- svg_gabriel10
- **
- 395 mesaje
- din 17 Aug 2012
- Alta tara
svg_gabriel10
- Mesaje scrise: 395
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2012
- Mesaj Privat
- lucio
- ***
- 781 mesaje
- din 29 Aug 2008
- Signum 2006 Z19DTH
- Neamt
lucio
- Mesaje scrise: 781
- Locatie: Neamt
- Masina: Signum 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2008
- Mesaj Privat
Am pus pe tester si apare codul de eroare B1020 senzor unghi de bracaj -semnal intrerupt.
Am desfacut ambele roti pe fata,m-am uitat la firele de la esp sunt intregi nu sunt rupte etc.
Banuiesc ca senzorul de unghi este cel din rulment si firele de conexiune sunt fix cele de langa senzorii de placute de frana nu?
Ceva alte ideei? Multumesc
- iulian1971
- *******
- 7,028 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,028
- Locatie: Ilfov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- lucio
- ***
- 781 mesaje
- din 29 Aug 2008
- Signum 2006 Z19DTH
- Neamt
lucio
- Mesaje scrise: 781
- Locatie: Neamt
- Masina: Signum 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2008
- Mesaj Privat
Am observat ca servo-directia merge mult mai greu. Cruise control-ul merge normal,semalizarea,comenzile de pe volan toate sunt in regula.
Tare vroiam sa nu primesc raspunsul asta. Din ce am vazut in discutiile celelalte,pare destul de complicat.
Sa inteleg ca o recalibrare nu ar rezolva mare lucru?! Din ce am vazut trebuie si un cod la o eventuala recalibrare.
- lucio
- ***
- 781 mesaje
- din 29 Aug 2008
- Signum 2006 Z19DTH
- Neamt
lucio
- Mesaje scrise: 781
- Locatie: Neamt
- Masina: Signum 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2008
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,028 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,028
- Locatie: Ilfov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- lucio
- ***
- 781 mesaje
- din 29 Aug 2008
- Signum 2006 Z19DTH
- Neamt
lucio
- Mesaje scrise: 781
- Locatie: Neamt
- Masina: Signum 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2008
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,028 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,028
- Locatie: Ilfov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- lucio
- ***
- 781 mesaje
- din 29 Aug 2008
- Signum 2006 Z19DTH
- Neamt
lucio
- Mesaje scrise: 781
- Locatie: Neamt
- Masina: Signum 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2008
- Mesaj Privat
- svg_gabriel10
- **
- 395 mesaje
- din 17 Aug 2012
- Alta tara
svg_gabriel10
- Mesaje scrise: 395
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2012
- Mesaj Privat
Daca ai demontat "rotitele" si le-ai invartit mai mult de 5º (de aceea trebuie pus si volanul pe pozitia 0 cu o marja de +/-5º cand se calibreaza SAS. Acele rotite sunt actorii principali)... nu il mai poti regla decat daca apelezi la Mama Omida! Am patit-o eu si mi-au mai confirmat cateva persoane "patite". Eu sper sa rezolvi cu o simpla calibrare SAS.
Cu respect!
PS: Eu am schimbat 4 CIM-uri noi in ultimul an! Primul era decalibrat SAS mai mult de 5º si nu l-a mai nimerit nimeni, al doilea avea cele 3 picioruse de sprijin pe volan...rupte, iar al 3-lea l-am schimbat degeaba, acum il am pe al patrulea! Vorbesc de CIM cu SAS inclus
- lucio
- ***
- 781 mesaje
- din 29 Aug 2008
- Signum 2006 Z19DTH
- Neamt
lucio
- Mesaje scrise: 781
- Locatie: Neamt
- Masina: Signum 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2008
- Mesaj Privat
Am incercat inainte sa refac lipiturile sa il calibrez,l-am recalibrat cu op-com citit erori cu texa nici o eroare nimic. Dupa ce am inceput sa brachez otile au inceput erorile: B1020 ,U2139,U2143.
Citit,sters,reinitializat degeaba.
Am refacut toate lipiturile acelasi rezultat.
Maine programez cu tech 2 un alt cim si sper sa mearga.
Toate bune,ma bag la somn de acum.
- svg_gabriel10
- **
- 395 mesaje
- din 17 Aug 2012
- Alta tara
svg_gabriel10
- Mesaje scrise: 395
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2012
- Mesaj Privat
Vezi ca e posibil sa ai ABS/ESP defect. Trebuie sa faci o masuratoare cu un multimetru intre pinii T1(alb) + 2(verde) si T13(alb) +T14(verde) din mufa de ABS, pe rezistenta normal ar trebui sa ai 0,12kohmi. Am niste informatii pe hartie, ca am avut si eu o MARE problema cu aceste erori 😃. Eu acum plec la munca, dar revin diseara si daca vrei iti mai zic ce si cum am facut eu.
De fiecare data cand incercam sa calibrez SAS, imi aparea ESP in bord si ramanea aprins(inactiv).
Si eu sunt din NT-Roman...dar plecat. Poti sa imi scrii pe YM: acelasi id ca aici
Cu respect!
- svg_gabriel10
- **
- 395 mesaje
- din 17 Aug 2012
- Alta tara
svg_gabriel10
- Mesaje scrise: 395
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2012
- Mesaj Privat
- lucio
- ***
- 781 mesaje
- din 29 Aug 2008
- Signum 2006 Z19DTH
- Neamt
lucio
- Mesaje scrise: 781
- Locatie: Neamt
- Masina: Signum 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2008
- Mesaj Privat
Martorul ESP intr-adevar este aprins din cauza CIM-ului,senzor unghi volan fiind mort dar placa electronica este ok.Cum acesta nu se gaseste separat trebuie sa cumpar o unitate CIM noua +programarea modului.
Si la mine il sting din op-com/tech 2 dar la primul viraj se reaprinde martorul esp pt ca nu mai citeste senzorul.
O sa ii dau eu de capat,pana acum nu a cerut nimic de la mine,acuma mai cere si ea ceva .
Toate cele bune!
- svg_gabriel10
- **
- 395 mesaje
- din 17 Aug 2012
- Alta tara
svg_gabriel10
- Mesaje scrise: 395
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2012
- Mesaj Privat
"Si la mine il sting din op-com/tech 2 dar la primul viraj se reaprinde martorul esp" ---> am avut-o si pe asta!
ESP e in legatura directa cu CIM - ABS/ESP - Servo - ECM - YRS. Ai aceeasi buba ca si mine, lipsa comunicarii intre oarecare 2 dintre module. Eu banuiesc ca CIM - ECM si ABS - YRS.
As vrea sa te ajut cu mai multe info si sa imi spui si tu mai multe detalii, deci repet, scrie-mi pe mess...daca vrei!
Bafta!
- jgyprime
- *******
- 9,915 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,915
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
Orice intrerupere a comunicarii intrebun modul si magistrala can are ca efect o eroare de lipsa de comunicare intre cele 2 module.
Cel mai simplu e sa citesti erorile din fiecare modul, de exemplu in ecu poti avea eroare de lipsa de comunicare cu cim. In cazul asta, problema e la cim in principiu. Daca mai gasesti inca un modul care nu comunica cu cim, atunci problema e clar la cim.
Cat despre problema colegului, cred ca la tine problema e de la cim, se tot discuta pe forum ca ar fi probleme des intalnite la vectra c. Miscarea volanului e detectata de cim si acesta trimite comanda prin magistrala catre eps care comanda pompa de servo.
Daca cim nu defecteaza miscare sau o detecteaza prost, de asta iti merge greu directia.
Atentie, cim-urile sunt de mai multe feluri, asa ca ai grija ce montezi pe masina.
valisoa69
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2013
- Mesaj Privat
- svg_gabriel10
- **
- 395 mesaje
- din 17 Aug 2012
- Alta tara
svg_gabriel10
- Mesaje scrise: 395
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2012
- Mesaj Privat
valisoa69
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2013
- Mesaj Privat
valisoa69
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2013
- Mesaj Privat