Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • ciogaby

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2010

  • Mesaj Privat
sebi4fc a scris:Fiecare face ce experimente vrea cu masina lui, da iti garantez eu ca daca mergi in paralel cu alta masina tu cu cartonu MIRACULOS si el fara o sa ramai surprins de rezultat.


Si ce fel de rezultat o sa ma surprinda? Am mers cu masina fara carton de cand am luat-o ,am schimbat termostatul,vizite nenumarate la service si rezultatul = canci caldura in primii 10 km iarna. Acum dupa ce am pus cartonul MIRACULOS se incalzeste foarte repede si nu a ajuns niciodata temperatura la 90grade. Concluzia mea este ca Opelul astra g diesel este cea mai proasta masina in ceea ce priveste caldura.
Apropo, tu detii un astra g diesel care baga caldura ca un pasat si esti multumit de ea ,sau esti in plus pe aici?
Skip ads

  • sebi4fc

  • Mesaje scrise: 1,576
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Nu ma BB eu detin un BUGATTI Veyron care baga caldura ca o caruta cu tractiune animala, 2 cai putere pe unu il chema CIOGABY si pe calalt il cheama masa acasa.
Se pare ca tu esti ala in plus peaci ca ai rams la caruta Evil or Very Mad .
Vezi cand cazi din pat si te trezesti sa nu te lovesti tare.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,677
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Care si-a pus repede cartonu' in fata radiatorului a avut in familie o Dacie 1310.

Uite ca e mult mai usor asa, cu un carton calculat/decupat in fel si chip, decat sa remediezi cauza pentru care nu ai caldura in habitaclu.
  • munteanu

  • Mesaje scrise: 302
  • Locatie: Timis
  • Masina: Antara 2007 Z20 DMH.
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2007

  • Mesaj Privat
sistemul de la logan de 1.5 nu se poate adapta si la masinile noastre ?
stie cineva cum arata siguranta respectiva , unde este montata sau cum arata acel sistem ?

eu nu am probleme cu termostatul dar m ar interesa un sistem cu care sa am caldura mai repede in masina ,merg in jur de 50 km pe zi ,dar fac multe opriri , intre 30 - 50 minute
Skip ads

  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
la mine la astra G cu motor de 2l Y20DTH imi da foarte repede caldura dar nu se ridica acul la termostat iarna decat dupa vreo 20km si apoi ramane teoretic aproape constant...
  • sebi4fc

  • Mesaje scrise: 1,576
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2009

  • Mesaj Privat
munteanu a scris:sistemul de la logan de 1.5 nu se poate adapta si la masinile noastre ?
stie cineva cum arata siguranta respectiva , unde este montata sau cum arata acel sistem ?

eu nu am probleme cu termostatul dar m ar interesa un sistem cu care sa am caldura mai repede in masina ,merg in jur de 50 km pe zi ,dar fac multe opriri , intre 30 - 50 minute


Am postat eu iarna trecuta vreo 3 poze cu rezistentele respective si acum de 2 zile tot caut dupa ele dar nu le gasesc.
Revin cu poze cand dau de ele.
  • sebi4fc

  • Mesaje scrise: 1,576
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Revin cu pozele promise.
  • ciogaby

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2010

  • Mesaj Privat
sebi4fc a scris:Nu ma BB eu detin un BUGATTI Veyron care baga caldura ca o caruta cu tractiune animala, 2 cai putere pe unu il chema CIOGABY si pe calalt il cheama masa acasa.
Se pare ca tu esti ala in plus peaci ca ai rams la caruta Evil or Very Mad .
Vezi cand cazi din pat si te trezesti sa nu te lovesti tare.



Ultima modificare facuta de ciogaby la Mie 15 Feb, 2012 12:20 pm
Skip ads

  • ciogaby

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2010

  • Mesaj Privat
ahappyuser a scris:Care si-a pus repede cartonu' in fata radiatorului a avut in familie o Dacie 1310.

Uite ca e mult mai usor asa, cu un carton calculat/decupat in fel si chip, decat sa remediezi cauza pentru care nu ai caldura in habitaclu.


Si in ce consta acea remediere ? Sa fac vreo vraja? Spune-ne si noua cum se poate rezolva pt. ca toate service-urile mi-au zis ca nu au ce sa-i faca pt. ca asa e constructia ei? Termostatul este nou si inchide perfect circuitul.Am explicat ca acel carton se pune la radiator nu se pune pt. el ci ca sa nu bage aer rece la motor si eu nu-l pun decat daca afara este sub -10grade.
  • sebi4fc

  • Mesaje scrise: 1,576
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2009

  • Mesaj Privat
ciogaby a scris:
sebi4fc a scris:Nu ma BB eu detin un BUGATTI Veyron care baga caldura ca o caruta cu tractiune animala, 2 cai putere pe unu il chema CIOGABY si pe calalt il cheama masa acasa.
Se pare ca tu esti ala in plus peaci ca ai rams la caruta Evil or Very Mad .
Vezi cand cazi din pat si te trezesti sa nu te lovesti tare.


BA LIMBRICULE , dute-n p. matii . Ne cunoastem de undeva ca sa ma jignesti? Vad ca moderatorii pe aici dorm pe ei. Pe ciogaby il cheama mata la ea acasa Evil or Very Mad Dintr-o discutie despre lipsa caldurii intr-o masina cum mama ta te gandisi sa ma jignesti tu pe mine? Stai cuminte in banca ta si da-ti cu parerea despre ce se scrie ca nu cred ca e un forum pt. jigniri! SAu este si eu nu stiam !?


Na poftim cultura, esti la ani lumina departe de civilizatie mai Beietule, nici nu ma mira daca tu inca mai folosesti cartonu.
  • ciogaby

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Nu era mai bine daca nu ma jigneai ? Ai rezolvat ceva cu asta? Imi retrag cuvintele pt. ca jignirile nu isi au locul pe un forum. Poate ai in continuare vreo solutie si nu jigniri !
  • lumircea

  • Mesaje scrise: 236
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2017 B16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2011

  • Mesaj Privat
nu cred in pareri cum ca asa ar fi Diesel-ul ... se incalzeste mai greu ... pentru BUNA functionare a motorului temperatura lui trbuie sa fie cea de regim ... de la motor la motor intre 80 si 100 °C ... daca nu se-ntimpla asa trebuie revizuit circuitul de racire ... termostatul in special ... poate fi blocat deskis ...
Skip ads

  • lumircea

  • Mesaje scrise: 236
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2017 B16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2011

  • Mesaj Privat
in + kestia cu motor mai rece in oras si mai cald in afara ... e cel putin bizara ... caci afara circulind cu viteza mai mare cantitatea de aer ce trece prin radiator e mai mare ... deci racire mai buna ... in oras e invers ...
in orice caz daca nu se reuseste incalzirea normala a motorului trebuie verficat urgent caci mersul cu motorul rece creste uzura si consumul ...
bafta la toti ...
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
La motoarele diesel mari, e cam problematic sub -10 C. Daca nu e in sarcina puternica, se raceste pentru ca nu produce caldura suficienta chiar si cu termostatul perfect. Pierde din curentii de aer care-l racesc direct pe el (nu lichidul) si din caldura transmisa in habitaclu. Cei cu termostat nou, temperatura la 80-90 C, va invit sa dati pe trepta mare la ventilatie si sa stati la relanti. In 10 minute mai aveti 70 C. Aia cu carton vor avea putin mai mult Smile)

Din nou, e perfect normal sa ai fluctuatii de temperatura, nici cel mai sofisticat sistem nu poate tine temperatura la 90C. Toate masinile care arata 90C tot timpul, dar absolut toate mint, temperatura nu e 90 C. La vag de la temperatura reala de 78 C, afiseaza 90C.

La Opel asa e sistemul, sa-ti zica tot timpul exact ce temperatura ai. Tineti minte ca acelasi sistem trebuie sa faca fata si vara la +40C. E de preferat un sistem overcooled decat un "fierbator".
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,677
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Eu stiam ca un volum mare de fonta/aluminiu/metal se raceste mai greu decat un volum mai mic din acelasi material, avand inertie mai mare la modificarile de temperatura. Deci un motor de 1.700ccm se va incalzi mai repede in mers iarna decat unul de 2.000ccm insa se va raci iarna in mers ceva mai repede decat unul de 2.000ccm, strict privind din punct de vedere al racirii datorata aerului care-l invaluie frontal/lateral/pe dedesuptul motorului.

La VAG acul de temperatura e 'pictat' in bord la 90 grade pentru ca probabil ventilatorul de pe radiator e comandat in mod permanent prin marirea/micsorarea turatiei ventilatoarelor, in opinia mea marja de temperatura de la care se modifica turatia acestora e mai mica ca la GM, ori senzorul de temperatura de pe motor e mai precis/mai sensibil si comanda mai precis si turatia ventilatoarelor care probabil actioneaza imediat pe radiatorul principal ca sa faca racire sau pe bujiile din circuitul mic de racire al motorului pentru a mai incalzi putin lichidul de racire.

Altfel chiar nu-mi explic cum se face ca apa sta mereu la 90grade C la motoarele VAG. Personal nu cred ca la VW acul de temperatura din bord 'te minte' si de fapt e o mare diferenta fata de temperatura reala a motorului, stiu ca la Opel acul de temperatura din bord arata cu 5 grade C mai putin decat temperatura reala, iar senzorul de temperatura exterioara e mai putin precis decat cele montate pe VW.

Am avut un Tico care se comporta exact la fel, singura data cand am reusit sa-l incalzesc peste 90 grade C a fost cand am urcat pe Transfagarasan cu el.
  • lumircea

  • Mesaje scrise: 236
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2017 B16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2011

  • Mesaj Privat
mmda ... theoretic e corect ... eu nu-mi prea bat capul caci traiesc intr-o regiune unde temperatura nu scade iarna sub
+5°C iar vara nu depaseste +30 ... asa ca mie imi arata mai tot timpul temperatura constanta ... (de fapt nu-mi arata ... caci am o astra h care nu afiseaza mai nimic dar am un dispozitiv pe priza obd care memorizeaza datele reale pe timpul functionarii motorului ...
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
ahappyuser a scris:
La VAG acul de temperatura e 'pictat' in bord la 90 grade pentru ca probabil ventilatorul de pe radiator e comandat in mod permanent prin marirea/micsorarea turatiei ventilatoarelor, in opinia mea marja de temperatura de la care se modifica turatia acestora e mai mica ca la GM, ori senzorul de temperatura de pe motor e mai precis/mai sensibil si comanda mai precis si turatia ventilatoarelor care probabil actioneaza imediat pe radiatorul principal ca sa faca racire sau pe bujiile din circuitul mic de racire al motorului pentru a mai incalzi putin lichidul de racire.

Altfel chiar nu-mi explic cum se face ca apa sta mereu la 90grade C la motoarele VAG. Personal nu cred ca la VW acul de temperatura din bord 'te minte' si de fapt e o mare diferenta fata de temperatura reala a motorului, stiu ca la Opel acul de temperatura din bord arata cu 5 grade C mai putin decat temperatura reala, iar senzorul de temperatura exterioara e mai putin precis decat cele montate pe VW.


Ce ventilator fratica ? Tie ti-a pornit vreodata ventilatorul iarna la -10 C afara ? Rolling Eyes
Pune vag-com-ul si vei vedea temperatura reala. Pana ai ocazia citeste pe aici

PS: nu doar la VAG e asa. Am mai vazut si la Fiat.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,677
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Colegu', eu am facut referire cum e 'pictat' acul la 90 grade C la motoarele VAG - pe timp de vara.
Iarna nu prea mai conteaza, variatiile de temperatura sunt prea mari ca sa stea acul de temperatura in bord tot 'pictat' la 90 grade.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,677
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Bun, am citit si acolo pe link-ul tau, apoi daca e chiar asa cum zice (ca ai confort psihic daca ai acul la 90 grade C mereu, etc) ... treaba e cam de doi bani, asta ar insemna ca scala de masurare a acului de temperatura este din 10 in 10 grade C ? adica 85-95 ar fi 90 in bord , 95-105 ar fi 100 si asa mai departe ?
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Nu-mi pasa. Doar am vrut sa va mai relaxati cu 90 C batute in cuie.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR