- criss_opel-14-RCF
- *
- 2 mesaje
- din 13 Apr 2007
- Vectra 1995 ECOTEC 2000
criss_opel-14-RCF
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina: Vectra 1995 ECOTEC 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Apr 2007
- Mesaj Privat
idiceanu
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: timisoara cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Nov 2005
- Mesaj Privat
regim de avarie inteleg ca masina se taie dupa 2500 de ture adica pan acolo trage dupa nu...si consuma mai mult adica nu isi face ciclu cum trebe din ratiuni sa te duca acasa..etc. Daca scoti debitmetru o sa vezi ca la 2500, 2600 se cam taie.. adica in lco sa o zbugheasca cand ii dai TALPA ea abia misca, adica mototul nu mai are reactie. De exemplu cand se taie egr ca intra in avarei motorul tau trage pana pe la 2600 2700 de ture parca dar nici sa o tai nu o djuci peste 90 in a 4 -a ...asta inseamna REGIM de avarie.
idiceanu
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: timisoara cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Nov 2005
- Mesaj Privat
Visse- Suspendat
- 1,464 mesaje
- din 06 Jun 2005
- Alta tara
Visse- Mesaje scrise: 1,464
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2005
- Mesaj Privat
- geo_dezu2000
- *
- 27 mesaje
- din 26 Dec 2006
- Astra 2001 z16xe
- Brasov
geo_dezu2000
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2006
- Mesaj Privat
- popescu iulian
- ****
- 1,400 mesaje
- din 19 Jun 2006
- Antara 2012 A22DMH
- Timisoara
popescu iulian
- Mesaje scrise: 1,400
- Locatie: Timisoara
- Masina: Antara 2012 A22DMH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2006
- Mesaj Privat
- alynutzu_cvm
- **
- 310 mesaje
- din 26 Feb 2007
- Astra 2006 Z17DTR
- Iasi
alynutzu_cvm
- Mesaje scrise: 310
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2006 Z17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2007
- Mesaj Privat
Daca incerc metoda cu agrafa si nu am nici o eroare(defect) ce se intampla?se mai aprinde becul galben sau nu?Mie tocmai se aprindea de la onda lambda...si am schimbat-o si nu s-a mai aprins becul galben dupa un timp de mers asa ca acum as dori sa o incerc iar cu agrafa si vreau sa stiu ce se intampla cand pun contactul...se aprinde iar sau nu becul de la calculator(ecu)?
chatalin- Mesaje scrise: 90
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2006
- Mesaj Privat
- danieldboca
- **
- 114 mesaje
- din 15 Feb 2006
- Astra 2000
- Bucuresti
danieldboca
- Mesaje scrise: 114
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Feb 2006
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- claudiu-cld
- *******
- 6,566 mesaje
- din 13 Sep 2006
- Astra 2000 y17dt
- Constanta
claudiu-cld
- Mesaje scrise: 6,566
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Sep 2006
- Mesaj Privat
ca tot e vb de acel martor am si eu o nedumerire si am urmatoarea situatie:
pun contactul,se sting toti martori,pornesc masina,e ok dar in urmatoarele 5 secunde se aprinde chec engine(motorasul galben)
am observat ca daca pun contactul,se sting martori,iau contactul,pun contactul ,se sting martori si apoi pornesc ,nu se mai aprinde acel martor
de la ce sa fie oare?
eu as inclina spre o bujie arsa ca si pe vremea asta inca se mai aprinde la pornire si acea rezistenta pt bujii incandescente
pun contactul,se sting toti martori,pornesc masina,e ok dar in urmatoarele 5 secunde se aprinde chec engine(motorasul galben)
am observat ca daca pun contactul,se sting martori,iau contactul,pun contactul ,se sting martori si apoi pornesc ,nu se mai aprinde acel martor
de la ce sa fie oare?
eu as inclina spre o bujie arsa ca si pe vremea asta inca se mai aprinde la pornire si acea rezistenta pt bujii incandescente
chatalin- Mesaje scrise: 90
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2006
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
chatalin chiar nu ai inteles de ce se aprinde ?!
Ceva merge prost, ECU vede asta si aprinde becul. Pe urma respectiva componenta "isi revine" si ECU sesizeaza ca a intrat in parametri si stinge becul. Codul de eroare in schimb este stocat. Deci il citesti eventual si parametri dupa care te apuci de treaba.
Cel mai adesea la tine este de la throttle body si EGR.
Ceva merge prost, ECU vede asta si aprinde becul. Pe urma respectiva componenta "isi revine" si ECU sesizeaza ca a intrat in parametri si stinge becul. Codul de eroare in schimb este stocat. Deci il citesti eventual si parametri dupa care te apuci de treaba.
Cel mai adesea la tine este de la throttle body si EGR.
chatalin- Mesaje scrise: 90
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2006
- Mesaj Privat
Istvan
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2006
- Mesaj Privat
claudiu-cld a scris:ca tot e vb de acel martor am si eu o nedumerire si am urmatoarea situatie:
pun contactul,se sting toti martori,pornesc masina,e ok dar in urmatoarele 5 secunde se aprinde chec engine(motorasul galben)
am observat ca daca pun contactul,se sting martori,iau contactul,pun contactul ,se sting martori si apoi pornesc ,nu se mai aprinde acel martor
de la ce sa fie oare?
eu as inclina spre o bujie arsa ca si pe vremea asta inca se mai aprinde la pornire si acea rezistenta pt bujii incandescente
pun contactul,se sting toti martori,pornesc masina,e ok dar in urmatoarele 5 secunde se aprinde chec engine(motorasul galben)
am observat ca daca pun contactul,se sting martori,iau contactul,pun contactul ,se sting martori si apoi pornesc ,nu se mai aprinde acel martor
de la ce sa fie oare?
eu as inclina spre o bujie arsa ca si pe vremea asta inca se mai aprinde la pornire si acea rezistenta pt bujii incandescente
Simptome similare a avut un prieten la Zafira si avea o bujie arsa. Dupa ce a schimbat-o nu s-a mai aprins beculetul.
- dannek
- **
- 297 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Astra 2002 Y20DTH
- Braila
dannek
- Mesaje scrise: 297
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
Am curatat EGR am verificat etanseitatile toate se par in regula dar tot imi pare cheita oare daca a ramas in memorie eroarea chiar daca se remediaza si nu se sterge eroarea ea mai apare?
In drum spre R VIlcea am observat ca senzorul de temperatura exterioara o luase razna cind arata 0.5 cind 4 cind 3 grade poate fi si acesta o cauza ca se aprinde becul cu cheita la tester a iesit codul P0400 sau cam asa ceva! |EGR Flow
In drum spre R VIlcea am observat ca senzorul de temperatura exterioara o luase razna cind arata 0.5 cind 4 cind 3 grade poate fi si acesta o cauza ca se aprinde becul cu cheita la tester a iesit codul P0400 sau cam asa ceva! |EGR Flow
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
dannek senzorul de temperatura exterioara nu are nicio legatura cu EGR, doar daca foloseste aceeasi bara de 5V cea ce nu cred. Vezi poate ai contacte proaste la el.
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=10242
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=10242
- maramu
- **
- 304 mesaje
- din 15 Nov 2006
- Vectra 2003 Y22DTR
- Targu Mures
maramu
- Mesaje scrise: 304
- Locatie: Targu Mures
- Masina: Vectra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2006
- Mesaj Privat
P0400 mama ei.
Tocmai am schimbat EGR-ul. Am avut problema asta: https://www.clubopel.com/vie...p?p=131825#131825
Dupa ce am schimbat EGR-ul am facut 300 Km si nu s-a mai aprins, deci daca remediezi problema ar trebuii sa nu mai faca nici o figura. Am sters apoi erorile si am mai facut 300Km, la verificarea ulterioara nici o eroare. Vreau sa spun ca am facut primii 300Km fortand masina la maxim, am zis ori acum ori niciodata.
Sper sa se rezolve la tine mult mai usor.
Bfta tuturor.
Edit: Am mai scris cate ceva pe forum cand a inceput distractia la mine:
https://www.clubopel.com/vie...p?p=121748#121748
https://www.clubopel.com/vie...p?p=122507#122507
Ultima modificare facuta de maramu la Mie 25 Apr, 2007 4:37 pm
Tocmai am schimbat EGR-ul. Am avut problema asta: https://www.clubopel.com/vie...p?p=131825#131825
Dupa ce am schimbat EGR-ul am facut 300 Km si nu s-a mai aprins, deci daca remediezi problema ar trebuii sa nu mai faca nici o figura. Am sters apoi erorile si am mai facut 300Km, la verificarea ulterioara nici o eroare. Vreau sa spun ca am facut primii 300Km fortand masina la maxim, am zis ori acum ori niciodata.
Sper sa se rezolve la tine mult mai usor.
Bfta tuturor.
Edit: Am mai scris cate ceva pe forum cand a inceput distractia la mine:
https://www.clubopel.com/vie...p?p=121748#121748
https://www.clubopel.com/vie...p?p=122507#122507
Ultima modificare facuta de maramu la Mie 25 Apr, 2007 4:37 pm
ciudani
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: timisoara
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
Salutare tuturor,
intru si eu pe acest forum cu prima mea problema majora pe care am avut-o (pana azi). Sper ca cele spuse de mine sa va ajute in vreun fel:
De vreo 2 sapt. imi aparea si mie acest "martor" (check engine). Dupa ce porneam fara nici o problema imi apaea mai ales cand pornea de la stop, sau din spatele unei coloane de masini cu a 1 -a . Pana in momentul in care ajungeam intr-a 3 a simteam un usor deranj la apasarea acceleratiei (o contraforta in pedala)
Am tot asteptat, am citit acest post pe forum cap coada, dar pana la urma mi-am luat inima in dinti si m-am programat la testat;
*am fost la repr. Opel din timisoara la diagnoza -65RON- si spre surprinderea mea , in 30 min. am avut si raspunsul si rezolvarea :
-cod eroare P0400 (lipsa EGR)
-verificat instalatie vacuum
-vazut furtun crapat dreapta
-inlocuit futun, resetat ECU, facut test inca o data si GATA!
Pret total (diagnoza + futun +manopera+resetat eroarea ) 125 ron - adica superrezonabil
Asa ca pt cei care mai aveti probleme cu acest martor : nu va speriati, mergeti la o diagnoza si doar dupa aia vedeti ce e de facut si unde si cu cat!
Numai de bine
intru si eu pe acest forum cu prima mea problema majora pe care am avut-o (pana azi). Sper ca cele spuse de mine sa va ajute in vreun fel:
De vreo 2 sapt. imi aparea si mie acest "martor" (check engine). Dupa ce porneam fara nici o problema imi apaea mai ales cand pornea de la stop, sau din spatele unei coloane de masini cu a 1 -a . Pana in momentul in care ajungeam intr-a 3 a simteam un usor deranj la apasarea acceleratiei (o contraforta in pedala)
Am tot asteptat, am citit acest post pe forum cap coada, dar pana la urma mi-am luat inima in dinti si m-am programat la testat;
*am fost la repr. Opel din timisoara la diagnoza -65RON- si spre surprinderea mea , in 30 min. am avut si raspunsul si rezolvarea :
-cod eroare P0400 (lipsa EGR)
-verificat instalatie vacuum
-vazut furtun crapat dreapta
-inlocuit futun, resetat ECU, facut test inca o data si GATA!
Pret total (diagnoza + futun +manopera+resetat eroarea ) 125 ron - adica superrezonabil
Asa ca pt cei care mai aveti probleme cu acest martor : nu va speriati, mergeti la o diagnoza si doar dupa aia vedeti ce e de facut si unde si cu cat!
Numai de bine
catalinhd
- Mesaje scrise: 10
- Locatie:
- Masina: Vectra 1992 1.8i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
Si eu am avut aceasta problema cu becul check engine.
Prima data s-a aprins in intersectie si am crezut ca fac infarct,din ce stiam eu la vremea aceea mai puteam sa merg cativa km. si dupa aceea stop.
Dar s-a stins si nu mi-am mai facut griji,pana cand s-a aprins iar.Se aprindea statea aprins cateva secunde si se stingea si tot asa.
Am fost la cativa mecanici si fiecare si-au dat cu parerea dar nici unul la fel asa ca am preferat sa merg la diagnoza.
La diagnoza mi-au sters eroarea din memoria calculatorului si mi-au zis ca e ok.Bucuria mea nu a tinut mai mult de cativa km. ca s-a aprins iar.Atunci am sunat la Sibiu la service autorizat opel si mi-am facut programare.Am fost la sibiu si dupa cateva rateuri in sensul ca mi-au schimbat senzuri si alte cele care nu erau de fapt problema mea au dibuit care era problema:UN FIR DE LA CD-PLAYER nu era lipit bine si bruia semnalul catre computer.Deci atatea griji ptr. un rahat de fir.Deci mai bine mergi la un tester dar de preferinta OPEL nu astea de doi bani care daca mergi azi iti zice ceva si peste 4 ore iti cu totul altceva.
Prima data s-a aprins in intersectie si am crezut ca fac infarct,din ce stiam eu la vremea aceea mai puteam sa merg cativa km. si dupa aceea stop.
Dar s-a stins si nu mi-am mai facut griji,pana cand s-a aprins iar.Se aprindea statea aprins cateva secunde si se stingea si tot asa.
Am fost la cativa mecanici si fiecare si-au dat cu parerea dar nici unul la fel asa ca am preferat sa merg la diagnoza.
La diagnoza mi-au sters eroarea din memoria calculatorului si mi-au zis ca e ok.Bucuria mea nu a tinut mai mult de cativa km. ca s-a aprins iar.Atunci am sunat la Sibiu la service autorizat opel si mi-am facut programare.Am fost la sibiu si dupa cateva rateuri in sensul ca mi-au schimbat senzuri si alte cele care nu erau de fapt problema mea au dibuit care era problema:UN FIR DE LA CD-PLAYER nu era lipit bine si bruia semnalul catre computer.Deci atatea griji ptr. un rahat de fir.Deci mai bine mergi la un tester dar de preferinta OPEL nu astea de doi bani care daca mergi azi iti zice ceva si peste 4 ore iti cu totul altceva.