- White Tzuly
- ***
- 628 mesaje
- din 21 Nov 2008
- Kadett 1981 13S
- Bucuresti
White Tzuly
- Mesaje scrise: 628
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1981 13S
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2008
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
- dorin-b
- ****
- 1,820 mesaje
- din 06 Sep 2007
- Astra 2000 Y20DTH
- Sibiu
dorin-b
- Mesaje scrise: 1,820
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2007
- Mesaj Privat
Sfatul tau este bun de urmat si eu mai vin cu o completare: daca totusi se intervine la sistemul de franare in "spatele blocului" iar in urma acestei interventii se observa vreo anomalie, este obligatoriu sa ne adresam unui specialist.
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Referitor la lipsa de garantie la ceea ce se face prin service-uri si neseriozitatea oamenilor este un fenomen la scara intregii societati romanesti in orice domeniu,lucru dupa ureche si dezinteresul ...din pacate.
- White Tzuly
- ***
- 628 mesaje
- din 21 Nov 2008
- Kadett 1981 13S
- Bucuresti
White Tzuly
- Mesaje scrise: 628
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1981 13S
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2008
- Mesaj Privat
- Cod
- **
- 320 mesaje
- din 19 Apr 2008
- Bistrita-Nasaud
Cod
- Mesaje scrise: 320
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2008
- Mesaj Privat
- anndy
- **
- 135 mesaje
- din 14 Jan 2008
- Astra 2001 1700
- Galati
anndy
- Mesaje scrise: 135
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2001 1700
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jan 2008
- Mesaj Privat
- livcro
- ******
- 4,596 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,596
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat
- Cod
- **
- 320 mesaje
- din 19 Apr 2008
- Bistrita-Nasaud
Cod
- Mesaje scrise: 320
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2008
- Mesaj Privat
goanga
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jun 2007
- Mesaj Privat
- Cod
- **
- 320 mesaje
- din 19 Apr 2008
- Bistrita-Nasaud
Cod
- Mesaje scrise: 320
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2008
- Mesaj Privat
- bucifer85
- **
- 334 mesaje
- din 08 Jan 2008
- Vectra 2005 z19dth
- Bucuresti
bucifer85
- Mesaje scrise: 334
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2008
- Mesaj Privat
http://cgi.ebay.co.uk/ZAFIR...sh=item335a94184a[img]http://[imglb=https://www.clubopel.com/8080/uploads/2010-03/13611_emqwjd4qj.jpg]

- munteanu
- **
- 302 mesaje
- din 22 Sep 2007
- Antara 2007 Z20 DMH.
- Timis
munteanu
- Mesaje scrise: 302
- Locatie: Timis
- Masina: Antara 2007 Z20 DMH.
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2007
- Mesaj Privat
1- se da roata jos
2- se desface capacul de la bidonasul de lichid de frana , de la motor
3- se da jos arcul de pe etrier
4- se desfac cele 2 suruburi de pe etrier , au in virf niste capace de plastic ,capul de la surub se poate observa in partea din interior al discului , deci nu pe partea unde este prinsa geanta , pe partea dinspre masina
5- se da jos etrierul
6- se scot placutele de frina , cele vechi
7- se slabeste surubul ala de pe etrier (pana curge lichid) , unde este prins furtunul pe care vine lichidul de frina
8- se impinge incet si se roteste pistonasul , pana la maxim
pistonasul se poate impinge cu un patent din ala cu virfuri ascutite , nu stiu denumirea , spint sau ceva de genul
9- se stringe surubul unde este prins furtunul
10- se monteaza placutele noi
11- se monteaza etrierul inapoi pe placute
12- se sting cele doua suruburi ale etrierului
13- ------ati uitat sa montati roata.....
14 -se monteaza roata
nu am pus la punctul 13 montatul rotii sa nu fie cu ghinion
urmeaza sa fac aceasta operatie si tot atunci am sa fac si un tutorial cu poze
succes
- Cipiotul
- ****
- 2,752 mesaje
- din 30 Dec 2008
- Astra 2000 Y20DTH
- Iasi
Cipiotul
- Mesaje scrise: 2,752
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Dec 2008
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
1- se da roata jos
2- se desface capacul de la bidonasul de lichid de frana , de la motor
3- se da jos arcul de pe etrier
4- se desfac cele 2 suruburi de pe etrier , au in virf niste capace de plastic ,capul de la surub se poate observa in partea din interior al discului , deci nu pe partea unde este prinsa geanta , pe partea dinspre masina
5- se da jos etrierul
6- se scot placutele de frina , cele vechi
7- se slabeste surubul ala de pe etrier (pana curge lichid) , unde este prins furtunul pe care vine lichidul de frina
8- se impinge incet si se roteste pistonasul , pana la maxim
pistonasul se poate impinge cu un patent din ala cu virfuri ascutite , nu stiu denumirea , spint sau ceva de genul
9- se stringe surubul unde este prins furtunul
10- se monteaza placutele noi
11- se monteaza etrierul inapoi pe placute
12- se sting cele doua suruburi ale etrierului
13- ------ati uitat sa montati roata.....
14 -se monteaza roata
nu am pus la punctul 13 montatul rotii sa nu fie cu ghinion
urmeaza sa fac aceasta operatie si tot atunci am sa fac si un tutorial cu poze
succes
ai omis ceva foarte important... inainte de a monta roata trebuie sa faci aerisirea sistemului de frana la metoda prezentata de tine pentru ca odata ce ai desfacut surubul pentru aerisire ca sa iasa lichid pe acolo sa poti impinge mai usor pistonasul e posibil sa iti intre si aer asa ca trebuie obligatoriu facuta aerisirea sistemului.... in alta ordine de idei cel mai usor rotesti pistonasul cu o cheie de strans discurile de flex.
- munteanu
- **
- 302 mesaje
- din 22 Sep 2007
- Antara 2007 Z20 DMH.
- Timis
munteanu
- Mesaje scrise: 302
- Locatie: Timis
- Masina: Antara 2007 Z20 DMH.
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2007
- Mesaj Privat
inainte de a monta roata trebuie facuta si aerisirea sistemului de frana , cu toate ca el se aeriseste si singur , este mai indicat si mai sigur ca acest lucru sa se faca de noi
am incercat o data sa imping pistonasul fara sa desfac si acel furtun , dar m i sa parut ca merge destul de greu
am sa incerc din nou astazi sa vad cum merge , fara sa desfac acel furtun
- DB77AAA
- *******
- 6,613 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,613
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
- viorel_bce
- **
- 458 mesaje
- din 19 Sep 2010
- Astra 2008 Z17DTJ
- Cluj
viorel_bce
- Mesaje scrise: 458
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2010
- Mesaj Privat
- adrian82
- **
- 362 mesaje
- din 17 Aug 2008
- Astra 2001 y17dt
- Bucuresti
adrian82
- Mesaje scrise: 362
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2008
- Mesaj Privat