Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
mihaiu a scris:nici mie nu imi urca temp,dar baga caldura,l drum lung mai apuca s urce dar scadea l o in orash dar caldura baga...termostatul era problema! E vreo 45 ron s schimba super usor e sub baterie p motor folosesti o tubulara d 12 s desf 2suruburi,in 20min nu ai c face,la service imi cerea 700 mii


bine ai venit pe forum. Am incercat sa citesc postul tau si e tare greu de inteles... Cisteste inca odata regulamentul (daca nu l-ai citit ar fi bine sa o faci) si renunta la stilul de scris gen MESS si cu prescurtari inteligibile. Scrie normal si corect si colegii vor intelege mai usor ce vrei sa spui... Multumesc pentru intelegere.
Skip ads

  • bogdanbdl

  • Mesaje scrise: 210
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2010

  • Mesaj Privat


Ce parere aveti de termostatul meu? Ce credeti ca l-a atacat in halul ala? Oare antigelul albastru pe care il avea inainte? Prima oara cand l-am verificat a deschis, dar parca a iesit niste mizerie pe unde etansaza. L-am curatat, scria parca Robert prin 2006 ca are o garnitura si pe care a curatat-o, eu nu am gasit acea garnitura. Am suflat pe el si se simte foarte putin ca scapa. Nu l-as fi verificat, daca si cel nou, dupa 2 saptamani a inceput sa aibe aceleasi simtome( primele 3 zile cu cel nou a stat acul fix la 90 de grade, chit ca erau 4 grade afara, chit ca erau mai multe si foarte repede urca apa. Dupa aceea apa urca, dar nu mai statea la 90 intre, pana a inceput sa urce greu, cand iar si-a revenit si urca mai usor.) Eu am ajuns la concluzia ca am mizerie in radiator sau poate chiar din cauza reactiei dintre antigelul albastru si cel roz, ca eu n-am clatit morul dupa inlocuirea celui albastru Daca e asa, de ce in vasul de expansiune antigelul e limpede?
Daca ati schimbat termostatul ,stiu ca aici e de diesel si aveti acelasi motor (1.4 16v z14xe ) , mi-ar trebui si mie corpul ca eu i-am rupt conducta care duce spre motor Embarassed si poate ca e mai bun ca al meu Smile
Multumesc ca mi-ati citit topicul putin cam mare!
  • meshterul

  • Mesaje scrise: 126
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2009

  • Mesaj Privat
a schimbat cineva termostatul la 1.7cdti, Z17DTH.?
as vrea si eu sa fac aceasta operatiune pentru ca, acum ca a venit frigul observ ca imi da caldura in habitaclu f.f. greu, adica dupa mers cam 10-15 min prin oras, temperatura antigelului ajunge abia la 45-50 grade.
stie cineva cat costa termostatul?
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
si la mine am avut aceleasi simptome ca la @bogdanbdl si acum vad ca functioneaza mai rau si cred ca scapa putin pe la acel termostat desi e nou... Cred ca e calitatea de rahat...
Skip ads

  • bogdanbdl

  • Mesaje scrise: 210
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2010

  • Mesaj Privat
La mine acuma urca apa asa repede si sta fix la 90 cu noul termostat Very Happy Daca plec cu caldura oprita, in 3km e la 90 Very Happy Acuma mi-e frica sa mai plec cu ea pornita:)), cum a urcat la 90 ii dau drumul frumos si nu se misca acul deloc. Am stationat maxim 2 minute cu motorul pornit si s-a dus la 95 de au pornit amandoua ventilatoare, a revenit la 90, dar e normal sa porneasca amandoua si ce de la AC? Totusi erau 8 grade afara si sa urce asa mult?
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
dar tu ai benzina si e stiu faptul ca benzina se incalzeste mai repede decat la diesel. daca temperatura creste foarte repede si depaseste 95 grade atunci pornesc amandoua pentru o racire mai eficienta in caz contrar porneste doar cel dinspre motor care e prins de radiatorul de antigel
  • Bluecorsa-PDG

  • Mesaje scrise: 661
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Nu stiu daca e normal comportamentul masinii mele, dar iarna trecuta cand mergeam afara din oras statea acul la 80-85, dar la intrare in oras scadea de tot, adica nu era vizibila incalzirea, si asta fara sa opresc motorul, nu mai vorbesc de faptul ca in zilele cu temperaturi foarte scazute nu sarea de 60 in 100 km de mers cu treapta 3, (era drumul acoperit cu zapada). Rezolvarea a fost acoperirea a 1/2 din radiator cu un carton, si atunci totul era normal. pe vara totul a fost normal.... Asa pateste toata lumea care are diesel? Eu am 13cdti....
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
@Bluecorsa-PDG
am mers 4 ani pe o corsa cu motor ca al tau
iar in iernile cand era fff frig adina -10 -15 grade crestea fff greu temperatura la apa exact cum zici si tu fff rar ajungea la 80 grade in rest abia se ridica putin
iar vara in 85 grade in cazul de 40+si mers in coloama crestea peste 90 si pornea termoupla
stai linistit ca asa e la diesel
Skip ads

  • Bluecorsa-PDG

  • Mesaje scrise: 661
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Oricum de 3 ani merg si eu cu el si mi-am cam dat seama ce e normal sau nu, dar cand nu ai un termen de comparatie...
  • Dan56

  • Mesaje scrise: 775
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Cand ai schimbat antigelul?
Intreb pentru ca la mine, dupa ce l-am schimbat, se-ncalzeste ceva mai repede. Nici la mine insa nu trece de 80* cand e foarte rece, n-am auzit ventilatorul de asta-vara.
La drum intins, ajunge la 88-89, dupa care scade la 85-86, si tot asa. Fara ventilator.
Parerea mea e ca functioneaza corect.
  • Bluecorsa-PDG

  • Mesaje scrise: 661
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2008

  • Mesaj Privat
L-am schimbat de curand deci vedem iarna asta...
  • costy_creete

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2005 z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2010

  • Mesaj Privat
meshterul a scris:a schimbat cineva termostatul la 1.7cdti, Z17DTH.?
as vrea si eu sa fac aceasta operatiune pentru ca, acum ca a venit frigul observ ca imi da caldura in habitaclu f.f. greu, adica dupa mers cam 10-15 min prin oras, temperatura antigelului ajunge abia la 45-50 grade.
stie cineva cat costa termostatul?
sal ai reusit sa schimbi termostatul?
Skip ads

  • meshterul

  • Mesaje scrise: 126
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2009

  • Mesaj Privat
salut! nu am reusit pentru ca inca nu stiu daca e defect al meu. unu zice ca e defect..unu ca nu e..nici eu nu mai stiu ce sa zic. ai aceleasi probleme ca si mine?
  • mad2max

  • Mesaje scrise: 795
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Ca tot veni vorba....eu nu am auzit niciodata ventilatorul de la masina pornit....masina se incalzeste destul de repede zic eu, dar sta undeva sub 90 de grade(87-8Cool....mi-a spus un mecanic ca e posibil ca ventilatorul sa porneasca pe la 95...se poate schimba temperatura la care porneste sau trebuie sa schimb termostatul pt asta?
  • Bluecorsa-PDG

  • Mesaje scrise: 661
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2008

  • Mesaj Privat
mad2max a scris:Ca tot veni vorba....eu nu am auzit niciodata ventilatorul de la masina pornit....masina se incalzeste destul de repede zic eu, dar sta undeva sub 90 de grade(87-8Cool....mi-a spus un mecanic ca e posibil ca ventilatorul sa porneasca pe la 95...se poate schimba temperatura la care porneste sau trebuie sa schimb termostatul pt asta?
ventilatorul porneste putin peste 90 de grade, masina ta are un comportament normal ce ai cu ea?
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
am reusit sa o incing pe a mea la 92 grade doar joi cand am mers spre Felix, pe autostrada Turda A3 la mers constant cu 180-200 cu restul trupei si cum scadeam la 160 isi revenea la temperatura nomala adica pe ceas 88 grade. Deci eu cred ca asa este normal
  • mad2max

  • Mesaje scrise: 795
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Bluecorsa-PDG a scris:
mad2max a scris:Ca tot veni vorba....eu nu am auzit niciodata ventilatorul de la masina pornit....masina se incalzeste destul de repede zic eu, dar sta undeva sub 90 de grade(87-8Cool....mi-a spus un mecanic ca e posibil ca ventilatorul sa porneasca pe la 95...se poate schimba temperatura la care porneste sau trebuie sa schimb termostatul pt asta?
ventilatorul porneste putin peste 90 de grade, masina ta are un comportament normal ce ai cu ea?

Eu sunt nedumerit ca de aproape 5 ani de cand am masina nu am auzit o data ventilatorul....e normal?....pt ce mai e pus acolo daca nu porneste deloc?...se incalzeste la max 91-92 de grade in conditii de drum foarte aglomerat prin oras si opriri dese, dar cum prind drum liber scade pe la 87-88...intreb si eu pt ca nu sunt vreun expert, e normal sa nu porneasca ventilatorul pt ca am vazut vw sau ford la care porneste destul de repede....
  • Bluecorsa-PDG

  • Mesaje scrise: 661
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2008

  • Mesaj Privat
mad2max Nici eu nu am auzit ventilatorul decat de foarte putine ori, cred ca din cauza radiatorului foarte mare, isi face treaba pe 'mute' ca sa zic asa, am auzit si eu la renault, dar la urcare pe transfagarasan in ritm alert aproape ca ii fierbea motorul pe cand la mine totul era normal, e foarte bine asa chit ca iarna pun carton ca la tractor.... important e sa fim atenti sa nu creasca nici prea tare temperatura dar nici sa mergem toata iarna cu motorul rece. Succes!
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
sunt intrutotul de acord cu tine Bluecorsa-PDG; si la mine nu aud ventilatorul fie ca e foarte linistit fie ca nu reusesc eu sa ii dau atatea forje sa ii creasca nivelul temperaturii peste 95 grade ca acolo am inteles ca porneste ventilatorul. Cert este ca a mea sta la 87-88 de zici ca acolo e pictat ceasul ala (asta dupa ce se incalzeste ca e motorul mare si pana la lucru nu apuca nici sa creasca limba pe ceas ~4km )
  • Bluecorsa-PDG

  • Mesaje scrise: 661
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Pe distante de astea nici nu ai cum sa-i ceri sa se incalzeasca, dar eu spuneam ca pana sa pun carton cum am mai povestit nu sarea acul de 60 de la Alexandria la Bucuresti (90 km) in conditiile de -15 - -20 de grade si mers pe zapada deci 60 km ora (treapta a 4-a) maxim...Atunci mi-am amintit de vremea cand mergeam cu dacia....
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR