Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • Seinfeld

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 1.9CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2008

  • Mesaj Privat
sebi asta e inseamna ca mecanicul meu a fost mai performant decat al tau la mine a durat 3.5 ore. Very Happy
oricum vw urile sunt mult mai bine gandite, dar la calitate tot acolo sunt sau poate mai slab.

Apropo de temperatura poate ne confirma si noua cineva care are 1.9cdti 120cp mai nou de un an-doi care nu a avut probleme, la cat ii sta apa.
Skip ads

  • Seinfeld

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 1.9CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2008

  • Mesaj Privat
sebi asta e inseamna ca mecanicul meu a fost mai performant decat al tau la mine a durat 3.5 ore. Very Happy
oricum vw urile sunt mult mai bine gandite, dar la calitate tot acolo sunt sau poate mai slab.

Apropo de temperatura poate ne confirma si noua cineva care are 1.9cdti 120cp mai nou de un an-doi care nu a avut probleme, la cat sta in mers.
  • sebi4fc

  • Mesaje scrise: 1,576
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Faza e ca mecanicul tau a fost mai performant decat mine ca eu l-am schimbat cu ajutorul uni prieten Embarassed Very Happy. Si daca stiam de la inceput ca trebuie desfacuta sonda de gaze din colierele metalice nu dura mai mult de 2 ore, am desfacut tot si stateam ca fazani si nu stiam de ce nu se poate scoate sonda de pe surub dupa 2-3 telefoane am aflat ca musai trebuie scoase colirele la sonda si ne-am apucat iara de treaba.
Acuma daca ar fi sa repet operatiunea nu am dura mai mult de 1 ora, asta la masina mea sau aceasi motorizare.

P.S. in alea 6 ore a intrat si mersu pana la magazin cumparat antigel si apa si verificarea de final sa fie etansate bine furtunele.
  • iulius-cezar

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Alba
  • Masina: Vectra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2010

  • Mesaj Privat
eu nu am vazut acul urcand la 90 de garade decat dupa vreo 30 de minute de urcat in panta cu motorul turat
Skip ads

  • iulius-cezar

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Alba
  • Masina: Vectra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2010

  • Mesaj Privat
e mereu pe zero,desi caldura am in masina
  • sebi4fc

  • Mesaje scrise: 1,576
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2009

  • Mesaj Privat
da si cand ai ajuns in varful dealului a si scazut la zero, daca e asa e termostatu blocat pe deschis, schimbal si o sa ai numai de castigat.
  • sebi4fc

  • Mesaje scrise: 1,576
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Uite cum sta apa sus cu noul termostat Very Happy Very Happy
  • Bebel

  • Mesaje scrise: 159
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2008

  • Mesaj Privat
sebi, cam cat ai mers pana ti a ajuns apa la 90grade? am senzatia ca si mie imi cam face figuri termostatul. ajunge foarte greu la 80 si dupa ce stau putin la relanti scade iar.
Skip ads

  • sandu_18smd

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Zafira 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2009

  • Mesaj Privat
sebi -termostatul de la masina ta este cumva din acela capsulat? motorul meu este tot z19dt si la mine pare capsulat. ca pret tot cam acolo l-am gasit, dar are pe el si senzorul de temp. asa a zis vanzatorul ca vine.
  • sebi4fc

  • Mesaje scrise: 1,576
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Bebel - cam dupa maxim 10 km ajunge apa la 88, daca ai ventilatoru pornit e normal sa scada la relanti da dupa ce te pui in miscare trebuie sa urce iarasi, verifica furtunul dintre termostat si radiator daca se incalzeste inainte sa ajunga apa peste 85 e blocat pe deschis sau nu etanseaza bine garnitura si are scapari.
Si am observat ca daca stai pe loc cu motoru pornit temperatura nu creste deloc ba chiar scade cu 1 -2 grade am vazut urmarind Meniul ascuns.

sandu_18smd uite pun o poza cum arata termostatu si da are si senzorul pe el.
  • sandu_18smd

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Zafira 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2009

  • Mesaj Privat
da,asa mi-a aratat si mie de la piese baiatul.trebuie sa-l schimb si eu la zafira mea. cred ca a ramas pe deschis,dar cu zapada asta nici nu pot sa scot masina de unde am parcat.
  • Arnautu Vasile

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 1.9 - 150 cp
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2008

  • Mesaj Privat
sebi4fc a scris:Intra in meniu secreat si acolo o sa iti arate temperatura exacta cara e de 90 daca pe ceas iti arata 85-88 deci stai linistit ce totul ok.


Te rog frumos spune-mi si mie cum intru in meniul secret?
Skip ads

  • sebi4fc

  • Mesaje scrise: 1,576
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Vasile ai PM.
  • Seinfeld

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 1.9CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Cam asa sta si la mine temperatura 86 - 88 iar la forja maxim 92.
Am mers azi 10 km prin oras pana in 2300 de ture si abia a ajuns la 70 grade.
La relanti scade si la mine cu cateva grade.
Cred ca nu ar trebui sa fie nici un radiator pornit pana in 88 - 90 de grade.
Si eu unul raman la parerea ca ar trebui sa stea la 90 - 92 de grade cel putin.
  • sebi4fc

  • Mesaje scrise: 1,576
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Depinde si de temperatura de afara azi la Cluj erau -5 grade la -10 iti dai seama ca trebuie sa mergi mai mult.
  • ionutxxl

  • Mesaje scrise: 1,255
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Vectra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Eu am termostatul nou, si ca sa ajung la 90 trebuie sa merg cel putin20-25 de km acuma pe frigul asta(-15 la SV) ...dieselu se incalzeste cel putin la opel foarte greu Sad
Am un amic cu un WW Passat in 5 km a ajuns la 85 temperatura iar la mine abia dupa 25
  • sebi4fc

  • Mesaje scrise: 1,576
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Poi si mie mi se incalzeste in 7 km de la mine din parcare pana la prietena in fata blocului.
La DTI se incalzeste mai greu din cate stiu eu.
  • valix

  • Mesaje scrise: 214
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Seinfeld a scris:Si eu unul raman la parerea ca ar trebui sa stea la 90 - 92 de grade cel putin.


intrebare de baraj: daca pe termostat scrie 88 grade (si scrie in perfect acord cu producatorul opel) ... tu cum de crezi ca ar trebui sa stea apa la 90-92 grade? ai vro cunostinta care lucreaza la opel si care stie mai multe? Very Happy
  • Seinfeld

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 1.9CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Bineinteles ca puteai sa iti expui parerea si fara ironii rautacioase. Pentru asa ceva daca vrei exista Mirc (inca), mess etc.

Nu sunt sigur de informatie tocmai de asta am spus ca este o PARERE.
Aceasta parere se bazeaza pe:
1. regimul de functionare al masinii dinaintea aparitiei problemei - respectiv ac temperatura vertical - 90 de grade.
2. dintr-un minim de cultura auto pot sa spun ca un diesel are tolerantele ideale undeva la 92 - 96 de grade.
  • Bebel

  • Mesaje scrise: 159
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2008

  • Mesaj Privat
salut baieti. vin si eu cu o intrebare... este posibil ca in 5-6 km, sa nu se incalzeasca motorul astfel incat sa nu se ridice nici macar o liniuta la indicator?
azi dupa ce am venit de la munca (cam 6km dupa cum spuneam) acul nu s a ridicat deloc. am ajuns in parcare, am pus pana pe furtunul dintre termostat si radiator. era doar usor caldut spre capatul de la termostat in rest era rece bocna. ce i drept erau si vreo -13g afara. am vazut aici baieti care spun ca merg cam 20km pana se incalzeste motorul. chiar imi e dor sa mai vad si eu indicatorul "sculat". Smile
numai bine!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR