- Marius Popescu
- ***
- 713 mesaje
- din 27 Jun 2012
- Sibiu
Marius Popescu
- Mesaje scrise: 713
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2012
- Mesaj Privat
L.E. :
Pana la avans , scanteie , bujii , bobine, poate ai amestecul prea bogat . Aminteste-mi te rog , ce instalatie de GPL ai ? informatia despre sarcina cum o iei ? emulat sau te folosesti de MAP / MAF ?
- FBogdan
- **
- 490 mesaje
- din 28 Jul 2010
- Bucuresti
FBogdan
- Mesaje scrise: 490
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2010
- Mesaj Privat
Eu am și Honda Jazz. Nu de Zafira Z20LER vorbesc ci de Honda (2 bujii pe cilindru). Aia îmi face probleme.
Zafira are și ea instalație de gaz dar nu am probleme cu ea, merge bine.
Pe Honda am o instalație Lovato Smart cu ECU auto-adaptabil.
Eu nu am acasã soft și interfațã de diagnoza pe gpl, dar am fost de nenumãrate ori la montator (e in garanție instalația) și au diagnosticat-o de multe ori, cu 2 soft-uri diferite. Din punctul lor de vedere totul e ok la instalație. Mi-au dat amestecul și mai sãrac și mai bogat și tot n-am scãpat de întreruperile respective. Parcã la amestec mai sãrac erau ceva mai dese întreruperile.
Doar cu izolarea bobinelor cu tub termocontractabil am scãpat o perioada complet de întreruperi (circa 3000 km fãrã nici o întrerupere). Chiar ieri am gãsit la Dedeman un tub termocontractabil cu rezistenta electrica de 42000V. Cel pus de mine avea doar 600V rezistențã, iar bobinele parcã dau un curent de 12000V (sper sa nu greșesc).
O sã cumpãr tubul respectiv și încerc si cu el, sã vedem ce iese.
Prietenul tau cu Honda Jazz cred cã e cel cu care m-am sfatuit și eu. Eram doar vreo 3-4 pe forum la Honda care ne loveam de problema asta, iar el a gãsit primul rezolvarea. Merge și cu curãțarea bobinelor, dar efectul nu dureazã mai mult de 3-400 km.
- Marius Popescu
- ***
- 713 mesaje
- din 27 Jun 2012
- Sibiu
Marius Popescu
- Mesaje scrise: 713
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2012
- Mesaj Privat
Aștept feedback, sper sa rezolvi.
- [cj]sharky
- OP
- 275 mesaje
- din 08 Jun 2009
- Vectra 1992 c16nz
- Cluj
[cj]sharky
- Mesaje scrise: 275
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 1992 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jun 2009
- Mesaj Privat
Chestia e ca la mine nu da misfire, nu da in nas. Pur si simplu calculatorul considera ca e misfire desi motorul aparent merge rotund.
Asta se intampla cand shiftez semnalul din TAP, fara sa il shiftez cu TAP motorul merge perfect. In continuare TAP face treaba doar la relanti si un pic peste, in rest e anulat.
Cand era activ imi dadea misfire inclusiv la sarcini mici, gen 1300 ture si MAP la 0.4-0.5 bari. Poi la sarcina aia ce mare lucru sa aprinzi o scanteie?
Ca presiune in cilindru nu e asa mare, combustibil nu e mult.
Ar terbui sa dea in sarcina serioasa, dar acolo culmea, nu da!
De aia cred ca modul de fucntionare TAP prin shiftarea semnalelor nu e tocmai cel mai potrivit.
Ezitari si asa am, dar de fiecare data au fost cauzate de amestec prost. De cand am reglat amestecul bine si in mapa 2d si in mapa 3d (turatie e inclusa) motorul merge stas!
Pot sa dau talpa in orice treapta. E drept ca daca dau f brusc simt o mica zgaltaiala, in timp ce pe benzina trage ferm, dar in opinia mea e un neajuns minor.
Nu stiu ce motor ai tu, la mine e vorba de un mercedes 2.6 benzina.
ASa e cum spui, am o bobina dubla si 2 bujii si 2 fise pe fiecare cilindru.
Urmeaza sa schimb bujiile ca deja au un rulaj f mare, desi distanta dinter electrozi e reglata la 0.7, dar cum fara TAP totul merge bine, nu am de gand sa fac asta.
Despre fise nu stiu ce sa zic, oare daca plimbi o impamantare pe ele, nu ar trebui sa vezi noaptea scantei? Ma refer la scantei serioase nu corona.
Daca tot tragi varnish trage vreo 2-3 una peste alta, problema cred ca e la capete, dar niste rasina sau silicon, dinala fara acid acetic in el izoleaza f bine din cate stiu.