Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • Claudiu W

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2008

  • Mesaj Privat
La mine nu urca la 90 grade decat daca temperatura de afara este de peste 35 grade si merg prin oras.
In mers la drum lung 130km/h temperatura de 25 grade, sta undeva in 80 grade.
Ce poate sa mai fie in afara de termostat?
Skip ads

  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
doar atata altceva nimic... nu functioneaza corect termostatul.
  • dorin-b

  • Mesaje scrise: 1,821
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Claudiu W a scris:La mine nu urca la 90 grade decat daca temperatura de afara este de peste 35 grade si merg prin oras.
In mers la drum lung 130km/h temperatura de 25 grade, sta undeva in 80 grade.
Ce poate sa mai fie in afara de termostat?


asa e foarte bine. Nu umbla la nimic ca o strici. Multi ar vrea sa le mearga masina asa (ma refer la temperatura apei)
  • ghimis_gms

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 1996 x1.7td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2012

  • Mesaj Privat
am probleme cu caldura temperatura la apa sta 88-89 dar nu prea baga caldura suficienta ma poate ajuta cineva sami spuna din ce cauza este am schimbat si termostatul tot de geaba ma pioate ajuta cineva sa-mi spuna care este problema?
Skip ads

  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
probabil ai mizerie in radiatorul de sub bord si nu circula apa cum trebuie pe acolo si atunci nu incalzeste bine... mai poti verifica si filtrul de polen si zona adiacenta sa nu fie obturatii pe acolo...
  • bubyx26ag

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2004 z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Salutare,
aceeasi problema o am si eu Sad( trebuie sa merg vreo 8-10 km pe temperaturi de 25-30 grade afara k sa mi ridice temp la 80.
i-am schimbat termostatul cu unul nou de valeo si tot asa imi face. Am observat ca in momentul cand pornesc masina imi circula si antigelul prin vas, la opelul fratelui meu tot un astra dar h acelasi motor 1.7 cdti z17dtl la el nu circula apa prin vas decat atunci cand se incalzeste.
Sa fie oare tot termostatul de vina......
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
circulatia aia din vas este normala ca este circuitul mic care se invarte doar prin motor pana se deschide termostatul. la fratele tau ori e o problema ori nu se vede unde ajunge in vad circuitul mic...
  • mikimaus

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2007 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Salut baieti, aceeasi problema au toate astrele 17 cdti.Iarna trecuta am mers cu cartonul insa acum mi-am propus montarea unui sistem auxiliar cu bujii incandescente pe instalatia de racire.sper sa reusesc,daca aveti ceva cunostinte sunt binevenite(promit un tutorial pe aceasta tema)
Skip ads

  • alexhaiducu

  • Mesaje scrise: 780
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2009

  • Mesaj Privat
1,7 cdti face o caldura de scoate din masina! aveti voi o problema nedetectata pe undeva!
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Oamenii se refera in general la faptul ca se incalzeste greu. Ca pe urma e o caldura de mori e cu totul altceva. Se cauta solutii pentru a aduca temperatura antigelului cat mai repede la 80 de grade.
  • mrka

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Ai facut cumva o diagnoza la masina sa vezi daca apare ceva pe tester? Se prea poate sa nu ti se mai deschida/ inchida corespunzator clapetele de directionare a aerului de ,la aeroterma...din cate stiu ar trebui sa dea un cod de eroare...
  • mikimaus

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2007 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Nu caldura din habitaclu este problema ci sa aduc motorul cit mai repede in parametrii de lucru respectiv 80 de grade ,ceea ce reduce semnificativ consumul si uzura
Skip ads

  • mrka

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Cel mai probabil ai EGR ul obturat. Da-i jos egr-ul si curata-l. Valva egr recircula noxele, retrimitand o parte din ele inapoi in admisie astfel incalzind motorul mai repede. Verifica acolo...daca nu te descurci PM
  • mikimaus

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2007 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jan 2011

  • Mesaj Privat
EGR ul este curatat in primavara,posibil sa mai fie ceva mizerie in admisie dar acolo este mai complicat de desfacut, insa la motorul z17dtl daca nu merge bine ceva apar erori in bord.Fum nu scoate, de tras trage ,totul este ok pina iarna(schimbat si termostat )de aceea am luat decizia de a ajuta motorul cu bujiile incandescente pe instalatia de racire .
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
e o mare porcarie chestia cu bujii pe intalatia de racire... pe langa ca iti consuma bateria de trebuie sa o schimbi dupa o iarna ca ma gandesc ca faci drumuri scurte si dese mai ai problema apoi si cu realizarea tehnica ca pe circuitul de apa este presiune de pana la 3bar ori etansarea trebuie sa fie bine facuta...
  • mikimaus

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2007 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jan 2011

  • Mesaj Privat
intadevar din punct de vedere electric poate fi o problema cu alternatorul nu cu bateria, cu etansarea nu voi avea probleme (sistemul se prinde cu coliere pe furtune) dar merita incercat
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,677
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Presiunea pe instalatie nu cred ca trece de 1.2bar, valoare la care capacul vasului de expansiune se deschide si se elimina suprapresiunea din instalatia de racire.

Si eu ma gandesc la un sistem cu bujii pe circuitul mic, unul de Renault/Ford/Peugeot.

Ieri vorbeam cu cineva care are Passat 2005 1.9TDi 131CP. Nu are sistemul asta CGP cu bujii pe motorizarea lui, dar are baia de ulei din aluminiu si imbracata complet intr-o pasla de 6-10mm, de fabrica. Si are si scut motor de fabrica. Pana se incalzeste motorul, are caldura de la scaunele din fata, care sunt incalzite.
  • blast

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2012

  • Mesaj Privat
salut tuturor, am un opel astra 2.0 dth,am achizitionat-o recent am 3-4 zile,am venit cu ea 300 km si nu mi-a ajuns apa la 90 grade,stiu ca diselurile se incalzesc greu, dar nici chiar;))cel mai mult am vazut apa pe la 80,zic ca este termostatul de vina,dar as vrea si opinia celor cunoscatori ( sa nu cumpar termostatul degeaba)
  • nitzupower

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jul 2011

  • Mesaj Privat
verifica radiatorul daca se incalzeste pana sa ajunga ajunga apa la 90 inseamna ca e termostatul, sau mai simplu verifica l in 2-3 minute dupa ce pornesti masina, apa cu siguranta nu ajunge la 90 in acest interval iar daca termostatul e mort o sa circule apa si prin radiator.
  • nitzupower

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jul 2011

  • Mesaj Privat
in legatura cu sistemul de incalzire cu bujii acesta e foarte usor de realizat, s a mai discutat pe forum. sunt necesare urmatoarele: suport bujii incandescente (eu am pus de pe renault) are 3 bujii, se vor conecta numai 2, releu de bujii identic cu cel de pe masina, siguranta nu mai stiu de cat mi se pare 30-35A, buton, cabluri, banda izolatoare, ideal ar fi sa se puna bujii noi ca sa se elimine grija cat or sa mai tina cele vechi achizitionate cu suportul. o bujie e circa 40 lei. daca doreste cineva pot face si poze Smile. inca ceva, sistemul nu omoara bateria ci numai alternatorul, daca acesta e mic presupun ca o sa crape
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR