Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Asta daca ai facut setarile din meniul de configurare.
Apasa butonul Config,apoi in Vehicule Seting,poti seta trei moduri de pornire/oprire a aerului conditionat(ultima pozitie inainte de oprire a motorului,pornit,oprit)
Skip ads

  • CKX

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2012

  • Mesaj Privat
EmmmAx a scris:
CKX a scris:Incep acest topic cu o intrebare, referitoare la clima automata de pe insignia.
Sa spunem ca vreau sa directionez aerul catre picioare, niciuna din cele 3 directii nefiind selectate. Apas pe butonul cu sageata in jos. Totul ok pana aici. Acum sa spunem ca vreau sa opresc sa mai bage pe la picioare. Si ma gandesc sa apas iar pe butonul cu sagetica in jos, asa cum se face la orice masina pe care eu am intalnit-o pana acum. Dar se pare ca la insignia daca apas iar, apas degeaba, functia nu se dezactiveaza. Singura solutie pe care eu am gasit-o e sa pun clima pe auto, ca sa stearga toate setarile puse de mine.
Intrebarea mea este, asa "face" toate sau e vreo defectiune la mine?


Buna CKX,

sper ca am inteles bine ce ai explicat:
setezi climatizare pe AUTO = dispare indicatorul treptelor ventilatorului si se sting cele 3 led-uri de pe butoanele "jos", "fata", "sus".
In acest moment softul controleaza complet clima.
apoi apesi butonul "jos(picioare)" si se aprinde ledul pe el. Inca nu a aparut pe ecran indicatorul treptelor ventilator.
Parerea mea este ca ai dezactivat deja modul automat PE JUMATATE! softul controleaza in continuare viteza ventilatorului! (evident ca nu te informeaza in nici un fel, sau folosesc principiul "lipsa informatiei este o informatie in sine ...")
acum incerci sa stingi ledul de pe butonul "jos" si nu reusesti.
Fiind in mod manual din punct de vedere al directiilor aerului, nu poti dezactiva toate cele 3 optiuni simultan. Ai putea sa stingi ledul pe butonul "jos" doar dupa ce apesi unul din celelalte 2 butoane. Unul din 3 trebuie sa ramana aprins.

Daca misiti si butonul pentru reglajul vitezei ventilatorului dezactivezi COMPLET modul automat.
Cam asta am dedus eu din folosirea climei. E putin "ciudat" sistemul, dar are totusi o logica.

Incearca setarile de mai sus si spune-ne daca e corect.

Spor!


Am incercat toate setarile si e foarte corect ce ai spus, mai putin partea cu logica, clima asta chiar nu are nicio logica.
1. Intr-adevar, atunci cand e pe AUTO si apas pe sageata in jos, ramane in continuare pe AUTO. Logic era sa nu ramana, pentru ca nu mai are cum sa regleze temperatura automat, daca imi baga aer doar pe la picioare si mie imi bate soarele in cap prin geam.
2. Lasand la o parte functia AUTO, nu e deloc logic ca dupa ce aleg o directie a aerului, sa nu pot sa o dezactivez exact asa cum am activat-o, si sa trebuiasca sa apelez la artificii gen apasat buton auto, pe urma scazut viteza ventilator, etc. ...

A nu se intelege ca nu sunt multumit de masina, dupa 11.000km facuti in aprox 3 luni pot sa afirm ca e o masina foarte reusita.
  • lbanias

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009 A20NHT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Pe automat inteleg ca senzorii de temperatura si umiditate controleaza racirea/incalzirea si viteza ventilatoarelor. Azi, la 24 grade temperatura exterioara , fara clima pornita, imi sufla chiar caldut pe fante in conditiile in care filtrul de sub bord e schimbat de o luna si daca deschideam geamurile adia placut, chiar a racoare. Pai daca la 24 grade am caldura inseamna ca pe auto va merge compresorul destul de des ca sa ma simt ok. Si la voi e la fel? Ce incalzeste aerul asa ? Parca gurile de absobtie sint sub parbriz , nu ?
  • 99sit

  • Mesaje scrise: 470
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2013

  • Mesaj Privat
@Ibanias , destul de neclar ce vrei sa spui Smile . Daca la 24 de grade afara nu ai clima pornita , e normal sa intre aer cald in masina , indiferent de temperatura din interior , daca cel mai probabil ai termostatul reglat la 21-22grade. Nu are nici o treaba cu filtru.
Eu o tin tot timpul pe automat , clima pornita , daca e prea cald baga , daca nu sta in "stand-by", temperatura setata la 21c pe ambele zone , si e ok si vara si iarna. Este indicat sa functioneze compresorul si iarna din cand in cand .
Skip ads

  • increatul

  • Mesaje scrise: 1,636
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
@Ibanias La 24 de grade afara, in masina era probabil si mai cald, iar climatronicul incerca sa raceasca. Dar aerul de afara (fara freon) parea cald, pentru ca aer mai rece n-avea de unde sa scoata climatronicul, compresorul fiind oprit. Nu stiu daca am explicat bine.
  • lbanias

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009 A20NHT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Incerc sa spun ca FARA AC aerul care intra prin filtru si coloane pina in habitaclu pare incalzit ca si cum ar fi pornita incalzirea. Iar pe fereastra vine racoare, adica mai rece decit daca ai sta pe loc la 24 grade. Or eu am setat temperatura pe LO sau 17 deci minim. Deci no way ca sa vina caldura dinspre motor cum vine iarna cind, la fel e oprit sistemul automat. Logica spune ca daca am ceva viteza aerul (nu prea cald la 24 grade) intra prin coloane cumva fortat si nu ca din compresor, reglat termic. E ca si cum am un "rezervor tampon de aer" care se incalzeste de la soare si apoi intra in habitaclu. Si daca racesc cu AC habitaclul si il opresc dupa aia tot cald baga manual pe minim. Am continuat topicul aici ca sa nu mai deschid altul, dar nu discut despre funtionarea AC. Ginditi-va ca nu ai AC, de ce vine aer cald cind afara e rece? Corsa 1.2 si Focus 1.8 tddi Logan 1.5 dci dau aer normal in aceleasi conditii. Va rog testati si voi.
  • increatul

  • Mesaje scrise: 1,636
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Am inteles. Nu e normal.

Cu AC off si setat pe minim (LOW) trebuia sa dea un aer destul de rece. Adica na, la 24 de grade aproape ca nu ai nevoie de AC, depinde cat de mare e efectul de sera din masina.

Dar nu baga cald, n-am observat la mine asa ceva. Ceva nu e in regula, vezi senzor temperatura, inregistreaza ceva eronat.
  • lbanias

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009 A20NHT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Desi ai zice ca pe manual nu controleaza nimic temperatura decit -/+ iarna am observat ca daca pun 22 grade sufla caldut in timp ce la 26 sufla cald bine, la aceeasi viteza de ventilare testat. Ca si cum ar controla cumva ceva altfel decit mecanic(nivelul deschiderii coloanei...) incalzirea. Adica -/+ controleaza doar amestecul aer cald motor/aer rece exterior, sau intervine intr-o oarecare masura si clima/quickheat. Ma tem sa nu cumva sa fie Quickheat blocat pe incalzire usoara, desi am urmat procedura de setare de la cit sa incalzeasca, iar in masina clar era peste o temperatura unde sa nu fie nevoie de incazire auxiliara.
De aia va rog mergeti putin fara clima , cu temperatura la minim, ca sa imi spuneti daca va baga de afara aer rece si nu caldut. Asta dupa ce in masina e relativ racoare(mers putin cu geamurile deschise ca sa se egalizeze cu afara).
Skip ads

  • increatul

  • Mesaje scrise: 1,636
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
O sa testez eu azi, poate chiar in jurul temperaturii de 20-25 de grade. Dar, n-am Insignia Smile
  • 99sit

  • Mesaje scrise: 470
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Pai cum cred eu: fie bordul e incalzit de la soare si atunci si aerul care trece prin el se incalzeste putin , iar cum aerul din habitaclu este t mai cald este greu de racit si cel ce vine pe tubulatura fiind cald. Aerul de afara cand deschizi geamul are alt volum si si intra direct in masina nemaitrecand prin filtru si tubulatura. Indiferent ca dai pe "low" daca afara sunt 24de grade , nu are de unde aduce aer mai rece fara clima pornita. Nu cred ca are legatura cu "quickheatul". Am sa verific si eu azi !
  • lbanias

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009 A20NHT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Cald e clar bordul de la soare, desi cica am parbriz atermic (comercial bull-shit). Trebuie sa fie foarte cald in jurul conductelor pentru a incalzi instant un aer care circula. Eu cred ca au facut astia sistem inteligent sa te uste la freza ca un foehn cind intri leoarca de transpiratie si sa nu bata racoare ca sa racesti! Si... ar minca si mecanicii Opel dupa schimb de compresor , freon...
  • 99sit

  • Mesaje scrise: 470
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Very Happy adevarat , cu sistemul antigripa Wink Am verificat si eu azi , 23 grade afara , vreo 30 cald in masina , am dat la 19c nici o treaba fara AC,aer cald si atat, cum am dat pe auto ,s-a schimbat treaba aproape instantaneu.
Skip ads

  • increatul

  • Mesaje scrise: 1,636
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Eu am testat la 21 de grade, doar ca masina a stat in garaj subteran toata ziua. Pe Low baga rece, nu rece-rece, dar nici cald sau cãlâi.

Cred ca insignia are un sistem de protectie, sa-i spunem asa, incat sa nu bage pe grilele frontale niciodata fierbinte sau rece-rece.
  • valix5

  • Mesaje scrise: 115
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2005 Z19DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2009

  • Mesaj Privat
E zic sa verifici si partea de recirculare, sa nu fie blocata pe inchis si sa iti traga doar aer din interior. Este binecunoscuta la modelele mai noi Opel ruperea clapetei de recirculare a aerului Wink. Sper sa nu fi mostenit si Insignia aceeasi problema.
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
se pare ca sistemul de clima are ceva hibe. este unul din puntele slabe ale masinii.
am vazut ca si altii s-au plans de lucrul asta.
Am gasit 2 doua coduri de eroare b0233 si b0408 care indica lipsa tensiunii la motoarele de comanda clapete si la cel de cald/ rece.
face aleator acest lucru. mai nasol este ca asta vara s-a blocat pe cald si acum iarna pe rece.daca urci masina pe bordura mare si cobori apoi se restarteaza si merge normal dar...
intrebarea este cine stie cum ajung cel mai usor la modulul de clima.?
Cumva se desface scrumiera apoi sub ea sunt suruburile pt ornamente si sub ornamente se afla suruburile pt tot ansamblul ala clima si audio?
am vazut ceva pe youtube dar am nevoie de o parere avizata.(cineva care a mai facut chestia asta)
  • hog33

  • Mesaje scrise: 1,006
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2014

  • Mesaj Privat
de cat timp aveti masina asta dragilor ? 1 -2 saptamani ?
Meniul este ascuns ce-i drept dar functiile nu sunt multe si pot fi retinute. Normal ca pleaca de la ultima setare daca ai activat-o si in meniul ascuns,ii spun eu.
Spuneti ca are un ventilator puternic si f.silentios chiar pe treapta 6 sau7 cate are...spuneti ca pe auto reuseste sa scada temperatura din habitaclu fff repede....ce nu are masina asta este o pornire de motor din telecomanda asta sa punala treaba perfectiunea climei atunci când ai nevoie intr-o zi cu 40 grade sau cu -15

ÃŽntrebarea este daca Insignia are sistem electric de incalzire pentru ca in zilele geroase se incalzeste destul de repede interiorul in conditiile in care motorul este unul disel.....
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR