Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • cornelius_muntean

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2011

  • Mesaj Privat
am cumparat de curand un vectra c 2003.motorul suna bine si la drum era foarte fasneata. am alimentat de vreo 3 ori in decurs de 1 saptamana si am constatat ca masina e lenta.se tureaza greu,da impresia ca nu poate trage.difera si sunetul acceleratiei in comparatie cu perioada anterioara.de asemenea, volanul se roteste destul de greu,cu o oarecare dificultate.ma poat ajuta cineva cu niste sfaturi inainte de a duce in service? masina are istoric service pana in 2011 iar eu nu am schimbat nimic la ea.inca.
multumesc anticipat
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,576
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
obligatoriu testare, notezi codurile de eroare si apoi vedem ce probleme sunt si cum se rezolva.
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,009
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
daca s-a aprins martorul check engine in bord poti sa citesti erorile cu metoda "pseudoagrafa" prezentata foarte bine aici pe forum.. si sa le postezi.. Daca nu, tot e indicat sa-ti faci intr-un service o diagnoza si sa-ti dea listingul..pe care poti deasemenea sa-l postezi. Pana una alta poti verifica (masura) urmatorii senzori: MAP, temperatura aer aspirat si vibrochen (arbore cotit) cel putin contactele sa le cureti...
daca volanul se misca greu s-ar putea ca alternatorul sa nu incarce cum trebuie.. Are la relantiu peste 14V masurati la bornele bateriei?
  • cornelius_muntean

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2011

  • Mesaj Privat
voi verifica pana la sfarsitul saptamanii si va tin la curent cu remedierile.am observat ca motorul se incalzeste foarte tare dar termometrul nu arata mai mult de 90 grade,in bord nu s-a aprins niciun bec corespunzator posibilelor erori sau defectiuni.am ascultat motorul la rece si se distinge un suierat usor in apropierea curelei de transmisie si un zgomot ce seamana mai mult a scartait.
  • sorindf2000

  • Mesaje scrise: 1,065
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Temperatura la apa este cat trebuie sa fie, 90 grade, nu prea inteleg ce vrei sa spui cu faptul ca se incalzeste tare motorul, eu am acelas motor pe Astra H si daca merg in trafic sau timp mai indelungat prin oras sau chiar extraurban, nici nu poti sa te apropi cu mana de motor, gandestete ca in partea din fata, sub scutul acela de tabla unde ai montata sonda lambda, este galeria de evacuare si catalizatorul si acelea se incalzesc foarte tare, sute de grade,asta nu are nici o legatura cu temperatura apei in motor care la tine este ok. Daca masina are EGR, ar trebui verificat faptul ca este sau nu curat si daca nu cumva este blocat/murdar. Pentru faptul ca masina devine lenta, zgomotul motorului se modifica, etc., pot fi foarte multe cauze, unele costisitoare, altele mai putin, aici este greseala ta ca probabil ai cumparat masina fara sa o verifici, poti sa ai probleme cu catalizatorul, sondele lambda, debitmetru, aprinderea, cine stie, sau, poate ai doar vreun furtunas de vacum care este iesit de la locul lui, deci, nu scapi fara verificare in service, doar ca acum reparatia va fi pe banii tai Smile nu pe ai proprietarului anterior. Pentru semnalizarea defectelor nu te baza doar pe becurile din bord, pot fi arse sau manarite. Volanul se roteste greu, in spatele motorului, in partea dreapta a masinii, ai un borcan, montat pe caseta de directie, care este rezervorul lichidului de servodirectie, trebuie sa fie plin pana sus, daca nu este plin, te uiti pe la roti, stanga-dreapta, sunt niste burdufuri de cauciuc pe bieletele de directie din care vin capetele de bara, le recunosti tu, acolo nu trebuie sa fie lichid uleios, care ar fi lichidul de servodirectie din borcan, daca gasesti lichid, iti dai seama si singur ca ai probleme cu caseta de directie iar asta la Opel este un defect foarte des intalnit. Ca sa nu te panichezi foarte tare, volanul merge si la mine destul de greu, adica nu te astepta sa mearga cum merge de ex. la Megan 2, trebuie sa depui un pic de efort sa invarti de el, dar nici nu trebuie sa mearga ca la o Dacie 1300.Scartaitul in zona curelei de transmisie/distributie poate fii nimic sau schimbat totul si trebuie sa te apuci de verificat acest lucru inainte de toate celelalte, vorbesc serios si vorbesc ca unul patit, pentru ca, si eu am auzit un fel de scartait la masina, l-am tot ignorat timp de vreo 2 luni pentru ca ma gandeam eu ca nu poate fi foarte grav ( distributie si role si pompa de apa+curea transmisie cu role schimbate de 15000 km) si intr-un final din cauza ca aveam un drum mai lung de facut am mers la mecanic si cand colo imi cedase pompa de apa a facut ce=a facut pe acolo si a trebuit schimbat toata distributia din nou+pompa de apa, total 1200 RON.
O ultima idee, nu incerca sa repari masina doar dupa sfaturile si parerile de pe forum, mai ales daca nu esti de meserie sau nu te pricepi la mecanica, poti eventual sa rezolvi lucruri mai usoare gen, curatare EGR, verificare si inlocuire furtunase si altele, tu singur decizi la ce anume crezi ca esti capabil sa te bagi, pentru restul, mergi la mecanici si stabileste exact defectul altfel risti sa inlocuiesti piese bune care costa mult sau sa defectezi ceea ce nu trebuie, ceea ce te va costa si mai mult ( si la mecanici risti asta dar, macar ai pe cine da vina Smile, )
Skip ads 60' (0/3)

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR