the_mecanic a scris:nu pornea pentru ca nu ii ajungea motorina ceea ce vazusem eu era un rest... si itradevar are urme de ulei pe bloc ...si fierbe... am sa merg pe varianta de garaj... prima data cand am pornito fierbea apa in borcan dar nu a urcat in bord ca sa zic asa si lam oprit pentru ca am presimtzirea ca nu e stransa suficient... azi iam scos termostatul si lam pornit a inceput iar sa fiarba dar radiator rece si nici cladura in habitaclu ... asa ca credeam ca e pompa de apa... am desfacuto si e bine nu e blocata se invarte...dar umplusem borcanul bine cu apa... am sa o strng mai tare si poate nu sar rupe... sincer mam saturat de motorul asta 😊 mi sa luat de schimbat garnituri de chiulasa...
.
Planeaza chiuloasa pe masina de rectificat plan si cumpara garnitura de chiuloasa (eventual metalica, pe original) asa cum este specificat in manual.
Strange garnitura de chiuloasa pe etape la valorile (N/m, sau unghiulare) exact asa cum scrie in manualul masinii.
Motorul Isuzu de 1,5L are o gramada de 'carne' intre cilindrii fata de 1,7L asa ca daca iti bolboroseste apa in borcan ceva nu a mers bine la strangere. Posibil ca chiuloasa sa nu fie plana (probabil are curbura mare).
L.E:
Inca ceva : motoarele astea 1.5L sau 1.7L Isuzu de dezamorseaza rar, dar cand se intampla asta se si reamorseaza greu.