80SKY a scris:Salut!
Am un vectra A din 93, 1.8i, 60Kw/90Hp.
Azi am schimbat rulmentii de la alternator. L-am dat jos, si l-am dus la un nene sa mi le schimbe. Le-a facut, si dupa accea am pus-o inapoi pe masina.
Acum insa am o problema si o intrebare. Cum am pus contactul, nu mi sa aprins becul de la acumulator, restul Da! Am mai intampinat problema ceva timp in urma, dar am desfacut bordul si miscand becul si-a revenit. Acum insa nu mai vrea. Intrebarea este are ceva de a face alternatorul cu becul respectiv? Ma refer la pus contact, NU la pornit motor, si incarcare s-au baterie slaba. Martorii din bord trebuie sa arda toate normal cu contactul pus, si se sting dupa pornire cele care trebuie sa se stinga. Deci care poate fii cauza ca nu imi arde martorul baterie? Inainte sa dau jos alternatorul era ok, am umblat cu masina. Becul NU este ars, l-am verificat. De ce nu arde. Ce poate fii cauza? Poate aveti pareri sau sugestii. Va multumesc tuturor. Stima

-Verifica daca ti-a pus nenea toate firele la loc. S-ar putea sa fie de la senzorul de excitare al bobinei alternatoruli... La mine statea aprins dupa ce am schimbat rulmentii..dar am turat-o si si-a revenit.
-Cum ai verificat becul? Ai dat ceasurile jos? Daca da verifica locasul soclului unde vine becul rotit (e foarte sensibila folia de pe spate/ la mine se aprinde acul vitezometrului la trepidatii - are momente)
-Incearca sa scoti borna de al bat si sa o conectezi din nou cu motorul oprit (si verifica apoi daca scoti borna in timp ce merge motorul sa vezi daca incarca).