- camataru4u
- *
- 34 mesaje
- din 30 Jan 2015
- Vectra 2004 Y22dtrr
- Constanta
camataru4u
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2004 Y22dtrr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jan 2015
- Mesaj Privat
- camataru4u
- *
- 34 mesaje
- din 30 Jan 2015
- Vectra 2004 Y22dtrr
- Constanta
camataru4u
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2004 Y22dtrr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jan 2015
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,081 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,081
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
24PAM
- Mesaje scrise: 76
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2001 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Oct 2009
- Mesaj Privat
salutare ,
am nevoie de un sfat , o indrumare catre cineva care ma poate ajuta ( sunt din Buftea / Ilfov) .
in urma cu 5-6 zile am reconditionat "pompa" de motorina , din acel moment motorul "galopeaza" la relanti , turatia motorului oscileaza . Am schimbat senzorul de la arbore ( nici o schimbare ) , Masina trage normal in sarcina , nu intrerupe cand o turez pana ajunge la "rosu" . Nu apare nici o eroare in bord . In timpul mersului daca ridic piciorul dupa acceleratie " imi da in nas " , se reduce brusc parca este frana de motor .
Nu am idee cum sa verific electrovalva de vacuum . Pe partea stanga a masinii ( la cele 2 electrovalve ) am scos furtunele cu motorul pornit :
- de la pompa de vacuum se simte aer
- de le EGR nu se simte nimic
- mai este un furtun ce duce la un la o (nu am idee cum se numeste si ce este) sonda pe motor pana in EGR si nici de acolo nu se simte nimic pe furtun .
Furtune verificate daca sunt fisurate sau infundate .
Cand pornesc masina la rece sau la cald pe esapament scoate o "pala" de fum negru ( pana in defectiunea cu pompa nu am avut probleme la motor) .
Va multumesc pentru timpul acordat .
am nevoie de un sfat , o indrumare catre cineva care ma poate ajuta ( sunt din Buftea / Ilfov) .
in urma cu 5-6 zile am reconditionat "pompa" de motorina , din acel moment motorul "galopeaza" la relanti , turatia motorului oscileaza . Am schimbat senzorul de la arbore ( nici o schimbare ) , Masina trage normal in sarcina , nu intrerupe cand o turez pana ajunge la "rosu" . Nu apare nici o eroare in bord . In timpul mersului daca ridic piciorul dupa acceleratie " imi da in nas " , se reduce brusc parca este frana de motor .
Nu am idee cum sa verific electrovalva de vacuum . Pe partea stanga a masinii ( la cele 2 electrovalve ) am scos furtunele cu motorul pornit :
- de la pompa de vacuum se simte aer
- de le EGR nu se simte nimic
- mai este un furtun ce duce la un la o (nu am idee cum se numeste si ce este) sonda pe motor pana in EGR si nici de acolo nu se simte nimic pe furtun .
Furtune verificate daca sunt fisurate sau infundate .
Cand pornesc masina la rece sau la cald pe esapament scoate o "pala" de fum negru ( pana in defectiunea cu pompa nu am avut probleme la motor) .
Va multumesc pentru timpul acordat .