rob133
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2011
- Mesaj Privat
Revin dupa ce am schimbat toate garniturile de la timonerie cu un chit de reparatii http://www.ebay.co.uk/itm/V...mp;rt=nc#shpCntId
si nici o modificare , ramane sa schimb si uleiul care l-am pus acu 2 luni ( castrrol 80w90) cu GM 19 40 182 daca nici atunci nu se rezolva nu stiu ce sa mai fac.
Am doua pareri de " mecanici " la simptomele mele : cu motoru oprit intra in toate vitezele fara probleme cand pornesc motoru pe loc nici o problema la schimbatu vitezelor DAR cand incep sa ma pun in miscare cu motoru " rece" nu vrea sa intre in a II a decat foarte greu dar intra.Cand sa incalzit motoru aproximativ 5 minute nu mai este nici o problema.
1. mecanic = parere= disc+ambreiaj duse(ovalizat)
2. mecanic= sincron 1-2
Astept o parere si de la voi . Multumesc anticipat
si nici o modificare , ramane sa schimb si uleiul care l-am pus acu 2 luni ( castrrol 80w90) cu GM 19 40 182 daca nici atunci nu se rezolva nu stiu ce sa mai fac.
Am doua pareri de " mecanici " la simptomele mele : cu motoru oprit intra in toate vitezele fara probleme cand pornesc motoru pe loc nici o problema la schimbatu vitezelor DAR cand incep sa ma pun in miscare cu motoru " rece" nu vrea sa intre in a II a decat foarte greu dar intra.Cand sa incalzit motoru aproximativ 5 minute nu mai este nici o problema.
1. mecanic = parere= disc+ambreiaj duse(ovalizat)
2. mecanic= sincron 1-2
Astept o parere si de la voi . Multumesc anticipat
- nicunicu
- ****
- 2,597 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Zafira 2002 z16xe
- Bucuresti
nicunicu
- Mesaje scrise: 2,597
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
- danut32
- **
- 360 mesaje
- din 25 Apr 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Sibiu
danut32
- Mesaje scrise: 360
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2012
- Mesaj Privat
rob133
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2011
- Mesaj Privat
Eaglle
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2000 x12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Oct 2008
- Mesaj Privat
29cris92
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001 z14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2015
- Mesaj Privat
salut ! Azi in trafic , dintr-o data, am observat ca masina mea a intrat in viteza altfel decat de obicei...adica mai usor. Ce se intampla defapt: in orice treapta de viteza as fi, schimbatorul meu are un joc inainte si inapoi destul de mare. De intrat in viteza,intra in toate dar mai usor decat de obicei. Am mai observat ca,pe loc cand motorul este oprit si schimb vitezele face mai mult zgomot decat de obicei. As fi recunoscator daca as primi o parere de la cineva ce este de facut. Stima ! Opel Corsa C Z14XE 2001
- danut32
- **
- 360 mesaje
- din 25 Apr 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Sibiu
danut32
- Mesaje scrise: 360
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2012
- Mesaj Privat
Adica intrebi ce e de facut fiindca intra in viteza mai usor? sau n-am inteles eu...
Poate ti-a sarit din mers vreo garnitura sau s-a indoit ceva la timonerie, ceva care nu era reglat ca lumea.
Miscarea inainte-inapoi merge prin axul cu sageata rosie, vezi daca nu ti-a sarit saiba de fixare de la el (aia mare, la mine nu e originala) sau daca nu s-a intamplat ceva cu locasul acela, nu e normal sa ai jocuri foarte mari.
La asta ma duce gandul prima data, acuma timoneria e mai lunga, poti sa te uiti si sub burduful de piele al schimbatorului cum arata mecanismul.
Poate ti-a sarit din mers vreo garnitura sau s-a indoit ceva la timonerie, ceva care nu era reglat ca lumea.
Miscarea inainte-inapoi merge prin axul cu sageata rosie, vezi daca nu ti-a sarit saiba de fixare de la el (aia mare, la mine nu e originala) sau daca nu s-a intamplat ceva cu locasul acela, nu e normal sa ai jocuri foarte mari.
La asta ma duce gandul prima data, acuma timoneria e mai lunga, poti sa te uiti si sub burduful de piele al schimbatorului cum arata mecanismul.
sabin1991
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Olt
- Masina: Corsa 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Sep 2013
- Mesaj Privat
- corsablue
- ****
- 2,600 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,600
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
- danut32
- **
- 360 mesaje
- din 25 Apr 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Sibiu
danut32
- Mesaje scrise: 360
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2012
- Mesaj Privat
Incearca la dezmembrari, as zice sa mergi cu piesa defecta in mana si sa vezi cu ochii tai ca iei ceva identic. Nu-ti spun ce am patit cu un far, sau cu sonda lambda - toate sunt de inca unspe mii de feluri si doar putin diferite de a ta, nu-ti dai seama la ochi dar e suficient ca sa nu ti se potriveasca,
29cris92
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001 z14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2015
- Mesaj Privat
danut32 a scris:Adica intrebi ce e de facut fiindca intra in viteza mai usor? sau n-am inteles eu...
Poate ti-a sarit din mers vreo garnitura sau s-a indoit ceva la timonerie, ceva care nu era reglat ca lumea.
Miscarea inainte-inapoi merge prin axul cu sageata rosie, vezi daca nu ti-a sarit saiba de fixare de la el (aia mare, la mine nu e originala) sau daca nu s-a intamplat ceva cu locasul acela, nu e normal sa ai jocuri foarte mari.
La asta ma duce gandul prima data, acuma timoneria e mai lunga, poti sa te uiti si sub burduful de piele al schimbatorului cum arata mecanismul.
. Mersi frumos pentru sfat. Am rezolvat problema. Imi cãzuse o bucsa care cred k face parte din timonerie (poza) Nu stiu cum se numeste. Am inlocuit-o cu alta bucsa pe care am adaptat-o deoarece nu se gaseste nicãieri separat. Am facut si o siguranta pe care am dat un punct de sudurã ca sa nu mai scape. Sper sa tina
Poate ti-a sarit din mers vreo garnitura sau s-a indoit ceva la timonerie, ceva care nu era reglat ca lumea.
Miscarea inainte-inapoi merge prin axul cu sageata rosie, vezi daca nu ti-a sarit saiba de fixare de la el (aia mare, la mine nu e originala) sau daca nu s-a intamplat ceva cu locasul acela, nu e normal sa ai jocuri foarte mari.
La asta ma duce gandul prima data, acuma timoneria e mai lunga, poti sa te uiti si sub burduful de piele al schimbatorului cum arata mecanismul.
- Andrei_D54
- *
- 4 mesaje
- din 03 Aug 2016
- Corsa 2001
- Dambovita
Andrei_D54
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Dambovita
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Aug 2016
- Mesaj Privat
Poate e cineva pe aici care se pricepe mai bine,
Cutia agata la cuplarea in treapta a 2-a. Timoneria este noua, de metal. In zona schimbatorului de pe cutie este si o furca cu rol de sustinere a timoneriei. Furca sta pe doua "clopote" prinse cu un surub. Surubul era slab si clopotele se miscau foarte usor. Am fost la un service si au pus o saiba acolo, o perioada a mers bine dar acum agata iar la schimbarea vitezei. Daca strang surubul acela, se strang si clopotele si cupleaza foarte bine in treapta a 2-a dar nu mai intra deloc in viteza 1. Momentan am lasat surubul mai liber ca sa pot folosi masina.
Vreau sa va intreb, intre clopotele astea doua ar trebui sa fie vreo saiba de cauciuc? De ce nu mai cupleaza viteza 1 daca strang acel surub?
Cutia agata la cuplarea in treapta a 2-a. Timoneria este noua, de metal. In zona schimbatorului de pe cutie este si o furca cu rol de sustinere a timoneriei. Furca sta pe doua "clopote" prinse cu un surub. Surubul era slab si clopotele se miscau foarte usor. Am fost la un service si au pus o saiba acolo, o perioada a mers bine dar acum agata iar la schimbarea vitezei. Daca strang surubul acela, se strang si clopotele si cupleaza foarte bine in treapta a 2-a dar nu mai intra deloc in viteza 1. Momentan am lasat surubul mai liber ca sa pot folosi masina.
Vreau sa va intreb, intre clopotele astea doua ar trebui sa fie vreo saiba de cauciuc? De ce nu mai cupleaza viteza 1 daca strang acel surub?
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
- Andrei_D54
- *
- 4 mesaje
- din 03 Aug 2016
- Corsa 2001
- Dambovita
Andrei_D54
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Dambovita
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Aug 2016
- Mesaj Privat
- danut32
- **
- 360 mesaje
- din 25 Apr 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Sibiu
danut32
- Mesaje scrise: 360
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2012
- Mesaj Privat
- Andrei_D54
- *
- 4 mesaje
- din 03 Aug 2016
- Corsa 2001
- Dambovita
Andrei_D54
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Dambovita
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Aug 2016
- Mesaj Privat
- danut32
- **
- 360 mesaje
- din 25 Apr 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Sibiu
danut32
- Mesaje scrise: 360
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2012
- Mesaj Privat
Asa este, poti cumpara un kit de reparatie timonerie - nu e prea scump, dar fii atent ce cumperi, gasesti mai multe discutii aici pe forum. Cauta unul din metal, cele de plastic nu tin mult timp.
Daca te uiti putin la timonerie si pui pe cineva sa bage in viteze, te primzi imediat cum functioneaza: tija care intra in cutia de viteze se misca inainte si inapoi si se roteste stanga-dreapta, iar toate miscarile astea sunt dirijate de timonerie. Daca lipseste vreo busca sau un surub e slabit, miscarile nu mai sunt precise si de-aia nu-ti intra frumos in tate treptele.
Si inca ceva: la multa lume intra mai greu in a doua chiar daca timoneria e ok, de obicei fiindca sincronul e uzat sau ciobit si oamenii s-au impacat cu ideea si circula asa. Nu se repara, de obicei se schimba cutia deci nu forta.
Daca te uiti putin la timonerie si pui pe cineva sa bage in viteze, te primzi imediat cum functioneaza: tija care intra in cutia de viteze se misca inainte si inapoi si se roteste stanga-dreapta, iar toate miscarile astea sunt dirijate de timonerie. Daca lipseste vreo busca sau un surub e slabit, miscarile nu mai sunt precise si de-aia nu-ti intra frumos in tate treptele.
Si inca ceva: la multa lume intra mai greu in a doua chiar daca timoneria e ok, de obicei fiindca sincronul e uzat sau ciobit si oamenii s-au impacat cu ideea si circula asa. Nu se repara, de obicei se schimba cutia deci nu forta.
balmariuz
- Mesaje scrise: 87
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Dec 2012
- Mesaj Privat
Unde gasesc si eu o timonerie pentru o Corsa C 1.2 din 2001, dar nu vreau varianta din plastic cum o are acum, am inteles ca nu tine mult...
Vreau sa o schimb preventiv ca deja a inceput sa faca galagie si sa joace cam mult schimbatorul.
Am si joc in bucsa mare care se prinde pe punte... si asta chiar nu stiu unde sa o gasesc.
Atasez o poza:
Puteti sa ma ajutati cu niste raspunsuri?
Merci!
Vreau sa o schimb preventiv ca deja a inceput sa faca galagie si sa joace cam mult schimbatorul.
Am si joc in bucsa mare care se prinde pe punte... si asta chiar nu stiu unde sa o gasesc.
Atasez o poza:
Puteti sa ma ajutati cu niste raspunsuri?
Merci!
- corsa.timis
- **
- 490 mesaje
- din 29 Dec 2014
- Corsa 2001 Z12XE
- Timis
corsa.timis
- Mesaje scrise: 490
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2014
- Mesaj Privat
balmariuz
- Mesaje scrise: 87
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Dec 2012
- Mesaj Privat