Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
cu garnitura... si cu garnitura ce ati facut ?
Skip ads

  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Primesti garnitura noua odata cu termostatul.
  • Corsafuhrer

  • Mesaje scrise: 869
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2006

  • Mesaj Privat
La Y17DT are idee cineva cum se schimba? Se pierde si antigelul? Ca abia am schimbat lichidul de racire in urma cu 2 luni si mi-ar parea rau sa-l pierd...
  • 1.7dti_edition2000

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2006

  • Mesaj Privat
se da jos bateria si suportul ei,si apoi ai acces la termostat-teava iese din chiulasa,in capatul dinspre cutia de viteze al chiulasei si are 2 suruburi
Eu scosesem preventiv intr-o tava vreo 4 litri de antigel pe la surubul de jos al radiatorului,asa ca nu a mai curs cind am schimbat termostatul.

eu am primit termostatul (35 ron a fost,da nu e cine stie ce) fara garnituri;stie cineva pe unde se gaseste cea de clingherit (era cam obosita) ?
Skip ads

  • BAZGANM

  • Mesaje scrise: 630
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2006

  • Mesaj Privat
ma bag si eu cu o intrebare intrebareata! cam in cit timp ar trebui sa se incalzeasca la regimul normal motorul din semnatura?
ca ieri dimineata in 10 km indicatorul abia se miscase?
si cind se incalzeste se fac cam 80 de grade?cred ca este ceva in neregula nu?asta o spun dupa ce am citit topicul.
  • Jacks

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Oradea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mai 2005

  • Mesaj Privat
@bazgam, azi am schimbat si eu si Boeing 747 termostatele. de ce ? caldura naspa si in timp indelungat. plus ca se observa clar incalzirea furtunului si chiar a radiatorului atata timp cat acul de la temperatura e jos. dupa ce ne-am schimbat termostatele in 2 min aveam caldura in masina si in 5 km a inceput sa se ridice acul iar in 9 km acul era la 87 grade.mentionez ca azi in Oradea a fost 0 grade.
dupa cum spunea si @1.7dti_edition200 se desface surubul de golire de la radiator, eventual se pune un furtunas sa directionezi antigelul intr-un lighean, se desface bornele bateriei cu o cheie de 10, pe urma suportul ei cu cheie de 13 (recomand tubulara) si pe urma cele 2 suruburi de la termostat tot cu tubulara de 13.
la termostatul de la 1.7 tdi nu ii trebuie garnitura, el fiind etansat de garnitura din clingherit de la capac. daca cumva aceea e dusa, dar e putin propabil, ea se gaseste la reprezentanta si e cam 18 lei.
noi ne-am luat termostat Wahler cu 36 lei si am optat ptr. unul care nu are garnitura de cauciuc in el si va spun ca merita.
operatia e foarte simpla, nu necesita cunostiinte de mecanica, si nu merita sa mergi in service unde noua ne-a cerut 90 lei
  • BAZGANM

  • Mesaje scrise: 630
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2006

  • Mesaj Privat
ok! la capitolul asta o sa ma descurc! sa mai probez odata daca functioneaza sau nu! caldura si a mea baga destul de repede doar ca se incalzeste greu motorul! azi o sa ma ocup! multumesc de explicatii!
  • BOEING747

  • Mesaje scrise: 348
  • Locatie: ORADEA
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Intradeavar este alta viata de cand am schimbat termostatul Laughing
Skip ads

  • dannek

  • Mesaje scrise: 297
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Cit te-a costa termostatul si baga totusi niste poze.
La mine nici dupa 5 km nu se misca acul de la temperatura dar baga ceva caldura?/
  • BAZGANM

  • Mesaje scrise: 630
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2006

  • Mesaj Privat
am reusit sa il schimb si eu!
era cam pa avea o garnitura de cauciuc terminata.am luat unul dar nu are garnitura si deschide la 92 grade!
cel de pe masina parca la 86! in autodata scrie de 92 asa ca cred ca este bine!.nu am mers cu ea dar am incalzit-o 20 min si sa ridicat mai repede parca dar tot 85 a stat!
  • radzxx

  • Mesaje scrise: 200
  • Locatie: sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Azi am schimbat si eu termostatutul, dupa ce am citit acest post, si...surpriza acul s0a ridicat la 80 de grade in 7 minute mers normal....pana acum nici dupa 20 de km nu se misca acul... Dupa ce am desfacut termostatul vechi acesta era pe inchis, insa nu termostatul era defect ci corpul termostatului. Asa ca, cel mai bine, schimbati termostatul cu tot cu corp. Oricum situatia s-a schimbat radical....si la 2,0DTI nici macar nu e complicat de schimbat...trei suruburi si furtunele desfacute....atat...succes.
Termostatul cu tot cu corp marca Wahler ....132 lei.
  • radzxx

  • Mesaje scrise: 200
  • Locatie: sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2005

  • Mesaj Privat
...si inca ceva....un litru de antigel.
Skip ads

  • Corsafuhrer

  • Mesaje scrise: 869
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Am schimbat si eu azi termostatul, dar la service, la Corsa fiind mult mai greu accesibil (ai nevoie de o cheie de 13 indoita cumva la 90 grade, de care eu nu dispun). Avand in vedere faptul ca mi-a fost lene sa umblu dupa el am dat 88 RON pe termostat GM original, fabricat in UK. Inca 30 RON manopera, dar macar acum in 10 minute ajunge la temp. de regim. Cool
  • BAZGANM

  • Mesaje scrise: 630
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2006

  • Mesaj Privat
da am aflat si eu de ce nu se incalzeste motorul meu!
sa vedeti!ieri am circulat intrun trafic infernal din sudul bucurestilui pina la orhideea[cam 15 km]si aveam apa la 80 de grade!la semafor asteptind cam 10 minute constat cu stupoare ca incepe sa scada pina aproape de minim!am crezut ca inebunesc!blestemind si injurind toate termostatele din lume apas pe recirculare sa bage mai cald deoarece am deschis geamul sa fumez o tigare sa ma calmez!si ce sa vezi in 3 minute sa ridicat iar apa!
cu opream recircularea se racea iar!asa ca ma pune pe ginduri precizia senzorului de temperatura deoarece cred ca este cam prost pozitionasi citeste temperatura apei ce vine din calorifer! asa ca azi cu recircularea pornita in 10 minute aveam apa 80 de grade!fara recirculare se ridica dupa 30-40 de minute!nu mai inteleg nimic fratilor!
  • ROBERTby2000

  • Mesaje scrise: 244
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2006

  • Mesaj Privat
fenomenul este urmator: apa din motor se raceste prin radiatorul de calorifer.daca trage aer din afara rece in...va raci caloriferul...evident apa din motor.dar daca dai pe recirculare... trage aerul din habitaclu care este mult mai cald...evident caldura cedata de calorifer va fi mai mic.
daca nu s-a inteles...modific postul cu mai multe detalii.
  • Florin M

  • Mesaje scrise: 390
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
la mine acu se misca dupa 15 km si nici caldura nu baga klumea.
am schimbat termostatul, am luat unul original de la reprezentanta opel Brasov cu 70 ron, de schimbat l-am schimbat singur si foarte repede.
Mai intai scoti cca 2 litri de antigel intr-o tava ca sa nu pierzi din el,apoi dai jos bateria pentru a avea acces mai usor la termostat, dai jos stativul bateriei e prins cu 3 suruburi, ai nevoie de o tubulara de 13, apoi pentru a desface tubul unde se afla termostatul ai nevoie de o tubulara de 12 ca sa desfaci 2 suruburi,apoi se scoate termostatul cu o surubelnita sau un patent,il pui pe cel nou si o iei in ordine inversa cu montatul.
Dupa 3km acu s-a miscat dupa alti 3km apa a ajuns la 80,acum acu' sta la 87-88 si am caldura de pot sa stau si in tricou dupa 10km. Asa se schimba termostatul la astra g 1,7 dti (y17dt)
  • florin_bv

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie: brasov
  • Masina: Vectra 1997 x17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Acum ca sunt cu minus multe grade prin brasov am realizat si eu ca am o problema cu vectruta mea. e frig in ea de intepenesti. Daca dau pe recirculare am putina (foarte putina( caldura in masina dar se aburesc geamurile. Daca las normal baga doar aer rece si foarte rece desi caldura e data la maxim. La bord imi arata ca temperatura apei e spre 88 chiar si la drum intins, iar dimineata cand pornesc desi azi erau - 8.5 a crescut destu; de repede, deci nu cred ca sunt probleme cu termostatul. Care ar putea sa fie motivul de nu baga caldura?, as aprecia un raspuns calduros Very Happy
  • Cristi_C

  • Mesaje scrise: 741
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 2003 z18xe + z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Este ora 2:08 am, cred ca de 5 ore ma tot plimb pe acest forum care ar trebui folosit ca o matrita pentru restul forumurilor. Ca pe viitor sa fim mai folositori pentru restul userilor, o remarca ar fi ca cei care nu au la semnatura tipul masinii, motorului etc, si folosesc replici gen "masina mea", "motorul meu", ori sa nu mai foloseasca aceste exprimari ori sa treaca la semnatura tipul masinii, ca au exista multe cazuri cand a trebuit sa intru in "garajul" respectivilor sa ma lamuresc ce masini au.
Topicul acesta este de-a dreptul bestial, l-am citit de 3-4 ori de la cap la coada. Dar, desi am dat search si am gasit cateva topicuri despre probleme cu termostatul la motoarele pe benzina, nu am gasit un topic care sa explice asa de bine ca acesta, care este de axat pe motoarele diesel. De aceea, parerea mea este ca cei care stiu sa explice si cum sta problema racirii, termostatului si asa mai departe, si la motoarele pe benzina, sa arunce 2-3 posturi aici si sa se schimbe denumirea topicului, in una generala, nu numai de motoare diesel.
De cand a venit iarna, senzorul de temperatura din bordul meu oscileaza intre 60-80 la viteze mari, iar la relanti sta la 90, la o temperatura de -5 grade. Acu 5 ore habar nu aveam ce e ala termostat, dar acu am o idee. Mi-a placut cum unii oameni au explicat logic cum sta problema la masinile diesel, cum e sistemul de racire samd. Ar fi benefic sa se explice si la cele pe benzina la fel, in acest topic. Sperand ca nu v-am plictisit, ma duc sa ma culc. Very Happy
Numai bine!
  • Corsafuhrer

  • Mesaje scrise: 869
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Cel mai probabil ai caloriferul infundat; la mine baga caldura la un minut de la pornirea de pe loc (pe loc o las maxim un minut sa se incalzeasca), desi acul incepe sa se miste mult mai tarziu.
Ar trebui sa-ti speli toata instalatia, dar pe frigu' asta..... Rolling Eyes
  • florin_bv

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie: brasov
  • Masina: Vectra 1997 x17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2006

  • Mesaj Privat
intradevar asa se pare din cate si-au mai dat unii cu parerea pe la anumite service-uri caloriferul e problema, dar habar nu am sa-l curat, iar la service nu aveau timp decat dupa sarbatori, e cineva care are nevoie urgenta sa faca un ciubuc si sa-mi curete si mie caloriferul. PLeassssssssssssse
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR