Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • alexandru mitran

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mar 2012

  • Mesaj Privat
salutare prima data celor din C.O. .....am on opel zafira din 06 ..1900 cc cu fap,si am constatat ca nivelul la ulei urca .am fost la mecanic si mia zis ca am motorina in ulei .pe unde ar putea ajunge acolo[in motor]?......si cauza sa fie si de la fitru particulat[FAP]?
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
-porniri dese si drumuri scurte
-cablaj la injectorul 3
-regenerari dese a filtrului de particule (DPF)
  • UNHleaSHD

  • Mesaje scrise: 1,356
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Incearca sa n-o mai ti la ralanti. La mine doar asa creste.
Problema asta o am si eu, dar cred ca e de la un injector infundat.
  • dj77nio

  • Mesaje scrise: 203
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2001 **
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2011

  • Mesaj Privat
din cate stiu si eu ar fi din cauza pronirilor dese , dizelu nu se opreste pt timp scurit 1 - 2 -5 minute pt cateva sute de grame de motorina .
Skip ads

  • alexandru mitran

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mar 2012

  • Mesaj Privat
multumesc pentru raspunsuri baieti....dar eu tot nu sant lamurit..1 motorina in ulei [sa fie oare de la injector?],se poate verifica de un mecanic ?...a mai schimbat cineva pana acum ,si cam cat a costat ca aici am auzit ca ma cam duce la vreo 400 euro unul singur ,,,cam mult nu?....2 motorina care este in ulei se evapora [se elimina]singura cum?...nu afecteaza motorul oarecum uzura motorului ? ca sa fiu sincer ma cam sperie treaba asta cu atatea regenerari dese care le face masina ca in momentul acela bea si motorina cam multa....adevarul este ca nici nu prea scot masina la un drum mai lung .ultima oara cand am fost la mecanic mi a gasit 2,5 litri de motorina in ulei si mi au si facut schimbul de ulei si au zis ca mi au curatat si turbina ...de atunci m am cam speriat ...nu stiu ce mai zic ma cam bate gandul sa o schimb sa sa mui ia alta fara DPF..astept niste incurajari...tin sa va spun ca am un opel zafira 1900 cc disel din 2006..si e unicul tip de masina care imi place si nu las schimba pe altceva mai ales ca e imens + ca are 7 locuri ....
  • Ciprinhio

  • Mesaje scrise: 465
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Eu nu am acest tip de masina da vreau sa iti spun ca.. chiar daca face regenerari ale filtrului si orice ar face nu ar trebuii sa ajunga motorina in ulei doar daca are ceva la injectoare cel mai probabil semeringuri...altcumva nu are cum sa ajunga motorina..
  • viorel_bce

  • Mesaje scrise: 458
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Stai linistit nu ai nimic la injectoare,motorina ai in ulei din cauza regenerarilor dese si probabil ai oprit motorul in timp ce se regenera dpf-ul.
Urmareste cind incepe regenerarea si incearca daca poti sa mergi undeva la o turatie de peste 2200 pina se incheie.verifica si temp. apei sa fie peste 80 grade daca nu schimba termostatul.
  • Ciprinhio

  • Mesaje scrise: 465
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
explicami si mie viorele daca nu pe la injectoare pe unde ajunge motorina in ulei..
Skip ads

  • alexandru mitran

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Tin sa va anunt ca am fost la service cu masina si injectoarele nu au nici o problema....ramane totusi o dilema ptr mine morina in ulei.....
  • Ciprinhio

  • Mesaje scrise: 465
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
motorina ajunsa in camera de ardere e fum...100%altceva nush...vezi trece pe undeva motorina de este incalzita sau alte chestii...ca sigur nu e voie sa ajunga motorina in ulei..
  • Mikki

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 1.6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Ti s-a raspund deja de cateva ori in acest topic. Citeste cum isi face regenerarea DPF-ul si o sa intelegi.
  • Ciprinhio

  • Mesaje scrise: 465
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
auzi ma nea mikki...eu am inteles ca se regeereaza filtru si chesti dinacelea ca creste consumul dar totusi pe unde ajunge motorina in motor..si eu nu cred ca cei de la opel bmw sau ce stiu eu ce marca au facut sa ajunga motorina in ulei cand se regenereaza filtrul..atunci ii bagam motorina in loc de ulei ca doar tot aia e nu?
Skip ads

  • alexandru mitran

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mar 2012

  • Mesaj Privat
mersi cipri ,aceiasi chestie vroiam sa i transmit si eu lui MIKKI cu dpf cred ca a inteles toata lumea ,,,dar problema ramane aceiasi motorina pe unde ajunge in ulei ?,daca injectoarele functioneaza normal iar pompa de motorina este separat de motor ?......problema e ca nici cei de la opel nu isi explica cum se poate intampla asa ceva....oricum mai mult ca sigur ma gandesc sa scap de DPF cat mai curand....
  • UNHleaSHD

  • Mesaje scrise: 1,356
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Si mie mi-au spus aceeasi chestie, ca nu au nici o treaba injectoarele. La voi cum le-au verificat? Le-au dat jos sau le-au verificat paranetrii cu laptopul?
  • Ciprinhio

  • Mesaje scrise: 465
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
pai stii cum e..toti se pricep la romane..explicatii despre regenerarea filtrului si alte chestii da nu vin cu rezolvarea...sa spuna cineva concret pe unde ajunge acea motorina in ulei..
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Daca nu ati mai fi asa incapatinati si ati mai CITI ati vedea cum motorina poate ajunge sa contamineze uleiul in timpul regenerarii filtrului de particule:

1. During regeneration, additional fuel is injected into the cylinders via multiple post injections to increase temperature of the exhaust gas. The DPF regeneration requires approx. 600 ˚C exhaust temperature to burn off soot deposit to CO2.

2/ If the engine is shut off during regeneration or while the indicator is on or blinking, increased fuel consumption and reduction in engine oil life will occur. This is caused by fuel diluted into engine oil during interrupted or unsuccessful regeneration. The diluted diesel fuel changes the lubricating and cooling ability of the engine oil and in extreme cases can result in complete engine damage caused by overheated injectors, cylinders, pistons, etc.

Mi-e lene sa traduc. Ideea e ca daca opresti des motorul in timpul regenerarilor vei avea un ulei de toata frumusetea.
  • Ciprinhio

  • Mesaje scrise: 465
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
sa dai un copy paste e cel mai usor dar sa gandesti e cel mai greu...in fine..
zice ca se injecteaza mai multa motorina pentru a arde depunerile de carbon....odata cu arderea unei cantitati mai mari de motorina si o cantitate mai mare de CO2 garantat..
motorina arde undeva la 800^C eu cred ca temperatura de 600 de grade se poate atinge si fara prea multa turatie...ar necesita mai mult aer pt o ardere mai sararca cu o crestere de temp..
si totusi si cu o injectare mai mare de combustibil n-are voie sa scape motorina pe langa segmenti....eu la o motocicleta am avut un cilindru plin cu benzina de nici nu a mai putut invarti electromotorul dar in ulei nu a fost nimik..decum motorina si compresia la diesel nici gand..
si apropo..ideea e cum ajunge motorina in ulei
  • alexandru mitran

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mar 2012

  • Mesaj Privat
La mine a scos injectoarele afara si le a bagat in niste pahare de plastic si a lasat motorul sa mearga cam 10 minute atata tot...dubios este si faptul ca nici cei de la opel nu stiau cum ajunge motorina in ulei. Probabil asta ar fi cauza cum spunea si tony mai sus ca poate sa intre din cauza regenerarii ....
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Ciprinhio a scris:sa dai un copy paste e cel mai usor dar sa gandesti e cel mai greu...in fine..
zice ca se injecteaza mai multa motorina pentru a arde depunerile de carbon....odata cu arderea unei cantitati mai mari de motorina si o cantitate mai mare de CO2 garantat..
motorina arde undeva la 800^C eu cred ca temperatura de 600 de grade se poate atinge si fara prea multa turatie...ar necesita mai mult aer pt o ardere mai sararca cu o crestere de temp..
si totusi si cu o injectare mai mare de combustibil n-are voie sa scape motorina pe langa segmenti....eu la o motocicleta am avut un cilindru plin cu benzina de nici nu a mai putut invarti electromotorul dar in ulei nu a fost nimik..decum motorina si compresia la diesel nici gand..
si apropo..ideea e cum ajunge motorina in ulei



Noroc ca mai avem ganditori ca tine pe forum. Ai putea merge la RTR (renault tehnologie roumanie). Sigur ai fi unul dintre inginerii de baza, un adevarat revolutionar al tehnologiei auto.
  • Ciprinhio

  • Mesaje scrise: 465
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
te asigur ca nu ai habar de multe decat sa citesti intr-o parte si sa raspunzi in alta...mult noroc iti doresc..
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR