Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • ivanmarius

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2012

  • Mesaj Privat
am fost la un mecanic recomandat de cineva si a zis distributia + debimetru aer
acum problema e sa schimb doar lantul sau toata distributia pentru ca ma ajunge catre 10 milioane toata distributia din cate zice mecanicul si mi se pare exagerat sa dau 10 pe distributie + 5 pe debimetru + 3 manopera pai ajung catre 20 de milioane iar masina valoreaza 60 poate 70 Smile
ce ma sfatuiti?
Skip ads

  • vallyyy

  • Mesaje scrise: 1,717
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Se schimba minim lantul , patinele, intinzatorul si garniturile.....Faza e alta si cu lantul asta,daca aveai una pe curea te ajungea in jur de 700 lei ( in banii astia bagai si pompa de apa ca la multe sunt antrenate de distributie) si te tinea 4 ani,asa bagi in asta 1000 lei dar te tine cat pentru 3 distributii pe curea,adica cam ingropi masina cu ea daca o schimbi acum
  • ivanmarius

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2012

  • Mesaj Privat
pai mai am un punto si am schimbat curea +role+manopera cu 350 de lei deci ne e chiar mare smecherie cu lantu asta Smile
  • ivanmarius

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2012

  • Mesaj Privat
ce mi se pare iar ciudat e ca distributia sa dus la 75000 km are intr-adevaraproape 11 ani dar totusi e fier nu e curea de cauciuc sa se coaca...
Skip ads

  • vallyyy

  • Mesaje scrise: 1,717
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2010

  • Mesaj Privat
75 000 de km pe o roata Wink , dupa cum am zis dai 700 de lei si in banii astia bagi si o pompa de apa ( ca marea majoritate a pompelor de apa sunt antrenate de distributie),deci daca ai fi schimbat si pompa de apa la Punto ai fi dat mai mult de 350 de lei,nu ai schimbat-o acum,o schimbi la urmatoarea distributie,daca o sa faci calculele Curea Vs Lant o sa vezi ca sunt aproximativ aceleasi( mai sunt si exceptii la unele masini),cureaua o schimbi la 4 ani si poate mai bagi si o pompa de apa,lantul il schimbi o data la 10-15 ani sa zicem (depinde cum faci km),pompa de apa fiind pe cureaua de accesorii nu te obliga sa o schimbi decat strict cand curge.
Sunt si avantaje si dezavantaje,la curea daca iti curge acum simeringul vilbrochenului iarasi trebuie sa schimbi cureaua iarasi dai 350 de lei,asa la lant schimbi doar simeringul si gata,acelasi exemplu si in cazul pompei de apa(desigur sunt si exceptii ca pompa de apa sa fie antrenata de accesorii ci nu de cureaua de distributie)
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Cam ieftin 3mil manopera, poate nu stie cu ce se mananca. Piesele+ulei+filtru+antigel+manopera lejer 1,500lei, vorbesc de toate piesele pe original nu hai ca mai merge si aia, mai punem ceva silicon din greu la garnituri, aia nu trebuie, nu trebuie cheie dino si trusa calare...
Debitmetru original sh dar bun e maxim 250lei si nu se compara cu facaturile 'noi'.
De 75,000km mai uita, nu este posibil. Eu cu sotia 2 mansini (am avut si 3) nu am reusit asa ceva, peste 140 la una si 160 la alta.
Toti doresc o masina in care sa nu bage bani, nu exista asa ceva.
  • ivanmarius

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2012

  • Mesaj Privat
revin cu aceeasi problema nerezolvata de atunci... am fost la mai multi mecanici.... 4 mai exact si fiecare cu varianta lui... unu ca e distributia, altu ca e debimetru altu ca e calculatorul.... ecu sau cum io zice si la ultimul am schimbat debimetrul si sonda lamda second dar.... nimic nu stiu ce sa mai fac cu ea ca am bagat 10 mil pana acum pe diagnoze si piese schimbate degeaba si nimic.... parca acum dupa ce se incalzeste mai si da in nas` . nu stiti vreun mecanic bun prin sibiu de opel?
  • ivanmarius

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2012

  • Mesaj Privat
ultimul mi-a verificat de pe alta masina care mergea ok cam tot ce se putea , inclusiv a desfacut distributia care zice el e ok Smile
  • al3sc
  • Suspendat
  • 50 mesaje
  • din 06 Sep 2009
  • Astra 2001 Z16XE
  • Constanta
  • al3sc

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2009

  • Mesaj Privat
VASYLE a scris:erg intepenit semi deschis


are dreptate...la relanti pozitia egr este pe 0% iar daca la tine este semi deschis se inneaca cu fum
  • ivanmarius

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2012

  • Mesaj Privat
deci ziceti sa schimb egr-ul? nu poate fi si de la lambda 2 deoarece am vazut spart racordul flezibil spart inainte de lambda 2...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR