Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • radu.laurentiu86

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2000 x12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Apr 2012

  • Mesaj Privat
buna seara
astazi am intampinat o problema. a inceput sa imi fiarba apa din vasul de expansiune si o scotea afara(pe bord ajunsese sa indice la 100grade). din ce cauza sa fie? mentionez ca nu strangeam capacul definitiv. il lasam slabut .
va multumesc
Skip ads

  • bobi20

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Posibil sa fi ramas termostatul blocat pe inchis .
  • body_18_is

  • Mesaje scrise: 220
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2008

  • Mesaj Privat
fa bine si strange bine capacul . Circuitul este sub presiune in functionare si apa nu mai fierbe la ~100 grade ci undeva la o temperatura mai mare .
  • cristyliviu

  • Mesaje scrise: 1,060
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 y1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Verifica furtunul ce merge de la termostat la radiator ( cel din partea superioara ) si vezi daca sunt diferente mari de temperatura, in cazul asta e termostaul, o alta cauza poate fi pompa de apa ( aici urmaresti vasul de expansiune ) si vorba colegului de mai sus, inchide capacul normal nu il lasa deschis, sistemul e sub presiune si normal ca va da afara!
Skip ads

  • radu.laurentiu86

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2000 x12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Apr 2012

  • Mesaj Privat
bobi20 a scris:Posibil sa fi ramas termostatul blocat pe inchis .



Bobi unde este situat termostatul si cum imi dau seama daca este inchis?
  • vallyyy

  • Mesaje scrise: 1,717
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Ala e termostatul , e prins in cateva suruburi (vezi poza mai jos)


  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Din cate stiu eu motoarele GM se racesc sub presiune daca nu strangi capacul se face presiune si iese pentru ca are pe unde.
Din cate stiu cand acul trece un pic de 90 de grade in bord temperatura lichidului de racire este de 100-107 grade celsius e normal .Daca tie ti-a ajuns acul la 100 in bord nu cred ca e prea bine.Verifica termostatul , eletroventilatorul daca porneste.
Ce motorizare ai ?
  • vallyyy

  • Mesaje scrise: 1,717
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Are x12xe, motorul postat de mine mai sus
Skip ads

  • radu.laurentiu86

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2000 x12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Apr 2012

  • Mesaj Privat
alex alaturi ai datele masini

Model: Opel Astra
Anul de fabricatie: 2000
Motorizare: x12xe Benzina

sincer nu prea ma pricep la mecanica; inainte acul statea la aproximativ 90 grade. si ieri dintr-o data iesea fum si apa clocotea si cand m-am uitat pe bord acul indica 100grade. am tras pe dreapta si m-am uitat in recipient si era gol. am pus apa si pe urma nu a mai crescut acul de 90 grade. astazi am mers cu ea vreo 25km si acul indica undeva la 85 grade. nu stiu ce sa zic. cum sa verific electroventilatorul?
  • vallyyy

  • Mesaje scrise: 1,717
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2010

  • Mesaj Privat
In general acul sta la 87 de grade si la fix 90 ajunge acum vara cand mergi mai mult prin oras.Electroventilatorul il poti proba manual sa zicem direct pe bornele bateriei,oricum slabe sanse sa fie asta mai degraba termostatul sau termocupla
  • radu.laurentiu86

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2000 x12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Apr 2012

  • Mesaj Privat
mi-e sa nu imi faca iar probleme sa fiarba iar apa
  • vallyyy

  • Mesaje scrise: 1,717
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Esti din Pitesti ?
Skip ads

  • radu.laurentiu86

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2000 x12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Apr 2012

  • Mesaj Privat
da stau in bascov
  • vallyyy

  • Mesaje scrise: 1,717
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Ceva cam departe de mine(stau in craiovei),daca te prindeam ieri treceam pe la tine sa trag si eu o privire.Intr-un procent destul de mare avem cam acelasi motor
  • radu.laurentiu86

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2000 x12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Apr 2012

  • Mesaj Privat
lasa-mi un PM unde stai , poate trec mai tarziu pana in craiovei
  • vallyyy

  • Mesaje scrise: 1,717
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Ti-am trimis PM
  • radu.laurentiu86

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2000 x12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Apr 2012

  • Mesaj Privat
alexx_gan a scris:Din cate stiu eu motoarele GM se racesc sub presiune daca nu strangi capacul se face presiune si iese pentru ca are pe unde.
Din cate stiu cand acul trece un pic de 90 de grade in bord temperatura lichidului de racire este de 100-107 grade celsius e normal .Daca tie ti-a ajuns acul la 100 in bord nu cred ca e prea bine.Verifica termostatul , eletroventilatorul daca porneste.
Ce motorizare ai ?


alex alaturi ai datele masini

Model: Opel Astra
Anul de fabricatie: 2000
Motorizare: x12xe Benzina

sincer nu prea ma pricep la mecanica; inainte acul statea la aproximativ 90 grade. si ieri dintr-o data iesea fum si apa clocotea si cand m-am uitat pe bord acul indica 100grade. am tras pe dreapta si m-am uitat in recipient si era gol. am pus apa si pe urma nu a mai crescut acul de 90 grade. astazi am mers cu ea vreo 25km si acul indica undeva la 85 grade. nu stiu ce sa zic. cum sa verific electroventilatorul?
  • georgel_28

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Termostatul trebuie inlocuit sau il scoti definitiv si mergi asa cu ea.
  • radu.laurentiu86

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2000 x12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Apr 2012

  • Mesaj Privat
multumesc mult pentru informatii. momentan masina de cand am pus apa nu a mai schitat nimic. nu am avut probleme cu ea. acul imi sta undeva la 85-87 grade. insa am o nelamurire atunci cand am pus apa am pus apa de la izvor nu am pus apa distilata. intrebare mea este urmatoarea. trebuie sa scot apa normala si sa pun apa distilata combinata cu antigel? sau pot sa pun peste ea direct? mentionez ca am bagat vreo 5 litri de apa.
  • Gyo

  • Mesaje scrise: 620
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Cred ca e acelasi principiu ..la motorul tau intra 5,2 l amestec
Intai golesti instalatia ,ai un surub de evacuare in stanga jos langa radiator(o rotita de plastic) ..lasi sa se scurga tot ,strangi si completezi.
Acum este vara; desi nu este indicat poti merge si cu apa distilata (valabil la tine) sa vezi ce se intampla..chestia mersului cu apa dauneaza ungerii pompei de apa din ce am citit parca..
Si nu folosi apa de robinet sau altele pentru ca pe termen lung corodeaza instalatia..
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR