Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • devils

  • Mesaje scrise: 151
  • Locatie: Tg. Mures
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Din propria experienta iti spun ca ai ajuns aici din cauza ca ai facut km aceia cu problema rezolvata pe jumatate.
Nu s-a mai aprins becul la ulei in mers decat foarte putin (a palpait) in Brasov cand se incinsese de la atata aglomeratie.

Nu are voie sa se aprinda deloc, nici macar sa palpaie.
Parerea mea este ca s-au dus cuzinetii.
La doctor cu ea, dar va ustura.
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Tare cred ca motorul tau e varza. Mai bine ii tragi o spalatura cu ulei de diesel ca ala curata bine in 500-1000km teoretic ar fi suficient. Dupa asta te apuci de desfacut si vezi ce gasesti. Cuzineti mai mult ca sigur terminati si vezi de pompa de ulei de ce nu baga. Dupa ce faci motorul bagi la inceput ulei de rodaj, ieftin sa nu fie sintetic !
  • LOLa

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1992 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2006

  • Mesaj Privat
Asta ar insemna cam asa (corectati-ma cu ce mai trebuie): desfacut chiulasa, inlocuit cuzineti, segmenti, supape si semeringuri (cu refacerea scaunului supapelor), planat chiulasa si mai ce?
La arbore ce-i de facut? Rolling Eyes
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Asta ar fi ideal dar daca nu papa ulei vezi numai cuzineti la arbore. Arborele nu cred ca este chiar asa de uzat, oricum nu cumperi numic pina nu desfaci. Si insista la pompa de ulei. Este foarte posibil ca inainte masina sa fi mers cu ulei mineral. Cind ai trecut pe semisintetic si mai ales Castrol el a "spalat" toate depunerile din motor si posibil sa fi colmatat traseul. Nu cumva uleiul tau este deja negru ?
Skip ads

  • LOLa

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1992 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2006

  • Mesaj Privat
S-a innegrit, intr-adevar. Mai are doar putina culoare originala Sad
Iar ulei i-am completat la acest drum vreo 200 ml pentru ca scazuse un pic.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Deci 200ml in citi km ?
  • LOLa

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1992 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2006

  • Mesaj Privat
Nu ajunsesem inca acasa, deci, pe la 950km Rolling Eyes dupa calcule mai exacte
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Cam mult, deci la 10.000km ar lua 2l. Pina nu desfaci nu poti sa tragi o concluzie. Posibil sa se lase cu segmentare, rectificat...si semeringuri supape. Nu ai avut presiune la ulei si a frecat mai mult pe uscat. Parca florinike a spus sa nu pleci asa la drum. Nasol mai ales ca a venit si frigul.
Chiulasa se verifica daca este plana nu o rectifici degeaba. In plus de regula are niste markeri, pastile, care se topesc la anumite temperaturi.
Skip ads

  • LOLa

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1992 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2006

  • Mesaj Privat
Hehehe! Multi m-au sfatuit sa nu plec si le multumesc mult pentru asta, dar chiar nu am avut ce face. Sad
Multumesc: bertone, florinike si nu in ultimul rand roBERT Embarassed
Bineinteles, iti multumesc si tie pentru asistenta acordata. O sa ma apuc de ea cat de curand (peste 2 saptamani, cred Rolling Eyes )
  • dannny

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1993 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2006

  • Mesaj Privat
in legatura cu problema becului de ulei-eu am motor c20ne,merge cu elf 10W40.Cand dau drumul la ambreiaj,la plecarea de pe loc,si fara sa accelerez peste 2000 de ture,motorul tremura putin si mi se aprinde becul de la ulei,doar atata timp cat tremura motorul.Acu io nu stiu daca chestia asta e normala sau nu?!?!.Multe c20ne-uri,la o jumatate de secunda dupa ce pornesc,tremura putin,se subtureaza si pe urma isi revin.Asa face si al meu,si in special cand uleiul este cald,iar atunci cand tremura,pac si becul rosu de la ulei...si imi sta aprins doar juma de secunda cat tremura el.Voi ce ziceti,sa-mi fac probleme de cuzineti,pompa,etc?
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
un lucru e cert! becul la ulei nu trebuie sa palpaie, sa se aprinda sau alte chestii dinastea. daca e asa trebuie neaparat verificat si evitat de mers cu masina.
  • cushner

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 x16szr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Aceeasi problema:
Motor X16SZR, mergea ceas pana cand dintr-o tampenie, acum 1 an la un schimb de ulei am bagat 0W40 Castrol (150k km are masina), a doua zi, am facut A1 iar in Pitesti batea motorul extrem de tare (ca un fier pe fier), tras pe dreapta, stat 30 min, plecat iar, mers lejer, bataia mult mai slaba dar era.(becul nu s-a mai aprins)
Am schimbat uleiul( 15 W40 tot Castrol) si filtrul, si de-atunci am mai facut 10.000 km cu aceeasi bataie dar f. slaba (si fara bec de ulei aprins)
Saptamana trecuta iar i-am schimbat uleiul + filtru (tot Castrol 15W40) + duralube, iar dupa ce am trecut de A1 (mers 130-140km/h) nimic suspect. Am completat putin ulei (desi nu era nevoie, era ca la schimb, la mijlocul jojei)
INSA, la intoarcere, crima, la 110 km/h incepe sa licare becul la ulei, oprit, tras pe dreapta, bataie f. puternica.
Am lasat-o 15 min. si-am mers cu 90 pana la Bucuresti, fara bec aprins la ulei. De-atunci, in fiecare dimineata, se-aude o bataie puternica la motor cam 1-2 min. dupa care ramane bataia insa mai slab.

Ce-are?!

P.S. Cu ultimul schimb de ulei am schimbat si distributia (rola, pompa + cureaua)
Skip ads

  • clapamihai

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Vectra 1994 2.0.1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2009

  • Mesaj Privat
sal.pt vectra cu motor c20ne dak iti sta becul aprins 4 sec sau mai multe incearca sa schimbi si filtru de aer sau sa il cureti. Eu cand o porneam cu motorul rece se stingea imediat iar dak o porneam cu motorul cald avea o intrerupere timp de 4-5 secunde pana se stabilea la relantiul ei normal ai cumva acelasi probleme e bn sa schimbi filtru de aer
  • radu lucian

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2008

  • Mesaj Privat
salut!

Aceeasi problema o am si eu la vectra b din 97 motor 2.0. cand se incalzeste motorul putin la relanti palpaie becul la ulei. daca apa trece putin de 90 de grade la 1500 de turatii sta aprins. am incercat vreo 4 schimburi de ulei si filtre cum ar fi Shel, Castrol, Elf,Valvoline iar momentan am Aral 5w40. Am curatat si motorul cu solutie de vreo 2 ori dar degeaba. Intr un final m am dus la service dar mecanicii au spus ca nu se baga pt ca in principiu e pompa de ulei si e o operatiune mai dificila. Apoi am pus o pe tester si imi da presiune ulei slaba la relanti. Nush ce sa ii mai fac, de cand mi a aparut problema am facut mai mult de 5000 de km si motorul merge ceas, chiar forte bine la cei 200000 de km ai lui. Poate cineva a rezolvat aceasta problema. Multa stima...!
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
radu lucian a scris:salut!

Aceeasi problema o am si eu la vectra b din 97 motor 2.0. cand se incalzeste motorul putin la relanti palpaie becul la ulei. daca apa trece putin de 90 de grade la 1500 de turatii sta aprins. am incercat vreo 4 schimburi de ulei si filtre cum ar fi Shel, Castrol, Elf,Valvoline iar momentan am Aral 5w40. Am curatat si motorul cu solutie de vreo 2 ori dar degeaba. Intr un final m am dus la service dar mecanicii au spus ca nu se baga pt ca in principiu e pompa de ulei si e o operatiune mai dificila. Apoi am pus o pe tester si imi da presiune ulei slaba la relanti. Nush ce sa ii mai fac, de cand mi a aparut problema am facut mai mult de 5000 de km si motorul merge ceas, chiar forte bine la cei 200000 de km ai lui. Poate cineva a rezolvat aceasta problema. Multa stima...!


Salut.
Am si eu aceleasi simptome. Am citit undeva ca se blocheaza supapa de reglaj presiune ulei din cauza impuritatilor. Inca n-am intalnit un mecanic sa stie unde e supapa asta la Y20DTH (X20DTH).
Daca ai rezolvat problema te rog sa detaliezi solutia aici.
Multumesc.
  • Bunicu

  • Mesaje scrise: 2,223
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Dragilor, cei carora vi se aprinde becul de ulei la relanti:

am avut problema similara dar stiti cum, trasa la indigo. Intrasem la ganduri, ma scarpinam in cap, ma duceam sa iau benzina sa ii dau foc, iar ma razgandeam, iar voiam s-o arunc de pe casa dar nu puteam s-o urc pana acolo etc. Intr-o dimineata am vazut o mica pata de ulei sub masina. M-am bagat sub ea si marea surpriza, curgea ulei prin sonda de presiune, exact pe langa cablu.
simptome: becul palpaia la relanti cu motorul caldut, ramanea aprins cu motorul fierbinte si pierdeam si putin ulei.

concluzie: sonda sparta (membrana din interior) si scapa putina presiune acolo.

Am schimbat sonda. 25 ron si problema a disparut.
succes!
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
@invest20042001
Salut.
Necazul meu e altul.
Fara sa am vreo pata de ulei sub masina, am schimbat sonda de presiune si simptomele sunt aceleasi.
Stii cumva unde se afla supapa de reglaj presiune ulei la Y20DTH ?
Am inteles ca ar fi in carcasa filtrului de ulei dar eu nu am vazut-o.
Multumesc.
  • Bunicu

  • Mesaje scrise: 2,223
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2008

  • Mesaj Privat
nu stiu, imi pare rau.
  • edgstyle

  • Mesaje scrise: 372
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1999 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Salutare!Revin si eu cu aceeasi problema!Astazi dupa ce am pornit motorul,am mers circa 10km,apa era pe la 80grade,am constatat ca la relanti se aprinde becul de ulei.Maine fac schimbul de ulei,filtru.Ceea ce vreau sa aflu este locatia supapei de presiune,vreau sa demontez maine la servici si pompa de ulei si vreau sa curat tot.Masina o am de aprox.9luni si am facut cam 30000km.De cand o am am folosit Mobil 10W40.Nu stiu care ar fi cauza dar vreau sa verific si sa curat tot,asa elimin toate cauzele.Motorul nu bate,este silentios chiar si cand este aprins becul de la ulei.Am pus azi OP COM si am observat ca la temperatura apei de 92 grade si temperatura uleiului de 85grade,atunci se aprinde becul,stingandu-se dupa circa 1200 ture.Astept un raspuns un sfat ceva!Multumesc!
  • danyelectronix

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2007

  • Mesaj Privat
salut.am o mica/mare problema la opelelul meu(astra g1.6,16v); am schimbat acum un an jumate pompa de ulei deoarece mecanicul care mi-a schimbat distributia a folosit ciocanul ca sa "detuneze"surubul intinzatorului (care vine prins de pompa de ulei la modelul asta de motor) si mi-a spart pompa de ulei....am schimbat-o...si distributia...bineinteles la alt service auto,dar a capatat o boala:pierde ulei prin zona pompei,am dat baia jos de doua ori crezand ca masticul nu a facut bine priza (baia e masticata) dar in continuare pierde ulei prin zona pompei...intrebarea mea este:e posibil sa se prelinga ulei pe la semeringul pompei sau pe la garnitura pompei?
p.s: pierde ulei doar in mers cand acesta se subtiaza in rest nu curge( 1L/2000km completare)
multumesc!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR