Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • uskt2005

  • Mesaje scrise: 2,093
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Astra 2008 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Dimineatza am zis sa varific si eu uleiul, nu-l mai verificasem de cand l-am schimbat , cca. 5.000km .... si am vazut depuneri in vasul de expansiune

Spuma pe capac si in interiorul motorului atat cat se poate vedea nu pare a fi, la fel si uleiul are culoarea "care trebuie"

antigelul nu a "disparut" din vas si nici uleiul nu a "disparut" din motor

Ceva poze:





Motor Z16XEP

Ceva idei si rezovari ale problemei are cineva?

Mutumesc!
Skip ads

  • uskt2005

  • Mesaje scrise: 2,093
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Astra 2008 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2008

  • Mesaj Privat
UPDATE:

Am verificat cu motorul pornit si nu ies bule de aer in vasul de expansiune....
  • bebitzabbs

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2011

  • Mesaj Privat
salutare uskt2005 , la fel a inceput si la mine dupa care, in timp (cateva luni 2-3) problema s-a agravat si am anulat termoflotul. Dupa asta nu am mai vazut urme de ulei in vas semnificative in afara de ce s-a mai curatat de pe instalatie, in schimb am observat k pierd apa/antigel intr-o veselie, (1L la 300-400 km parcursi ). Masina merge impecabil, nu da cu fum absolut deloc, de la un schimb de ulei la altul pierderea de ulei este nesemnificativa . Din cate am inteles ar trebui sa ajung in service sa schimb garnitura de chiuloasa.
sooo, verifica-ti termoflotul, anuleaza-l si vezi daca iti mai apar urmele de ulei in vas.
bafta !
  • uskt2005

  • Mesaje scrise: 2,093
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Astra 2008 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Termoflot la z16xep din ce stiu eu nu exista...
Skip ads

  • vallyyy

  • Mesaje scrise: 1,717
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Daca "probele" alea negre nu sunt ulei, probabil sunt depuneri dislocate ale instalatiei de racire
  • uskt2005

  • Mesaje scrise: 2,093
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Astra 2008 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Vre-o posibilitate de a afla daca e ulei sau nu?
  • vallyyy

  • Mesaje scrise: 1,717
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Ar cam trebui sa fie vascos daca e ulei,ia si tu o mostra cu surubelnita si vezi cum e
  • astraopel

  • Mesaje scrise: 275
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Pune pe limba,daca are gust de motorina e ulei.
Skip ads

  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
bebitzabbs a scris:salutare uskt2005 , la fel a inceput si la mine dupa care, in timp (cateva luni 2-3) problema s-a agravat si am anulat termoflotul. Dupa asta nu am mai vazut urme de ulei in vas semnificative in afara de ce s-a mai curatat de pe instalatie, in schimb am observat k pierd apa/antigel intr-o veselie, (1L la 300-400 km parcursi ). Masina merge impecabil, nu da cu fum absolut deloc, de la un schimb de ulei la altul pierderea de ulei este nesemnificativa . Din cate am inteles ar trebui sa ajung in service sa schimb garnitura de chiuloasa.
sooo, verifica-ti termoflotul, anuleaza-l si vezi daca iti mai apar urmele de ulei in vas.
bafta !

Termoflot are doar dieselul din cate stiu.
In legeatura cu problema discutata in acelasi loc pe vas mi-a aparut si mie la fel mizerie de asta maro-neagra asta iarna.
Apa nu pierd de pornit porneste normal am un consum crescut de ulei dar e pentru ca am schimbat uleiul pe care il folosesc( de la Castrol 5w40 am trecut la GM 10W40- sa nu faceti prostia asta) + forja. Am avut permisul suspendat 1 luna si masina nu a consumat ulei deloc - a mers tata cu ea .
Revenind la mizeria maro-neagra asta iarna dupa o forja mai puternica am patit la fel tot in acelasi loc pe vas e depusa, cum spunea cineva mai sus am pus asta pe seama instalatiei de racire in care pusesem acum 2 ani un lichid pentru fisuri avand o fisura in radiator imediat dupa ce a aparut mizeria pe vas a inceput si radiatorul sa curga in acelasi loc in care curgea acum 2 ani.
Am pus iar lichidul minune si s-a oprit.
Ustk 2005 am sa fac si eu poze la vas sa le comparam.Eu am tot Z16XEP.
Exista vreun lichid de curatare pentru instalatia de racire ?Gen engine flush?
Exista un test care se poate face pentru a vedea daca instalatia de racire "comunica" cu vro camera de ardere sau daca e garnitura de chiuloasa e dusa .E vorba de un lichid care se pune intr-o seriga cu 2 compartimente speciala se scoate capacul la vasul de expansiune si se trag gazele- daca lichidul nu isi schimba culoarea e ok daca si-o schimba inseamna ca exista dioxid de carbon in instalatia de racire.
  • uskt2005

  • Mesaje scrise: 2,093
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Astra 2008 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2008

  • Mesaj Privat
astraopel a scris:Pune pe limba,daca are gust de motorina e ulei.


De unde naiba sa aibe gust de motorina uleiul? Masina mea e pe benzina si uleiulnormal are cam acelasi gust cu ala de bucatarie, putin mai sulfuros poate....

Multumesc tuturor de interes, din ce am mai vorbit cel mai probabil este instalatia murdara si mizeria aia este depunere din antigel, voi incerca zilele urmatoare sa curat instalatia.... revin dupa ce rezolv problema
  • JAC2.00tdi

  • Mesaje scrise: 1,452
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 2007 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Marius.... de cand nu te-ai mai uitat in vasul ala? De cat timp mergi cu antigelul ala?.... eu zic sa dai vasul jos... sa-l speli bine cu un degresant, schimba si antigelul si urmareste problema...Atata timp cat nu se amesteca antigelul cu ulei stai calm... La fel eram si eu ingrijorat cand am gasit vasul asa si dupa schimbarea antigelului si curatarea vasului nu am mai avut probleme.

Nu o fi dracul atat de negru la tine sa ai un inceput de garnitura chiuloasa ....
  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat


Dupa cum am zis si eu am patit la fel acum s-a dus mare parte din mizerie .
Skip ads

  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
z18xer are termoflot. nu stiu de z16xep.investigheaza.
  • Dany7776

  • Mesaje scrise: 347
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2011

  • Mesaj Privat
bebitzabbs a scris:salutare uskt2005 , la fel a inceput si la mine dupa care, in timp (cateva luni 2-3) problema s-a agravat si am anulat termoflotul. Dupa asta nu am mai vazut urme de ulei in vas semnificative in afara de ce s-a mai curatat de pe instalatie, in schimb am observat k pierd apa/antigel intr-o veselie, (1L la 300-400 km parcursi ). Masina merge impecabil, nu da cu fum absolut deloc, de la un schimb de ulei la altul pierderea de ulei este nesemnificativa . Din cate am inteles ar trebui sa ajung in service sa schimb garnitura de chiuloasa.
sooo, verifica-ti termoflotul, anuleaza-l si vezi daca iti mai apar urmele de ulei in vas.
bafta !



Garnitura de chiuloasa.

Sau garnitura de la pompa de apa, uitate sub masina prin zona arborelui cotit si pompa de apa.
  • CSN

  • Mesaje scrise: 627
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1999 X12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Exact aceasi problema o am si eu la motor x 12 xe. Masina e in mintile ei. Nu consuma ulei, nu pierde antigel, nu creste apa, nu bolboroseste in vas, nu am "muci" albeata in ulei, uleiul e culoarea normala, nu da nimic de banuit ca ar avea ceva, decat petele de ulei din vasul de expasiune. Am fost la 3 mecanici buni de la mine din zona si toti au zis sa stau linistit si sa o urmaresc. Nici unul nu stia nimic de raspunsul la problema al celuilalt. Cauze ar fi garnitura de chiuloasa sau pe la pompa de apa. Am curatat o data cand am vazut prima oara ca mi-a bagat ulei si de atunci a aparut iar dar pare sa nu evolueze. Daca am timp in week-end il curat iar si va tin la curent. Cand o sa se incalzeasca as incerca o curatare a instalatiei de racire. Parca nu as prea crede ca e garnitura de chiuloasa, mai vreau sa apara si alte indicii care sa ma convinga care e de fapt problema. Daca aveti idei sau solutii ....
  • Dany7776

  • Mesaje scrise: 347
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2011

  • Mesaj Privat
CSN
Poate te ajuta in josul pagini
Fa si un test de compresie.
https://www.clubopel.com/vie...=asc&start=60

Masurarea presiunii de compresie
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?p=1368475
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=110715
Bafta.
  • Dariescu Claudiu

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2003 Z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Marius, primul lucru e sa dai lichidul de racire jos, sa speli vasul de expansiune si sa pui lichid nou.Ca sa elimini o problema , curata si instalatia de racire. Apoi urmareste daca isi schimba iar culoare sau daca creste nivelul in vasul de expansiune. Daca apar probleme si dupa asta , cred ca e garnitura de chiulasa.
Bafta si drumuri bune! Si sa ne tii la curent cu ce ai rezolvat!
  • WarLike

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2013

  • Mesaj Privat
Pana in decembrie 2013 trebuia sa completez cu antigel aproximativ 2,3 sute de grame la 4,5 sute de kilometri.Atunci am schimbat capacul de la vas cu unul nou si de atunci nu a mai scazut deloc , era garnitura rea si se pierdea pe langa capac.Pastreaza acum presiune in instalatie si dupa doua trei zile de stat .In schimb au aparut si la mine ceva depuneri in partea superioara a vasului dar nu sunt negre cum am vazut mai sus , au o culoare deschisa cum apare pe la capacul de la baia de ulei.Ma gandesc , daca acum ramane presiune poate sa fie de prin instalatia de racire sau poate o aduce de undeva. nu stiu ce sa zic.Uleiul pastreaza nivelul , cand ma uit in vas apa e curata .Ce poate fi?Sa fi pus vechiul proprietar ceva prafuri nestiind ca era capacul de vina si presiunea care ramane le pune in miscare? (Z12XE)Mentionez ca am facut drumuri scurte de 5 kilometri zilnic , nu mai mult, pana la servici si inapoi.
  • aurelfanel

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2003 1.6xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2014

  • Mesaj Privat
salut am si eu un opel imi trepideaza la relanti si imi sta turata la 1500 rot/m
si imi trage ulei din motor in galeria de admisie pe furtunul de preia nocsele ne arse puteti sa imi spuneti ceva
  • miha 2011

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2003 1598 z1.6exp
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Salut aurelfanel si bine ai venit printre noi,la tine e simplu,la zxp au in capacul de la culbutori o supapa,care la tine este ramasa deschisa,furtunul care vine din capacul de culbutori si intra in galeria de admisie,seamana cu un copex,scoate furtunul si ai sa vezi ca motoru isi revine,sunt mai multe de facut acolo,cu rabdare mai cauta ca exista un topic detaliat cu tot ce trebuie facut,nu te speria nu este foarte grav multa bafta la cautat,nu o sa regreti acest forum....
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR