042
- Mesaje scrise: 92
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2010
- Mesaj Privat
- Lyonel
- ***
- 545 mesaje
- din 21 Nov 2012
- Agila 2002 Z12XE
- Arges
Lyonel
- Mesaje scrise: 545
- Locatie: Arges
- Masina: Agila 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2012
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- deleted-49042
- **
- 92 mesaje
- din 19 Mai 2010
deleted-49042
- Mesaje scrise: 92
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2010
- Mesaj Privat
- 2kappa
- ***
- 997 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 997
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat
Si eu mai cred ca fuzeta aia e de pe alta masina.
Nu imi imaginez ca ai schimbat pivotii, ai mai avut si ceva probleme cu directia (nu mai stiu exact cauza) ai vazut sudura si ti-ai continuat nestingherit drumul.
Nici nu vreau sa ma gandesc la asa ceva.
Nici la dacioti nu am vazut asemenea ,,inginerie".
Nu imi imaginez ca ai schimbat pivotii, ai mai avut si ceva probleme cu directia (nu mai stiu exact cauza) ai vazut sudura si ti-ai continuat nestingherit drumul.
Nici nu vreau sa ma gandesc la asa ceva.
Nici la dacioti nu am vazut asemenea ,,inginerie".
- deleted-49042
- **
- 92 mesaje
- din 19 Mai 2010
deleted-49042
- Mesaje scrise: 92
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2010
- Mesaj Privat
cdsoul
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Galati
- Masina: Agila 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2012
- Mesaj Privat
Salutare domnilor ma adreses din nou voua pentru niste sfaturi,azi am fost in afara localitati pe un drum specific romanesc adica cu cratere si din nefericire am luat una mai mare cu 70-80Km/h si mia iesit roata dun articulatia bratului sa intors invers noroc ca nu a venit nici o masina din fata ,am reusit sa opresc cam in 50m daune aripa indoita amortizorul a inceput sa curga a iesit planetara din cutie si o data cu ea si uleiul din cutie si un cauciuc nou distrus am reusit cu chiu cu vai sa pun la loc planetara si roata in articulatie dar nu mai intra in viteza o fi ca nu mai are ulei sau cand a iesit a stricat cv in cutie de adus acasa am aduso tractata .
Ce credeti caar trebui sa verific si ce ar trebui schimbat.
Multumesc anticipat.
Ce credeti caar trebui sa verific si ce ar trebui schimbat.
Multumesc anticipat.
cdsoul
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Galati
- Masina: Agila 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2012
- Mesaj Privat
Revin cu o mentiune cutia de viteze nu cred ca sa defectat se aude cum schimba viteza ,ma indus in eroare faptul ca am incercat sa o pornesc trasa ca nu mai aveam nici baterie dar din cauza ca nu a intrat planetara de tot in cutie intra diferentialu cand dadeam drumu la anbreiaj si de aia nu imi invartea motoru.
- PL500
- ****
- 1,151 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Agila 2001 z12xe 1.2i
- CURTEA DE ARGES
PL500
- Mesaje scrise: 1,151
- Locatie: CURTEA DE ARGES
- Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
cdsoul imi pare teribil de rau de neplacuta intamplare !
Verifica toate piesele implicate sa nu fi fost afectate si
nu uita la portfuzeta de locasul pivotului (fisuri) si filetul
surubului care il strange.
Poate poti spune mai multe: ce anume s-a intamplat, cand au
fost schimbate bratele, daca atunci au fost inlocuite suruburile,
ma rog, ce consideri tu ca a avut legatura cu defectiunea.
Verifica toate piesele implicate sa nu fi fost afectate si
nu uita la portfuzeta de locasul pivotului (fisuri) si filetul
surubului care il strange.
Poate poti spune mai multe: ce anume s-a intamplat, cand au
fost schimbate bratele, daca atunci au fost inlocuite suruburile,
ma rog, ce consideri tu ca a avut legatura cu defectiunea.
cdsoul
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Galati
- Masina: Agila 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2012
- Mesaj Privat
Masina e recent adusa in romania din germania a fost masina de primarie si are timp de 10 ani din 2001-2011 toate reviziile facute la reprezentantaplus facturi etc ca am o sarsana de facturi din 2012 a stat pe dreapta 2 ani ca aia de la primarie au luat alta noua eu cand am luato am verificato a trebuit sa dau jos placutele de frana si sa curat rugina ca discu e nou placutele noi rugina apasa placutele pe disc tot o data am verificat si suruburile de la brat si portfuzeta si nu am sesizat nimic erau stranse asta anul trecut dar de cateva zile am sesizat ca troncane mai tare pe partea stanga ,parerea mea e ca sa macinat filetu de la portfuzeta iar la un soc mai violent (groapa) sa smuls din stutu de la articulatie ca a ramas urma si pe surub ,am cumparat sa schimb bratele ,capetele de bara,amortizorul ca e indoit celalant vechi,bucsele de la bara stabilizatoare,portfuzeta inca nu o pot schimba dar o sa ii pun surub cu piulita cu frana si pasta blocare pana gasesc una comestibila la desmembrari.Revin cu poze si mai multe date poimane cand ma apuc de demontat si schimbat.
- 2kappa
- ***
- 997 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 997
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat
La revizia de primavara ma asteptam la un rand de bucsi dar acestea erau f bune.
Aveam un tronc metalic si am zis sa cumpar totusi placutele ca tiuiau.
Am schimbat si bratele deoarece de la ele se auzea troncanitul metalic, mai exact de la pivot, bucsa f buna.
De curiozitate am desfacut burduful, vaselina ioc si multa rugina.
Recomand schimbul de brate pana in 5-6 k. Mai tarziu pot sa apara surprize. Am pus MEYLE.
Probleme cu un prezon, vita de la vulcanizare a strans cu pistolul pana nu a mai putut.
Mergea in gol. Desfacut tot, dat afturi de sudura.
Antifurtul a fost taiat cu dalta si baros, bine ca a mers.
Filetul de la un pivot s-a dus.
Filtre schimbate, ulei.
3 jante metalice strambe (nu am circulat numai eu, de obicei nu am astfel de evenimente)
1 cui la unul si un altul taiat plus janta stramba pe groapa.
Au mai aparut niscaiva zgomote dar am inceput sa nu le mai bag in seama. Important este ca piesele principale sunt intregi.
Putina uzura la anii si km ei nu se baga de seama.
Merge saraca.
Aveam un tronc metalic si am zis sa cumpar totusi placutele ca tiuiau.
Am schimbat si bratele deoarece de la ele se auzea troncanitul metalic, mai exact de la pivot, bucsa f buna.
De curiozitate am desfacut burduful, vaselina ioc si multa rugina.
Recomand schimbul de brate pana in 5-6 k. Mai tarziu pot sa apara surprize. Am pus MEYLE.
Probleme cu un prezon, vita de la vulcanizare a strans cu pistolul pana nu a mai putut.
Mergea in gol. Desfacut tot, dat afturi de sudura.
Antifurtul a fost taiat cu dalta si baros, bine ca a mers.
Filetul de la un pivot s-a dus.
Filtre schimbate, ulei.
3 jante metalice strambe (nu am circulat numai eu, de obicei nu am astfel de evenimente)
1 cui la unul si un altul taiat plus janta stramba pe groapa.
Au mai aparut niscaiva zgomote dar am inceput sa nu le mai bag in seama. Important este ca piesele principale sunt intregi.
Putina uzura la anii si km ei nu se baga de seama.
Merge saraca.
- geodan0
- **
- 132 mesaje
- din 09 Sep 2011
- Meriva 2004 z17dth
- Iasi
geodan0
- Mesaje scrise: 132
- Locatie: Iasi
- Masina: Meriva 2004 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2011
- Mesaj Privat
Nu stiu daca apar schimbari semnificative daca pun amortizoare noi , momentan zic eu ca sun bune si astea care le am ca nu poti sa apesi masina deloc oricat ai sari pe ea cel putin pe fata iar pe spate sa zicem ca sunt bune cam 75% pt ca face putin tangaj,dar m-am saturat sa simt orice groapa si denivelare de pe strada, de ce nu le-au facut putin mai soft ,mai putin rigide suspensiile astea? Brate am pus pe Suzuki si au tinut 1 an (5mm joc la pivot) asa ca am revenit la cele vechi pe care noroc ca nu le-am aruncat am schimbat bucsa pt ca pivotii erau buni si a iesit mai bine ca unul nou!Ma mai bate gandul sa schimb si flansele care cred ca sunt praf ,se aude o zornaiala sub parbriz si nu vad ce altceva ar fi.