- octavianvarzaru
- **
- 193 mesaje
- din 01 Jul 2009
- Astra 2005 Z17DTL
- Bucuresti
octavianvarzaru
- Mesaje scrise: 193
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jul 2009
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,413 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,413
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
- octavianvarzaru
- **
- 193 mesaje
- din 01 Jul 2009
- Astra 2005 Z17DTL
- Bucuresti
octavianvarzaru
- Mesaje scrise: 193
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jul 2009
- Mesaj Privat
mabzii
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2010
- Mesaj Privat
el_cid
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jan 2011
- Mesaj Privat
Am un opel asta h din 2005, motorizare z17dth. Problema care o am este ca nu incepe sa imi incarce alternatorul decat daca accelerez peste 3000 rpm, iar daca nu accelerez se aprinde martorul de baterie. Primul lucru care l-am facut a fost sa schimb alterantorul, asa ca am luat unul s h si am aceeasi problema. Urmatorul lucru care l-am facut a fost sa ma duc la o diagnoza a masini, iar rezultatul a fost ca am probleme cu un fir care se duce de la motor catre bordul masinii, adica acel fir are un contact imperfect sau e retezat pe undeva prin instalatia electrica.
Mai departe nu stiu ce sa fac asa ca am apelat la voi. Daca a mai avut cineva problema asta si poate sa imi spuna ce e de facut in continuare. Dau o bere!
- marianu marian alin
- *
- 42 mesaje
- din 20 Jul 2011
- Astra 2001 y17dt
- Satu Mare
marianu marian alin
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Satu Mare
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jul 2011
- Mesaj Privat
- marianu marian alin
- *
- 42 mesaje
- din 20 Jul 2011
- Astra 2001 y17dt
- Satu Mare
marianu marian alin
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Satu Mare
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jul 2011
- Mesaj Privat
- cristyliviu
- ***
- 955 mesaje
- din 17 Jan 2010
- Astra 2001 y1.7dti
- Iasi
cristyliviu
- Mesaje scrise: 955
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 y1.7dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2010
- Mesaj Privat
alexakonstantin- Suspendat
- 109 mesaje
- din 18 Feb 2012
- Alta tara
alexakonstantin- Mesaje scrise: 109
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2012
- Mesaj Privat
Cat priveste interventia lui Bunicu, omul a avut dreptate de la inceput numai ca in loc sa te documentezi a fost mai usor sa bati din gura. Asa este dupa pornire bujiile sunt alimentate un timp cu un curent pulsatoriu.
Mai citeste si documenteaza-te si daca nu te pricepi macar taci din gura decat sa vb prostii si sa pui oamenii in dileme!
- marianu marian alin
- *
- 42 mesaje
- din 20 Jul 2011
- Astra 2001 y17dt
- Satu Mare
marianu marian alin
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Satu Mare
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jul 2011
- Mesaj Privat
bateria are 12.6v cu motorul oprit.
cu motorul pornit are 13.9 si apoi se stabilizeaza dupa putin timp pana la 14.35v.
cu motorul pornit plus faza scurta plus radio plus aeroterma 14.24v.
am sa vad dupa ce remediez bujia.
bateria are 4ani, nu stiu exact, da nu as crede deocamdata ca tre sa o schimb, pt ca acum o luna a fost foarte harnica si a invartit in prostie motoru cand incercam sa il pornesc , dar era dus EDU.
va mai scriu cand fac vreo schimbare sau constatare
kappy666- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Oct 2014
- Mesaj Privat
anul trecut, mi-a aparut eroarea 38008(bujie/bujii arsa/e),masinuta cu cheie aferenta,palpait becuri
Baiat sarac,am tot amanat schimbarea si am mers asa iarna trecuta si vara aceasta,verificand totusi incarcarea atat in BC cat si la service:
-la relanti fara consumatori (13,8v-14,2),cu consumatori 13,5-13,7V
-in turatie cu consumatori(faruri,AC) 13,7-13,9V daca pornesc si dezaburirea scade pe la 13,4-13,5v
La pornire imi palpaiau toate becurile,bordul de parca eram pom de craciun.Am schimbat bateria mea(veche de 4 ani)cu a unui prieten,palpaiala nu a disparut
am schimbat bujia(a disparut masinuta cu cheie) cat si palpaitul,incarcarea este in continuare in limitele de mai sus.
se prea poate sa ma pasca un releu,punte diode dar eu sunt multumit;masina are 230000 km,inmatriculata in 2005,la mine din 2007 si deoacamdata nu am umblat la alternator.
ps:am o usoara palpaire(insesizabila), la prima pornire, dupa o perioada de cca 10-12 ore in care masina sta
- ionutzzz81
- **
- 191 mesaje
- din 30 Jun 2014
- Astra 2005 1.7 DTH
- Arges
ionutzzz81
- Mesaje scrise: 191
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2005 1.7 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jun 2014
- Mesaj Privat
Steliane
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Anglia
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Oct 2017
- Mesaj Privat
Cam vechi mesajele pe aici dar sper sa mai am cu cine vorbi pe acest topic.
Am un Astra H 2004 disel si astazi am observat ca palpaie luminile. Acum cateva zile cred ca am sesizat putin aceasta palpaire, dar acum este foarte accentuata. Am citit discutia de pe acest forum si maine voi verifica firele de la alternator. Masina a avut probleme constante cu alternatorul, fiind schimbat de 2 ori pana acum in ultimii 4 ani. Nu inteleg de ce acest model are probleme cu alternatorul dar iau lucrurile asa cum sunt. Am intrat mai mult ca sa va spun ca am pornit masina acum 10 minute si palpaiala este evidenta, dar mi se pare ciudat ca in momentul in care folosesc mai mult curent acesta palpaiala sa se rareasca pana ce se opreste de tot daca am pe consum faruri faruri si aeroterma la maxim. de la cateva palpaieli pe secunda fara consumatori se ajunge treptat la o palpaiala pe secunda cu farurile aprinse si aeroterma la 3 si se opresc cand aeroterma este la maxim (4). Incerc intotdeauna sa inteleg cum functioneaza ceva, dar nu vad logica opririi palpaielilor la consum mai mare. Nu-mi explic cum un fir care nu face contact prea bine, la un consum mai mare sa nu mai prezinte acesta problema. Logic ar fi exact invers. Dar totusi voi caut amaine un asemenea contact imperfect.
O zi frumoasa va doresc!
beki
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2013
- Mesaj Privat
Steliane
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Anglia
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Oct 2017
- Mesaj Privat
- CBlanaru785
- *
- 4 mesaje
- din 25 Nov 2018
CBlanaru785
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2018
- Mesaj Privat
- crysty83
- **
- 121 mesaje
- din 15 Apr 2011
- Vectra 2005 Z19dt
- Buzau
crysty83
- Mesaje scrise: 121
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 2005 Z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2011
- Mesaj Privat
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
daca ajungi sa dai jos alternatorul verifica inelele pe care calca carbunii sa nu-si fi facut santuri.
eu banuiesc acest lucru, la vechiul releu de incarcare probabil carbunii lui calcau foarte bine pe acele santuri facute de ei, cel nou are carbuni care probabil nu mai calca bine.
poate fi o cauza, nu zic ca e obligatoriu asta.
- crysty83
- **
- 121 mesaje
- din 15 Apr 2011
- Vectra 2005 Z19dt
- Buzau
crysty83
- Mesaje scrise: 121
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 2005 Z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2011
- Mesaj Privat
- crysty83
- **
- 121 mesaje
- din 15 Apr 2011
- Vectra 2005 Z19dt
- Buzau
crysty83
- Mesaje scrise: 121
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 2005 Z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2011
- Mesaj Privat
