Seinfeld
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 1.9CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2008
- Mesaj Privat
sebi asta e inseamna ca mecanicul meu a fost mai performant decat al tau la mine a durat 3.5 ore.
oricum vw urile sunt mult mai bine gandite, dar la calitate tot acolo sunt sau poate mai slab.
Apropo de temperatura poate ne confirma si noua cineva care are 1.9cdti 120cp mai nou de un an-doi care nu a avut probleme, la cat ii sta apa.
oricum vw urile sunt mult mai bine gandite, dar la calitate tot acolo sunt sau poate mai slab.
Apropo de temperatura poate ne confirma si noua cineva care are 1.9cdti 120cp mai nou de un an-doi care nu a avut probleme, la cat ii sta apa.
Seinfeld
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 1.9CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2008
- Mesaj Privat
sebi asta e inseamna ca mecanicul meu a fost mai performant decat al tau la mine a durat 3.5 ore.
oricum vw urile sunt mult mai bine gandite, dar la calitate tot acolo sunt sau poate mai slab.
Apropo de temperatura poate ne confirma si noua cineva care are 1.9cdti 120cp mai nou de un an-doi care nu a avut probleme, la cat sta in mers.
oricum vw urile sunt mult mai bine gandite, dar la calitate tot acolo sunt sau poate mai slab.
Apropo de temperatura poate ne confirma si noua cineva care are 1.9cdti 120cp mai nou de un an-doi care nu a avut probleme, la cat sta in mers.
- sebi4fc
- ****
- 1,576 mesaje
- din 06 Apr 2009
- Vectra 2005 Z19DT
- Cluj
sebi4fc
- Mesaje scrise: 1,576
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Apr 2009
- Mesaj Privat
Faza e ca mecanicul tau a fost mai performant decat mine ca eu l-am schimbat cu ajutorul uni prieten . Si daca stiam de la inceput ca trebuie desfacuta sonda de gaze din colierele metalice nu dura mai mult de 2 ore, am desfacut tot si stateam ca fazani si nu stiam de ce nu se poate scoate sonda de pe surub dupa 2-3 telefoane am aflat ca musai trebuie scoase colirele la sonda si ne-am apucat iara de treaba.
Acuma daca ar fi sa repet operatiunea nu am dura mai mult de 1 ora, asta la masina mea sau aceasi motorizare.
P.S. in alea 6 ore a intrat si mersu pana la magazin cumparat antigel si apa si verificarea de final sa fie etansate bine furtunele.
Acuma daca ar fi sa repet operatiunea nu am dura mai mult de 1 ora, asta la masina mea sau aceasi motorizare.
P.S. in alea 6 ore a intrat si mersu pana la magazin cumparat antigel si apa si verificarea de final sa fie etansate bine furtunele.
- iulius-cezar
- *
- 3 mesaje
- din 17 Jan 2010
- Vectra 2004
- Alba
iulius-cezar
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Alba
- Masina: Vectra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2010
- Mesaj Privat
- iulius-cezar
- *
- 3 mesaje
- din 17 Jan 2010
- Vectra 2004
- Alba
iulius-cezar
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Alba
- Masina: Vectra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2010
- Mesaj Privat
- sebi4fc
- ****
- 1,576 mesaje
- din 06 Apr 2009
- Vectra 2005 Z19DT
- Cluj
sebi4fc
- Mesaje scrise: 1,576
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Apr 2009
- Mesaj Privat
- sebi4fc
- ****
- 1,576 mesaje
- din 06 Apr 2009
- Vectra 2005 Z19DT
- Cluj
sebi4fc
- Mesaje scrise: 1,576
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Apr 2009
- Mesaj Privat
- Bebel
- **
- 159 mesaje
- din 10 Dec 2008
- Vectra 2005 Z19DT
- Bucuresti
Bebel
- Mesaje scrise: 159
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2008
- Mesaj Privat
- sandu_18smd
- **
- 175 mesaje
- din 02 Jun 2009
- Zafira 2006 Z19DT
- Constanta
sandu_18smd
- Mesaje scrise: 175
- Locatie: Constanta
- Masina: Zafira 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2009
- Mesaj Privat
- sebi4fc
- ****
- 1,576 mesaje
- din 06 Apr 2009
- Vectra 2005 Z19DT
- Cluj
sebi4fc
- Mesaje scrise: 1,576
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Apr 2009
- Mesaj Privat
Bebel - cam dupa maxim 10 km ajunge apa la 88, daca ai ventilatoru pornit e normal sa scada la relanti da dupa ce te pui in miscare trebuie sa urce iarasi, verifica furtunul dintre termostat si radiator daca se incalzeste inainte sa ajunga apa peste 85 e blocat pe deschis sau nu etanseaza bine garnitura si are scapari.
Si am observat ca daca stai pe loc cu motoru pornit temperatura nu creste deloc ba chiar scade cu 1 -2 grade am vazut urmarind Meniul ascuns.
sandu_18smd uite pun o poza cum arata termostatu si da are si senzorul pe el.
Si am observat ca daca stai pe loc cu motoru pornit temperatura nu creste deloc ba chiar scade cu 1 -2 grade am vazut urmarind Meniul ascuns.
sandu_18smd uite pun o poza cum arata termostatu si da are si senzorul pe el.
- sandu_18smd
- **
- 175 mesaje
- din 02 Jun 2009
- Zafira 2006 Z19DT
- Constanta
sandu_18smd
- Mesaje scrise: 175
- Locatie: Constanta
- Masina: Zafira 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2009
- Mesaj Privat
Arnautu Vasile- Suspendat
- 65 mesaje
- din 17 Nov 2008
- Astra 1.9 - 150 cp
- Ilfov
Arnautu Vasile- Mesaje scrise: 65
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 1.9 - 150 cp
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2008
- Mesaj Privat
- sebi4fc
- ****
- 1,576 mesaje
- din 06 Apr 2009
- Vectra 2005 Z19DT
- Cluj
sebi4fc
- Mesaje scrise: 1,576
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Apr 2009
- Mesaj Privat
Seinfeld
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 1.9CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2008
- Mesaj Privat
Cam asa sta si la mine temperatura 86 - 88 iar la forja maxim 92.
Am mers azi 10 km prin oras pana in 2300 de ture si abia a ajuns la 70 grade.
La relanti scade si la mine cu cateva grade.
Cred ca nu ar trebui sa fie nici un radiator pornit pana in 88 - 90 de grade.
Si eu unul raman la parerea ca ar trebui sa stea la 90 - 92 de grade cel putin.
Am mers azi 10 km prin oras pana in 2300 de ture si abia a ajuns la 70 grade.
La relanti scade si la mine cu cateva grade.
Cred ca nu ar trebui sa fie nici un radiator pornit pana in 88 - 90 de grade.
Si eu unul raman la parerea ca ar trebui sa stea la 90 - 92 de grade cel putin.
- sebi4fc
- ****
- 1,576 mesaje
- din 06 Apr 2009
- Vectra 2005 Z19DT
- Cluj
sebi4fc
- Mesaje scrise: 1,576
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Apr 2009
- Mesaj Privat
- ionutxxl
- ****
- 1,255 mesaje
- din 04 Apr 2008
- Vectra 2004 y20dth
- Suceava
ionutxxl
- Mesaje scrise: 1,255
- Locatie: Suceava
- Masina: Vectra 2004 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Apr 2008
- Mesaj Privat
- sebi4fc
- ****
- 1,576 mesaje
- din 06 Apr 2009
- Vectra 2005 Z19DT
- Cluj
sebi4fc
- Mesaje scrise: 1,576
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Apr 2009
- Mesaj Privat
- valix
- **
- 214 mesaje
- din 06 Aug 2009
- Astra 2012 A16XER
- Bucuresti
valix
- Mesaje scrise: 214
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2009
- Mesaj Privat
Seinfeld a scris:Si eu unul raman la parerea ca ar trebui sa stea la 90 - 92 de grade cel putin.
intrebare de baraj: daca pe termostat scrie 88 grade (si scrie in perfect acord cu producatorul opel) ... tu cum de crezi ca ar trebui sa stea apa la 90-92 grade? ai vro cunostinta care lucreaza la opel si care stie mai multe?
Seinfeld
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 1.9CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2008
- Mesaj Privat
Bineinteles ca puteai sa iti expui parerea si fara ironii rautacioase. Pentru asa ceva daca vrei exista Mirc (inca), mess etc.
Nu sunt sigur de informatie tocmai de asta am spus ca este o PARERE.
Aceasta parere se bazeaza pe:
1. regimul de functionare al masinii dinaintea aparitiei problemei - respectiv ac temperatura vertical - 90 de grade.
2. dintr-un minim de cultura auto pot sa spun ca un diesel are tolerantele ideale undeva la 92 - 96 de grade.
Nu sunt sigur de informatie tocmai de asta am spus ca este o PARERE.
Aceasta parere se bazeaza pe:
1. regimul de functionare al masinii dinaintea aparitiei problemei - respectiv ac temperatura vertical - 90 de grade.
2. dintr-un minim de cultura auto pot sa spun ca un diesel are tolerantele ideale undeva la 92 - 96 de grade.
- Bebel
- **
- 159 mesaje
- din 10 Dec 2008
- Vectra 2005 Z19DT
- Bucuresti
Bebel
- Mesaje scrise: 159
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2008
- Mesaj Privat
salut baieti. vin si eu cu o intrebare... este posibil ca in 5-6 km, sa nu se incalzeasca motorul astfel incat sa nu se ridice nici macar o liniuta la indicator?
azi dupa ce am venit de la munca (cam 6km dupa cum spuneam) acul nu s a ridicat deloc. am ajuns in parcare, am pus pana pe furtunul dintre termostat si radiator. era doar usor caldut spre capatul de la termostat in rest era rece bocna. ce i drept erau si vreo -13g afara. am vazut aici baieti care spun ca merg cam 20km pana se incalzeste motorul. chiar imi e dor sa mai vad si eu indicatorul "sculat".
numai bine!
azi dupa ce am venit de la munca (cam 6km dupa cum spuneam) acul nu s a ridicat deloc. am ajuns in parcare, am pus pana pe furtunul dintre termostat si radiator. era doar usor caldut spre capatul de la termostat in rest era rece bocna. ce i drept erau si vreo -13g afara. am vazut aici baieti care spun ca merg cam 20km pana se incalzeste motorul. chiar imi e dor sa mai vad si eu indicatorul "sculat".
numai bine!