Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  • Bryan99

  • Mesaje scrise: 1,147
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A1.7DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2007

  • Mesaj Privat
@danutz40 poti sa-l folosesti linistit nu afecteaza DPF-ul , ai mare grija insa la turbo , eu zic ca daca merge bine masina sa nu te bagi la turbo mai ales daca nu ai mai facut asta pana acum , curata EGR si eventual clapeta de acceleratie si cam atat , in rest sa nu mergi subturat si cand iesi pe autostrada , mai dai 5-10 min si 3500 de ture si asa se curata toate si turbina si injectoare ....etc .bafta.
Skip ads

  • cocosai

  • Mesaje scrise: 292
  • Locatie: Alba
  • Masina: Zafira 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Oare filtrele de particule sunt identice la 1,9 si la 1,7?
  • nicuiry

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2007 1.3
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2009

  • Mesaj Privat
pentru un opel corsa 2007 1.3 DTJ 75 cp este normal sa fie asa ?, mentionez ca am facut testul imediat dupa ce sia facut regenerarea in seara asta, deci nu am mers nici 1 km, multumesc


OP-COM 090714 - PC based diagnostic tool

Date and time> 24/11/2011. 18:25

Workshop information:
Selected model> 2007 Corsa-D Engine
Control Unit:
Identifier: 0x0C03
VIN: W0L0SDL6874308312
Hardware number:55198931
Motor type: Z13DTJ
Part Number:55571622
Software version number: 3432S481
Programming Date: 20110711
Hardware key number:
System description: MAREL0100
Type approval number: M07006
Alpha code: NA
Hardware manufacturer system name: 6O3
Code Index and version: 3432S

Measuring blocks information:

Engine Oil Change Warning Inactive
Remaining Oil Life 49%
Engine Oil Change Warning (Time) Inactive
Remaining Oil Life 61%
Engine Oil Change Warning (Driving Cycles) Inactive
Remaining Driving Cycles 96%
Engine Oil Change Warning (Cold-Start Cycles) Inactive
Remaining Cold-Start Cycles 76%
Engine Oil Change Warning (Distance) Inactive
Remaining Distance 83%
Engine Oil Change Warning (Soot- Weighted Crankshaft Revolutions) Inactive
Remaining Soot-Weighted Crankshaft Revolutions 80%
Engine Oil Change Warning (DPF Regenerations) Inactive
Remaining DPF Regenerations 49%
  • alexx1402

  • Mesaje scrise: 1,753
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2017 B16DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Din ce ai postat acolo nu prea are nimic legatura cu DPF-ul. Sunt doar niste valori estimative despre "viata" uleiului.
Skip ads

  • bosbiciu

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 2016 B16DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2010

  • Mesaj Privat
[quote="maiandrei"]cocosai, dorutudj nu mai are DPF.
Urmareste masina in urmatorii km:
- vezi daca isi face regenerarea
- verifica furtunasele de la DPF pana la senzorul de presiune diferentiala
- verifica sa ai presiune diferentiala de -2 (ideal) - -0 (da, minus 0) afisata la ralanti si sa creasca usor pe masura ce turezi motorul.
- la 5000 pe loc ar trebui sa nu depaseasca 9. Daca ramane pe negativ, furtunasele DPF sunt sparte.
Opel Astra H motor Z19DT
Zilele trecute, cu motorul cald, la iesirea dintr-o parcare, am turat motorul peste 3000 ture. Pe loc s-a aprins martorul masina cu cheita si motorul nu s-a mai turat mai mult de 1500 ture. Daca am accelerat mai tare , dupa 2- 3 secunde ajungea la 2800 ture. Motorul mergea cam in suturi. Dupa ce am parcurs vreo 20 km, era necesar sa ii fac , pentru a ajunge acasa, am inceput sa aud un sunet ciudat, bataie cam in genul mersului motorului in 3 pistoane, la turatie de peste 1500 ture si motorul nu mai tragea. Am ajuns la o mica urcare si nu a mai tras deloc, nici in viteza 1 si motorul s-a oprit. Am incercat sa dau din nou la automat, nu a mai pornit . Am tractat-o pana la un ,,meserias" Am impins masina pe canal, desfacut filtru de aer si inlocuit cu unul nou, verificat starea curelelor de distributie si transmisie, verificat furtunase peste tot, desfacut furtune de la turbina, , apoi cu furtunul scos a dat la automat. Motorul a pornit, martorul masina cu cheita sta apris, motorul nu se tura, nu era presiune la aer, la lasat sa mearga si a inceput sa se tureze mai bine, dupa aceea l-a turat pana la 5000 ture de cateva ori, presiunea aerului icepea sa creasca.A pus furtunele la loc si a pus testerul op-com, si a masurat presiunea rail, aceasta fiind la relanti de 96 kpa, el zice ca e buna. A sters codurile de eroare care au aparut, a pornit iar motorul, a facut iar testul si nu a mai aparut nici un cod de eroare, Am plecat si in cealalta zi dimineata dupa ce am mers 5 km s-a aprins iar masina cu cheita si la testul cu pedalele mi-a aparut eroarea 190175. Dupa oprirea si repornirea motorului nu s-a mai aprins martorul masina cu cheita vreo 5 km si iar tot asa. La testul cu op-com imi arata aceste valori:
Tensiune baterie 14.0 V
Releu pompã combustibil Activ
Pedala de acceleraþie - poziþie ralanti Activ
Senzor 1 pedalã acceleraþie 0.96 V
Senzor 2 pedalã acceleraþie 0.47 V
Poziþie pedalã calculatã 0%
Turaþie prescrisã de ralanti 825 RPM
Turaþie motor 842 RPM
Turaþia axei cu came 400 RPM
Turaþie ralanti - modificatã NU
Masa de aer calculat 44 kg/h
Senzor masã aer 25 kg/h
Temperaturã aer de supraalimentare 21 °C
Temperaturã aer de supraalimentare 3.28 V
Temperaturã lichid rãcire 40 °C
Temperaturã lichid rãcire 2.99 V
Temperatura combustibil 12 °C
Temperatura combustibil 3.65 V
Nivel ulei Normal
Presiune ulei Normal
Stare nivel ulei Okay-Smile
Presiune barometricã 96 kPa
Presiune barometricã 3.81 V
Comandã -Presiune turbo 104 kPa
Presiune turbo 96 kPa
Presiune turbo 1.54 V
Factor de umplere la ventil de reglaj pres. turbo 74%
Comanda pozitie EGR 100%
Factor de umplere AGR 4%
Poziþie clapetã - semnal servo PWM 5%
Presiune Rail prescrisã 27.00 MPa
Presiune Rail 26.81 MPa
Presiune Rail 1.07 V
Supapã electromagneticã de control presiune în rampã (modulatã în impuls) 27%
Curent de semnal supapã electromagn. de control presiune în rampã 0.80 a
Electroventil control comb.PWM 36%
Curent electroventil control comb. 1.40 a
Temperaturã gaze eºapament la senzorul 1 (B 1) 96 °C
Temperaturã gaze eºapament la senzorul 1 (B 1) 1.0 V
Temperaturã gaze eºapament la B1S2 52 °C
Temperaturã gaze eºapament la B1S2 0.9 V
Presiune diferentiata ;ialã la filtrul de particule Diesel 14 kPa La turatie de 3000 ajunge la 68
Presiune diferenþialã la filtrul de particule Diesel 1.13 V
Saturaþie filtru de particule Diesel 38%
Contact info climã Inactiv
Presiune sistem climã 465 kPa
Presiune sistem climã 0.7 V
Clima în regim blocat Sistem OK
Releu climã Inactiv
Contact 1 fârnã Inactiv
Contact 2 frânã Inactiv
Contact ambreiaj Inactiv
Vitezã vehicul 0 km/h
Viteza în plaja sistemului de menþinere vitezã Inactiv
Tasta de atingere pt.sistem menþinere vitezã Inactiv
Sistem de menþinere vitezã Inactiv
Releu preâncãlzire 12V inactiv
Diagnostic releu preâncãlzire Inactiv
Martor timp de preâncãlzire Decon.12V
Am inteles ca ar fi o problema cu dpf( infundat) , regenerarea a facut-o acum 160 km, de cand sunt cu probleme am facut 50-60 km. Ma gandesc ca ar putea fi ceva furtun spart dar nu am gasit asa ceva. Problema e ca aceasta eroare a aparut dupa un demaraj la pornirea de pe loc la peste 3000 ture. Rog frumos pe dl. Maiandrei si pe altii care pot sa analizeze datele si sa imi dea sfaturi. Multumesc!
  • bosbiciu

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 2016 B16DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Am verificat cam tot ce se putea si se pare ca totusi DPF e infundat. Astazi urmeaza sa dau jos filtrul de particule si maine o sa incep procedura de spalare. Am vazut tot felul de sfaturi privind spalarea. Nu asi vrea sa il stric. Cine a facut acest lucru va rog sa imi dea sfaturi ( ce substante sa folosesc, etc). Sper sa nu patesc precum userul cocosai. Indiferent daca o sa il stric sau daca o sa fie ok, o sa postez aici, inclusiv poze.
  • danutz40

  • Mesaje scrise: 116
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2004 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Sep 2008

  • Mesaj Privat
cine ti-a spus ca ai dpf infundat?
din test nu pare a fi infundat...
  • bosbiciu

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 2016 B16DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Din ce s-a scris aici pe forum , atunci cand apare eroarea aceasta: 190175 se presupune ca DPF e infundat. La fel din ce am citit, atunci cand presiunea diferentiala la filtrul de particule la ralanti nu este intre -2 si 0 , iar la turatie mare depaseste 9 e o problema.
Din ce spunea maiandrei: ,,- verifica sa ai presiune diferentiala de -2 (ideal) - -0 (da, minus 0) afisata la ralanti si sa creasca usor pe masura ce turezi motorul.
- la 5000 pe loc ar trebui sa nu depaseasca 9. Daca ramane pe negativ, furtunasele DPF sunt sparte. ''
Daca e prea mare, ( la mine ,ajunge la turatie mare, la peste 100), ce este?
Multumesc tuturor pentru sfaturi!
Skip ads

  • alexx1402

  • Mesaje scrise: 1,753
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2017 B16DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Nu mai bine il dai jos de tot, resoftezi ECU si ai scapat de-o grija?
  • bosbiciu

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 2016 B16DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Ar fi pefect, dar in zona mea nu stiu pe nimeni care poate face acest lucru. Un sfat e binevenit!
  • bosbiciu

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 2016 B16DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Revin cu o intrebare. Nu reusesc sa gasesc senzorul de presiune diferentiala cu codul 0 281 002 784, gasesc doar piesa cu codul 0 281 002 783, care, spun cei de la magazinul de piese auto, ar fi echivalenta cu cea de mai sus. In unele magazine apare in catalog :
Senzor, presiune galerie admisie
Producator:
BOSCH
Nr articol:
0 281 002 783 , in alte magazine ii spune senzor presiune galerie evacuare. imaginea fiind la fel, difera , doar pretul de la un magazin la altul. Rog specialistii sa imi dea un raspuns. Multumesc!
  • Catalin Nastase

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Salutare,
Am un Vectra C cu motor de 1,9 ZDTH - 150 cai si vreau sa ii elimin filtrul de particule (cu resoftare la service,cica se poate fara becuri aprinse si alte probleme) dar nu sunt probleme la identificare, respectiv RAR ?
Skip ads

  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,415
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
La identificare se verifica seria motor si sasiu sa corespunda cu actele.
Ca mai arunca ei o privire asa la spectul general,dar nu-ti fa griji.
  • Catalin Nastase

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2010

  • Mesaj Privat
merci mult de raspuns
  • cyberbob

  • Mesaje scrise: 1,287
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Salutare!
Masina e inscrisa? Daca nu e inscrisa, scoate-l dupa ce faci identificarea si toate actele, ca sa ti-l treaca in carte (taxa mai mica).
Daca masina e inscrisa, poti sa-l scoati fara nicio problema. Dupa ce elimini filtrul de particule, poti sa treci linistit la alt tip de ulei mai calitativ. (uleiurile pt motoarele cu dpf sunt un pic mai slabe decat cele pt motoarele fara dpf)

Adi G.
  • Catalin Nastase

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2010

  • Mesaj Privat
cyberbob a scris:Salutare!
Masina e inscrisa? Daca nu e inscrisa, scoate-l dupa ce faci identificarea si toate actele, ca sa ti-l treaca in carte (taxa mai mica).
Daca masina e inscrisa, poti sa-l scoati fara nicio problema. Dupa ce elimini filtrul de particule, poti sa treci linistit la alt tip de ulei mai calitativ. (uleiurile pt motoarele cu dpf sunt un pic mai slabe decat cele pt motoarele fara dpf)

Adi G.

Merci.E inscrisa dar ma gandeam la ITP sa nu am probleme iar daca o sa o vand vreodata sa nu aibe celalalt probleme (asa sunt eu ma gandesc si la altii nu numai la mine Smile))))) )
  • mephisto

  • Mesaje scrise: 258
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Signum 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2010

  • Mesaj Privat
... la ITP se face identificarea seriilor caroserie si motor, cam atat, se mai uita respectivul de acolo pe la caroserie, geamuri, dar nu are treaba cu filtru de particule.
Filtrul de particule e bun la prima inmatriculare pt o taxa mai mica, atat, in rest filtrul de particule nu face altceva decat sa-ti opreasca fumul negru pe care il vezi la alte masini at cand accelereaza mai brusc.
Eu vorbesc din proprie experienta, pentru ca m-am pregatit la ITP de verificarea DPF-ul cu tot ce trebuie, serie, certificat de calitate, dar nici nu a fost interesat, atata timp cat masina era deja inmatriculata in Romania.
Eu iti recomand sa-l pastrezi, mai ales daca nu ai probleme cu el, daca ai erori sau nu-ti face regenarea cum trebuie, eliminal, dar sigur cei de la service iti vor spune mai exact ce e de facut.
  • bosbiciu

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 2016 B16DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Multumesc frumos pentru sfaturile prompte. Dupa ce am citit cam tot ce se putea pe forum, pentru moment am rezolvat problema. Am verificat tot ce se putea. Nu am gasit furtune sparte, senzorul nu este defect, a ramas doar ,,filtrul de particule infundat''! Am dat jos filtrul de particule si l-am curatat timp de aproximativ 12 ore. L-am montat inapoi pe masina si erorile nu au mai aparut. Dupa spalare am parcurs aproximativ 100 km si totul e ok. Acum la test, presiunea diferentiala la filtrul de particule la ralanti este 1, oricum mai bine fata de 14 cat era inainte. Sper ca dupa ce o sa isi faca regenerarea totul sa fie Ok.
  • alexx1402

  • Mesaje scrise: 1,753
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2017 B16DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Poti detalia procedeul de spalare?
  • bosbiciu

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 2016 B16DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2010

  • Mesaj Privat
alexx1402 a scris:Poti detalia procedeul de spalare?

Dupa ce o sa fac un test la gaze, o sa detaliez modul de spalare. Am o cunostinta la RAR , care imi face testul si vreau sa vad daca gazele ies bune.
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR