- sec233ast
- **
- 490 mesaje
- din 14 Dec 2007
- Calibra 1996 X20XEV
- Salaj
sec233ast
- Mesaje scrise: 490
- Locatie: Salaj
- Masina: Calibra 1996 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2007
- Mesaj Privat
- iuly75
- **
- 164 mesaje
- din 03 Feb 2008
- Astra 2003 Z16XEP
- Braila
iuly75
- Mesaje scrise: 164
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2003 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2008
- Mesaj Privat
- deleted-108570
- **
- 96 mesaje
- din 02 Mar 2016
deleted-108570
- Mesaje scrise: 96
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2016
- Mesaj Privat
si eu am avut check engine aprins (Astra H, Z16XEP), mi-au schimbat doar flansa de la galeria de admisie desi i-am intrebat daca nu se poate curata fara sa necesite schimbare.
Mi-au tinut masina doua zile in service si cind mi-au predat-o am remarcat ca motorul imi statea mai turat la relanti decit in mod normal (se vedea si pe turometru si pe instant consumption pe computerul de bord, era 1.2 in conditiile in care afara erau 8 grade si ar fi trebuit sa stea la 0.6).
Dupa ce am mers 10 km cu ea am auzit cum porneste ventilatorul de la radiator.
Am revenit cu masina in service si mi-au spus ca nu era un surub strins la egr. Martorul de la bord nu mai era aprins dar in continuare nu masina "nu tragea".
Pina la urma am descoperit singur problema in meniurile ascunse din computer: temperatura motorului era 118grade desi in mod normal ar trebui sa fie pe la 105grade. Masina nu are indicator la bord pentru temperatura.
Problema era de la lichidul de racire care nu mai circula in instalatie... se obturase o mufa de intrare in vasul de expansiune, inainte de colierul de stringere. Desigur plasticul ala de la vas probabil dupa citiva ani se caseaza mai ales daca antigelul devine acid.

Ramine o intrebare totusi: ce au testat la motor 1.2 ore normate?
- rhydin
- ****
- 1,367 mesaje
- din 09 Dec 2013
- Astra 2005 Z16XEP
- Hunedoara
rhydin
- Mesaje scrise: 1,367
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2013
- Mesaj Privat
Legat de p0171-52 este un cod problematic,mie imi apare rareori, masina in suturi imi mergea si mie si pe benzina cat si pe gpl. Acum merg cu furtunul de la vacuum-ul twinportului scos, masina merge bine, insa vreau sa schimb senzorul de turatie deoarece am unul nou si daca tot il am este pacat sa stea degeaba. Acum nu stiu ce sa zic daca senzorul map este cel problematic care cauzeaza problema cu amestecul. Asta se poate trage din multe locuri.
- sec233ast
- **
- 490 mesaje
- din 14 Dec 2007
- Calibra 1996 X20XEV
- Salaj
sec233ast
- Mesaje scrise: 490
- Locatie: Salaj
- Masina: Calibra 1996 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2007
- Mesaj Privat
Am rezolvat schimband acumulatorul. Acum functioneaza mai lin dar nu perfect. Ecu nu avea tensiunea necesara fuctionarii in parametrii. Si am mai curatat si capacul de plastic (are un epurator incorporat) de la axele cu came, zicea un mecanic ca a patit sa fie si fisurat si de acolo sa ia aer fals.
- sec233ast
- **
- 490 mesaje
- din 14 Dec 2007
- Calibra 1996 X20XEV
- Salaj
sec233ast
- Mesaje scrise: 490
- Locatie: Salaj
- Masina: Calibra 1996 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2007
- Mesaj Privat